יום ראשון, 14 במרץ 2010

מתנות לילדים gifts for kids


אתם נמצאים כאן: מתנות › מתנות לילדים
 חיפשתם מתנות לילדים וגלשתם למקום הנכון! תמצאו כאן המון רעיונות מתנות לילדים לכל ארוע ולכל גיל.
מתנות לילדים לחגים, מתנות לילדים לפסח, מתנות לילדים לפורים, מתנות לילדים לחנוכה, מתנות לילדים קטנים או גדולים, מתנות לילדים לפי גילאים, מתנות לילדים לגן, מתנות לבית הספר, מתנות לילדים לחופש הגדול, מתנות לילדים ליום המשפחה, מתנות לילדים לרגל קבלת תעודת סוף שנה או תעודת מחצית, מתנות לילדים ליום הולדת, מתנות לילדים להולדת אח או אחות ואפילו מתנות לילדים למעבר דירה חדשה.
תוכלו לקבל רעיונות לקניית מתנות מתאימות לילדים העולים לכיתה א', מתחילים גן או אפילו לכבוד התחלה של חוג חדש או תחום עניין שקרוב ללבם, תחביב שהם נהנים לעסוק בו כדי להעביר את הזמן או שההורים שלהם רוצים לטפח...
תוכלו לקרוא כאן על רעיונות לקניית מתנות לילדים לפי גילאים, מתנות לבנים ובנות, מתנות קטנות או גדולות מאוד, מתנות יקרות והמון רעיונות של מתנות להכנה עצמית או מתנות זולות לילדים.
הניסיון שלי מלמד, שילדים צעירים אינם מודעים למחיר, לעלות מתנה ואינם יודעים להבדיל בין מתנה יקרה מאוד לבין מתנה זולה. ילדים אוהבים לקבל מתנות, הם אוהבים את תשומת הלב והמחשבה שהושקעה בהם, את הברכות, הציורים, האריזה היפה ופתיחת מתנות וקבלת הפתעות.
כמובן שילדים אוהבים מתנות ואת מה שמחכה בתוך האריזה, אך הם מעריכים מתנות קטנות כגדולות במיוחד אם המתנה מתאימה לגילם ולתחומי העניין שלהם באותה תקופה.
זה בעצם הסוד. אם אתם יודעים במה הילדים מתעניינים כרגע, מה הם אוהבים לשחק לאחרונה או מה מתאים לגיל שלהם מבחינת עיסוק והנאה, אתם יכולים לקנות מתנות לילדים ולדעת שהם יאהבו אותן, גם אם לא ציפו להן או הם אינם מכירים את המתנה, המשחק או הצעצוע שהם קיבלו, הם ימצאו בו עניין כי הוא מתחום הקרוב לתחביבים שלהם, לתחומי העניין שלהם ומתאים למה שילדים בגיל שלהם בדרך כלל אוהבים לגלות, ליצור או לשחק בו.
כמובן שכל ילד הוא שונה וכל ילדה שונה, ילדים שונים אוהבים דברים שונים אך בגילאים מסוימים ילדים נהנים מדברים מסוימים, ובגילאים אחרים תחומי העניין שלהם משתנים. למשל, ילדים גדולים אוהבים גאדג'טים, טרנדים וטכנולוגיות: משחקי מחשב, נגנים, אביזרים או משחקים לקונסולות.
ילדים קטנים אוהבים דמויות, בנים אוהבים דמויות קומיקס וגיבורי על, בנות נהנות ממשחקי בובות, אוספי בובות ודמויות שונות של חיות מחמד ואביזרי אופנה.
בגילאים מסוימים ילדים נהנים מאוד מפאזלים, משחקי זיכרון, ערכות יצירה וכדומה, ואילו בגילאים אחרים הם נהנים ממשחקי דמיון כמו צעצועי "כמו גדולים", כלי מטבח צעצוע, ארגז כל עבודה צעצוע וכדומה.
מה קורה עם מכוניות, כדורים ובתי בובות? נגיע גם אליהם, נדבר גם על כמה משחקי מחשב שילדים אוהבים בגילאים שונים, משחקים מומלצים לפי גיל, משחקי קופסא, בגדים, ספרים – גם אלו מתנות לילדים שיכולות להיות מוצלחות מאוד.
יש לכם תקציב? יש לכם ארוע? יש לנו המלצות בשבילכם להמון מתנות לילדים, מתאימות במיוחד לגיל, עניין ותקציב.
רוצים להכין מתנות בעצמכם? יש לנו רעיונות של מתנות להכנה עצמית שתוכלו להרכיב בעצמכם, עלותן יכולה להיות זולה יותר והתוצאה מרשימה במיוחד, כמו שלא תראו באף מקום אחר.
מחפשים מתנות מקוריות לילדים? יש לנו המון רעיונות של מתנות יצירתיות, מיוחדות ומקוריות לילדים.
אז אם חיפשתם מתנות לילדים שלכם, לילדים של חברים, ליום הולדת של חברים של הילדים, מתנות לאחיינים, בני דודים או מתנות לנכדים – משהו מכל זה וודאי יתאים גם לכם.
פוסטים נוספים בנושא מתנות לילדים, מקסימות במיוחד – כבר בדרך, אז אל תשכחו לחזור לבקר שוב בקרוב! העיקר, תזכו לחיוך גדול של שמחה, וזה בעצם כל מה שאנחנו רוצים, לא? לשמח ולהפתיע.
בובת באז שנות אור - מתנה לילד
אוגרי זוזו - מתנה לילדים
צ'טמן - מתנה לילדים גדולים
סט אוכל מלבד - מתנה מקסימה לפעוטות
מתנה חורפית לפעוטות: פיג'מה לחורף
לוכד חלומות - מתנה או יצירה לילדים
תחפושת בייבלייד לפורים
תחפושת קיק בטובסקי
תחפושת שליט האור של גורמיטי
גורמיטי עידן הליקוי העליון - מתנה לבנים
שטיח ריקוד Wii
קשי שתייה להרכבה - מתנה מקסימה ומקורית לילדים! לקיץ, לחופש או ליום הולדת
מצלמה לילדים: מתנה לבנים ובנות לפסח 2011
ספינת פיראטים פליימוביל
ערכת קיפולי מטוסים
מזוודה אקולוגית לילדים
טלסקופ לילדים - מתנה מעולם אחר
מטען סוללות ידני - מכני מתנה אקולוגית לילדים
נינג'ה גו מתנה מסדרת משחקי לגו לילדים
תפוס נוצה - משחק איכותי מתנה לילדים
מתנות לילדים לשבועות
דוקטור מגנט - מתנה מדעית ויצירתית לילדים
מתנות לילדים שאוהבים דינוזאורים
DVD לילדים, סרט מתנה
מתנות לילדים לסתיו - כולל מתנות מיוחדות לבנים או לבנות
מתנות לילדים לחנוכה
קופת חיסכון לילדים מתנה לילדים לאחר חנוכה...
מערכת תופים אלקטרונית, שטיח תופים מתנה מעולה לילדים בגילאי 5-9
תחפושת מיקמק לפורים
מתנות לילדים לפסח 2012
מתנות לילדים ליום העצמאות
מתנות לג בעומר לילדים
מושי מונסטרס מתנה לילדים
חולצות זוהרות בצבעי ניאון - מתנה לילדים לקיץ!
מתנות לילדים לסוף שנה 2012
מתנות לגיל 4
מתנות לילדים לראש השנה 2012
מתנות לפעוטות

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl