יום חמישי, 8 ביולי 2010

מתנות לגיל 3


אם אתם מחפשים מתנה לגיל 3 בהחלט הגעתם למקום הנכון. הכנתי המלצות ורעיונות מצוינים לקניית מתנות לגיל 3 שמתאימות גם לבנים וגם לבנות. בחרו מה שמתאים לכם לפי סוג האירוע.
מתנות לילדים משתנות לפי גיל הילדים, האירוע וסוג הקרבה לילד החוגג.
מתנה לגיל 3 לילד או לילדה, לנכדים, לאחיינים, חברים, ילדים מהגן או קרובים. סוג האירוע גם ישפיע על בחירת המתנה: יום הולדת, חג, יציאה לחופשה, חופש גדול או התחלת גן חדש, הולדת אח או אחות, מעבר דירה וכדומה.
לפעמים אנו רוצים רק להפתיע במשהו קטן ומשמח עבור הילדים ופעמים אנו מחפשים מתנה גדולה או משמעותית. טווח המחירים אם כך רחב מאוד, קניית מתנה לגיל 3 יכולה להסתכם ב 20 או 30 שקלים, ויכולה להגיע למאות שקלים.
זכרו שמבחינת הילדים אין משמעות לעלות המתנה, וודאי לא בגיל 3. אין להם מושג כמה עולה כל מתנה וזה גם לא מעניין אותם. מתנות יקרות יכולות להיראות בעיניהם קטנות ומתנות זולות יכולות להיראות ענקיות... והעיקר, כאמור הוא בכלל לשמח.
אז מתאים לקנות בתור מתנה לגיל 3 ? הנה כמה הצעות, במחירים שונים, שמתאימים לסוגי שונים של אירועים, חלק מהמתנות מתאימות לבנות וחלק לבנים, מתנות מסוימות יתאימו לשניהם:
1. צעצועים משוכללים לאמבטיה: בשלב זה, הילדים כבר מסוגלים לשחק עם צעצועים מורכבים יותר מברווזי הגומי שיש הם באמבטיה. מתנה לגיל 3 יכולה להיות סט צעצועי אמבטיה משופר, שעד גיל 3 הילדים עוד לא ממש ידעו מה לעשות איתו, וכעת יכולים למצוא בו עניין. למשל: מגלשות מים קטנות, מנהרות או אי צף. בדקו חנויות הצעצועים, ישנם צעצועי אמבטיה מדהימים. המחירים מ 50 ועד 200 שקלים לרוב צעצועי האמבטיה.
2. לילדות: בית בובות. מבחר גדול של בתי בובות לילדות, מעץ, מפלסטיק, של ברבי, של פט שופ, של מגה בלוקס ועוד. עדיף בגיל זה לקנות בית בובות שמתאים לבובות קטנות רגילות, לא לבובות אופנה או מותגים (כמו ברבי, בראץ, פט שופ וכדומה) מכיוון שבגיל 3 העניין הוא משחק בסוגים שונים של בובות ואתם רוצים שבית הבובות יתאים במידותיו לסוגי בובות שונים.
3. לבנים: מוסך מכוניות, מסלול מכוניות או רכבת חשמלית על פסים. מוסך מכוניות יכול לכלול קומה אחת, שתיים או שלוש בדרך כלל. זוהי מתנה מעולה לגיל 3 לבנים, אפשר לשחק במוסך עם מכוניות קטנות, להגליש אותן במסלול, להעביר את המכוניות בשטיפה, למלא דלק ועוד. בגיל 3 ילדים מצליחים לשחק במשחק כזה ולכן זה עניין חדש עבורם.
4. פאזל או משחק זיכרון עם דמויות אהובות על הילדים. מתנות לגיל 3 יכולות לכלול דמויות או ציורים מעולם ההרפתקאות של הילדים. דמויות שהם מכירים מספרים או תוכניות טלוויזיה, למשל: דורה, יובל המבולבל, ספיידרמן, בראץ/ברבי, תותית, בוב הבנאי.
לגיל זה אפשר לקנות פאזל 16 חלקים או פאזל רצפה גדול עם חלקים גדולים שההורים יכולים לעזור לילד בהרכבתו.
5. אוהל כדורים. הנה דוגמא למתנה לא יקרה יחסית לרושם שהיא מותירה על הילדים. אוהל צעצוע מניילון מתקפל הכולל גם 50 כדורים צבעוניים למילוי האוהל עולה 70 ₪ ומעלה, תלוי איפה קונים. זו מתנה גדולה, שלילדים בני שלוש נראית ענקית והיא מאוד כייפית עבורם. ילדים בני שלוש יהנו לשחק באוהל ולהרגיש שזה המקום שלהם, למלא אותו בבובות, דובים וצעצועים ולהמציא כל מיני הרפתקאות. את האוהל אפשר להציב בסלון, בחדר המשחקים, או בחצר. הקיפול קל מאוד ומאפשר גם איחסון נוח שלו.
6. מתנות לגיל 3 יכולות להיות פשוטות ומשמחות: כדור חדש, פלסטלינה, ערכת בצק וצורות ליצירה בבצק, טושים עבים, כדור ים, שעון פלסטיק "כמו של גדולים" ועוד.
7. לבנים: דינוזאורים, מכוניות, רובוט, חיות פלסטיק מגוונות.
8. לבנות: תחפושות או אביזרים של נסיכות: תיק קטן, שרביט, כתר, תיק איפור עם פרווה או נצנצים, צמידים, סיכות וקוקיות, קישוטים לחדר, פיות בד, פנקסים, דבק נצנצים לקישוט יצירות ועוד.
מתנות לילדים

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl