יום ראשון, 11 ביולי 2010

בובת באז שנות אור - מתנה לילד


מחפשים בובה של באז שנות אור, בובת באז או וודי או בובות אחרות מהסרט צעצוע של סיפור 3?
מה הפלא, הילדים וודאי לא מפסיקים לדבר על מגן החלל האהוב שלהם, שחוזר כעת בסרט השלישי בסדרה, צעצוע של סיפור 3.
עם חזרתו של באז שנות אור למסך הגדול, גם חנויות הצעצועים הצטיידו במגוון מתנות, משחקים, ערכות ובובות מתוך הסרט צעצוע של סיפור 3, כאשר ההי-לייט הוא בובת באז שנות אור ייחודית ומאוד משוכללת, ותכף נפרט בדיוק מה היא כוללת.
לטובת כל מי שחושב לקנות בובת באז שנות אור או שכבר קנה בובה של באז ועדיין לא בטוח מה ואיך מפעילים את כל התכונות המיוחדות שלה, או סתם מתעניין בכמה עולה התענוג הזה... הפוסט הזה במיוחד בשבילכם.
מתנה כזו תדהים כל ילד קטן שראה את הסרט צעצוע של סיפור 1, 2 או 3 ואוהב את דמויות הסרט: באז שנות אור הלוא הוא buzz lightyear מגן החלל הנוצץ, וודי בובת הקאובוי שהוא גם החבר הכי טוב של באז, גס'י הקאוגירל, רקס הדינוזאור, מר תפוח אדמה, סלינקי הכלב ומהסרט החדש קיבלנו כמה דמויות נוספות ומעניינות במיוחד, על כך בהמשך.
השנה יצאו כמה בובות חדשות של באז שנות אור, המיוחדת והמדוברת ביותר היא בובת באז space ranger בסדרה הנקראת collection. את מחירה בדקתי בשלוש רשתות שונות בארץ, המחיר הנמוך היותר היה 399 ₪ והיקר ביותר 499 ₪.
ישנן בובות באז דומות, קטנות מעט יותר עם פונקציות אחרות העולות סביב ה 200 שקלים, ודמויות באז קטנות העולות סביב 100 ו 150 שקלים.
הפעם נתמקד בבובת באז שנות אור המשוכללת ביותר מסדרת ה collection.
מדובר בבובת באז שנוצרה דומה ככל האפשר לבובת באז המקורית המופיעה בסרט. בסרט צעצוע של סיפור הראשון, הילד אנדי מקבל מתנה בובת באז שנות אור, מגן החלל. הבובה מגיעה בקופסא בצורת חללית וזהו החידוש הראשון: בובת באז collection מגיעה אף היא באריזה בצורת חללית. בתוך האריזה יש שקית ניילון עם כנפיים ואפשר להצמידן לצדדי הקופסא לאחר הפתיחה כך שהקופסא נראית כמו חללית. אפשר ורצוי להתאמץ ולהוציא את בובת באז שנות אור מהאריזה הזו מבלי לפגוע בקופסא וכך לשמור על החללית למחשק, למזכרת או בתור "הבית" של באז כשלא משחקים בו.
בובת באז הזו היא המשוכללת ביותר שראיתי, דומה במראה לבובות באז מסדרות קודמות אך כוללת הרבה יותר תכונות.
ראשית: בובת באז שנות אור מדברת, אומרת משפטים רבים (באנגלית) באופן אינטראקטיבי, כפי שאסביר מייד.
שנית, כפתור הלייזר שלה עובד ומדמה יריית לייזר (כמו בסרט האמיתי, הבובה אינה יורה באמת לייזר אלא רק נדלקת נורה ונשמע קול).
שלישית, יש לה מכשיר קשר חבוי בשרוול של חליפת החלל, באמצעותו באז כביכול מתקשר עם מפקדת הכוכב. פתיחת השרוול וסגירתו ישמיעו קולות של תקשורת עם מפקדת החלל.
יש לבובה חגורת אבזור עם אבזם כחול שנדלק ומשמיע קולות בלחיצה.
כנפי הטיסה של באז נפתחות בלחיצת כפתור.
שלושה כפתורים בחזית משמשים למיקרופון ולשינוי מצב הבובה (מיד אסביר).
פרקי הבובה משוכללים, מסתובבים ומתקפלים, המותניים עשויות גומי ומאפשרות יותר תנועה, הבובה יכולה לעמוד שלא כמו חלק מבובות באז בגודל הזה שיוצרו בעבר.
הקסדה של באז נפתחת ונסגרת ומשיעה קולות ואף משפטים אגב כך.
בובת באז שנות אור היא מתנה מדהימה לילד לחופש הגדול, והבובה הזו מגיעה עם שני מצבים שהילד יכול להפעיל בקלות:
לבאז שלושה כפתורים קטנים: כחול, ירוק ואדום. לחיצה על הכפתור הירוק תעביר את באז למצב צעצוע. לחיצה על הכפתור הכחול תעביר אותו למצב "מגן חלל".
במצב מגן חלל, בובת באז הופכת לאינטראקטיבית ומסוגלת לבצע עוד כמה פעולות:
היא מגיבה בדיבור למשפטים מבלי ללחוץ על שום כפתור. אם מדברים אליה בצורה ברורה כמה מילים, היא תסובב את הראש ותחזיר משפט או שניים. לבובה מגוון משפטים מתחלפים וחלקם נבחרים לפי הפעולות שהילד עושה עם הבובה. למשל, פתיחה של הקסדה תניב משפטים אחרים.
פונקציה מאוד מגניבה היא הטיסה. בובת באז לא יכולה לעוף, בדיוק כמו בסרט. אך אם הילד יחזיק אותה ויטיס אותה בידיו היא תשמיע קולות טיסה מדליקים! הנפת הבובה באוויר תשמיע קולות המראה והחזקתה במצב ישר תשמיע קולות נחיתה.
פתיחת הקסדה וסגירתה ישמיעו קולות בהתאם ובאז יאמר כמה משפטים באנגלית, למשל: האם האוויר רעיל, עדיף שאשמור את הקסדה לראשי וכדומה.
משפטים נוספים שבאז אומר הם, למשל: מי שם? אה, זה אתה ידידי מגן החלל ... ועוד.
למי שנרתע מהמחיר הגבוה ומבקש לקנות מתנה לילד או נכד או חבר קרוב בלי לקחת הלוואה, וחושב לקנות את הבובה באתרי קניות בחו"ל, כדאי לשים לב לכמה דברים:
1. בחו"ל הבובה עולה כ 50 דולר, אך מבדיקה שלי אינה כוללת משום מה את החגורה עם האבזם הכחול, שנדלק ומשמיע קולות. ייתכן ויש גם גרסא כזו של הבובה, לא ברור לי מה מחירה.
2. הבובה נמצאה באי-ביי ואמזון, אך כדאי לציין שלא בשפע. מאמזון כמעט בלתי אפשרי לשלוח צעצועים לארץ, עם אי-ביי קל יותר מבחינה זו, אך לא כל המוכרים מסכימים.
3. שימו לב שמוצעות שם בובות באז space ranger באריזת חללית הנראות בדיוק כמו הבובה שאנו מדברים עליה כאן, אך למעשה מדובר בבובה קטנה מאוד, לא מדברת, שאינה כוללת אף אחת מהפונקציות שדיברנו עליהן כאן. זו בובה קטנה שיצאה בעבר כנראה למטרות קידום. המוכרים מציינים עובדה זו אך לא תמיד הדבר מובן למי שלא דובר אנגלית. מחירה של הבובה הזו מתחיל מכ 25 דולר, וקנייתה לכן מפתה מאוד, אך שימו לב – לא מדובר בבובת באז collection המדברת עם הלייזר שעליה הרחבנו כאן. לסיכום: בדקו היטב!! מה אתם קונים.
על בובות באז שנות אור נוספות נדבר בפעם הבאה, כמו גם על מתנות ומשחקים אחרים מתוך הסרט צעצוע של סיפור 3. הנה מתנה מקסימה לחופש הגדול: קחו אותו כבר לסרט צעצוע של סיפור 3!

8 comments:

sasha אמר/ה...

באילו חנויות בארץ אפשר לקנות את הבובה?

אנונימי אמר/ה...

תודה על המידע השימושי :-)אז איפה אפשר להשיג אותה בארץ... האם בכלל ניתן?

R אמר/ה...

תודה על הפניות,
נכון לבדיקה שערכתי לפני כחודשיים, לא נמצאו בובות באז שנות אור או בובות של וודי בחנויות הגדולות בארץ.
זאת למעט בובות קטנות של באז או וודי, בגרסת ההרכבה, שעלותן 69-100 שקלים, ונמצאו בסניף מסוים של טויס אר אס.
בובות באז כמו זו שפורסמה בכתבה בבלוג שלי, נמכרו בחנויות בזמן פרסום הכתבה, לפני שנה, ואזלו לפני חנוכה.
הנה מה שתוכלי לעשות אם את רוצה לקנות בובה כזו בדיוק:
1. באתר ביג טויס הישראלי, ראיתי את הבובה הזו, וכן בובות נוספות מסדרת צעצוע של סיפור. כדאי לצלצל אליהם ולברר היטב באיזו בובה מדובר, מהם הפיצ'רים שלה וכולי, כי לפעמים הבובות נראות דומות מאוד אך מדובר בצעצוע אחר לגמרי. גם המחיר ייתן לך אינדיקציה, בובת באז כפי שפירסמתי בכתבה, ובה כל השיכלולים החדשים, עלתה בארץ כ 400 שקל. בדקי באתרי קניות/צעצועים נוספים ושאלי את כל השאלות טרם הקנייה, כדי להימנע מהפתעות לא נעימות.
2. תוכלי לחפש ביד 2 או הומלס, בובת באז יד שנייה.
3. להזמין דרך איביי, שם תצטרכי לבדוק היטב באיזו בובה מדובר, לשאול את כל השאלות הרלוונטיות לפני הקנייה, מאחר וכאמור, האריזות נראות דומות אך הגודל והפיצ'רים אחרים ממה שנראה בתמונות.
4. לצלצל לחנויות/יבואן ולשאול!
5. בובות באז שנות אור ודמויות אחרות מסדרת צעצוע של סיפור, נמכרות כבר שנים בארץ, הן אוזלות וחוזרות לחנויות בתקופות, לכן כדאי לשאול.
בהצלחה וחג שמח

אנונימי אמר/ה...

היי
יש סיכוי שאת מצרפת תמונה של האריזה המקורית על מנת שנדע שמדובר במוצר זהה?(מדובר בצעצוע היקר שפירטת עליו)
תודה

R אמר/ה...

בעניין תמונת האריזה של בובת באז - מחפשת ואעלה לכאן, מקווה שעוד היום. תודה על הפנייה.

אנונימי אמר/ה...

יש סיכוי שמישהו יודע אם אפשר לאתר את הבובה הזו או משהו דומה לזה בחנות בארץ? המחיר ב EBAY כולל המשלוח יקר מאוד וגן יש מעטים מאוד

R אמר/ה...

לא ראיתי את בובת באז שנות אור הזו בשנה האחרונה בחנויות בארץ.
כדאי לזכור שהמותג צעצוע של סיפור חוזר לארץ בקולקציות כאלה ואחרות לעיתים קרובות. אחת לכמה חודשים המדפים מתמלאים / מתרוקנים לסירוגין במוצרים של באז שנות אור וצעצוע של סיפור, אז סביר להניח שגם הפעם, זה לא הסוף.
כמו כן, אפשר להתעניין בחנויות או אצל היבואן.

R אמר/ה...

אני רוצה לעדכן כי בחנות הפיראט האדום ראיתי השבוע בובות של באז שנות וכן של וודי הקאובוי מהסרט צעצוע של סיפור. כמו כן, בובות של ג'סי הבוקרת מתוך הסרט, וכן של הסוס של בולי. כל הבובות מהסרט צעצוע של סיפור. מדובר על בובות רכות, לא בובות פלסטיק, אך בובות גדולות יחסית ויפות מאוד! המחיר נמוך יחסית לבובות מסדרת צעצוע של סיפור, אם איני טועה כ 70 שקלים. ייתכן ויש בובות של באז שנות אור או דמויות אחרות מהסדרה גם בחנויות אחרות, כרגע לא נצקלתי, אך אם אראה אעלה את המידע לכאן כמובן. חג שמח!

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl