יום שלישי, 13 ביולי 2010

צעצוע של סיפור 3 משחקים לילדים


מחפשים מתנות לילדים? ממש עכשיו, בקיץ הזה והחופש הגדול שכבר התחיל, מוצעים למכירה בחנויות הצעצועים החדשים מבית צעצוע של סיפור 3 , הסרט החדש.
הסרט החדש צעצוע של סיפור 3, מספר על הילד אנדי, שכבר גדל בעשור מאז יצא הסרט צעצוע של סיפור 2, והולך לקולג'. מה יקרה לצעצועים של אנדי לאחר שאנדי עוזב את הבית? אם אתם מכירים את סרטי צעצוע של סיפור, תהיו בטוחים שהם יעברו הרפתקאות מרגשות, משעשעות ומלאות דמיון, כשחברות טובה היא נר לרגליהם.
סרטי צעצוע של סיפור הביאו לנו חברים כמו באז שנות אור, שריף וודי הקאובוי, רקס הדינוזאור, ג'סי הבוקרת וסלינקי הכלב.
בסרט החדש אנו מתוודעים לחברים – צעצועים חדשים, וחלקם כבר נמצאים על המדפים.
צעצוע של סיפור 3 הוא הסרט החם של הקיץ הזה לילדים, וסדרת הבובות והצעצועים שלו מהווים מתנות מושלמות גם לבנים וגם לבנות.
ברבי, שכבר הופיעה בסרט השני, חוזרת להופיע עם קן בן זוגה, ובובות ברבי מתוך הסרט צעצוע של סיפור 3 כבר ממלאות את המדפים. בובת ברבי כזו נראית כמו בובת ברבי בסרט, בדמות עצמה ולא בדמויות אחרות כפי שאנו רגילים בדרך כלל לראות את ברבי על המדפים בחנויות.
חוץ מבאז, ראו: בובת באז שנות אור, שיצא השנה בכמה בובות חדשות ודמויות עם תכונות חדשות ואינטראקטיביות, תגלו על המדפים צעצועים חדשים: בובות שריף וודי (כבר יצאו בעבר בובות של וודי, אך כעת יצאו בובות בסדרות חדשות למי שרוצה לעדכן את מדף הצעצועים או אוסף "צעצוע של סיפור" שלו), צעצועים ומשחקים של וודי ואריזות דמויות של וודי ובאז.
המון צעצועים חדשים לבנים: חללית של באז שנות אור, דמות באז קטנה בתוך חללית, דמויות חייזרים, ודמות הרובוט החדש והמדהים. הדמויות והצעצועים מוצעים בטווח מחירים די רחב, לפי גודל וסוג הצעצוע, החל מכ 60 שקלים ועד 300 שקלים לצעצועים משוכללים.
בנוסף תוכלו למצוא משחקי קופסא ויצירה חדשים של צעצוע של סיפור 3, בעלויות נמוכות ממחירי הצעצועים, החל מכ 30 שקלים. משחקים כאלה מאפשרים לקנות מתנות לילדים עם דמויות צעצוע של סיפור האהובות עליהם מבלי להוציא הרבה כסף.

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl