יום חמישי, 15 ביולי 2010

מתנות לאבא - איך לבחור ומה לקנות?


מתנות לאבא ליום הולדת או כל אירוע אחר הן הזדמנות מצוינת להראות הערכה ולהביע עניין בעולמו של אבא, בתחביבים שלו או עבודתו וחיי המשפחה.
מתנות לאבא לא צריכות לעלות הרבה כסף כי זה לא מה שחשוב בסוג כזה של מתנות. אל תנסו להרשים עם מתנות יקרות, רוב הסיכויים שאבא שלכם לא רוצה בכלל שתוציאו עליו יותר מדי כסף. העדיפו מתנות שמסמלות משהו, או מתנות שימושיות שמביעות קשר והכרות עם תחומי העניין שלו. מתנות לאבא יכולות להיות גם משתנות משפחתיות כמו מסגרות מיוחדות לתמונה, תמונות קולאז' וכדומה.
גאדג'טים שונים הן מתנות טובות לאבא, גברים אוהבים גאדג'טים וחידושים טכנולוגיים, גברים מבוגרים ישמחו לקבל משהו קטן שמשדרג את היום יום שלהם ולו במעט.
מכשירי כושר או כל מה שקשור בספורט הן מתנות לאבא עם ערך מוסף, הרי חשוב להתחיל התעמל באיזשהו גיל... ואם יש לכם אבא שעוסק בספורט באופן קבוע, על אחת כמה וכמה חשוב לעודד את העיסוק החשוב הזה.
אז הנה כמה רעיונות מוצלחים לקניית מתנות לאבא ליום הולדת, מעבר דירה, תפקיד חדש, לפני נסיעה, חג או כל אירוע משמעותי אחר.
1. ארנק: נשמע נדוש? חכו שתראו ארנקים בצורת כיס. ארנק בצורת כיס נכנס לכיס באופן מושלם ועל כן פחות מפריע להסתובב, הוא יפה ומעוצב בסטייל ובואו נודה בזה, נדוש או לא – כולנו צריכים להתחדש בארנק מדי פעם, גם אבא שלכם.
2. כלי גינון לאבא שאוהב לטפח את הגינה שלו ונהנה מגינון כתחביב.
3. כלי בישול לאבא שאוהב את המטבח.
4. כיסוי ללפטופ לאבא הממוחשב.
5. משקפי שמש
6. חולצת טי יפה
7. רדיו במראה עתיק
8. ציוד דיג
9. בגדי התעמלות
10. בקבוק שתייה רב פעמי אקולוגי לספורט או סתם לסידורים או עבודה.
11. כסא נוח לחצר או גינה
12. מאתר מפתחות / חפצים או מאתר לרכב.
13. מושבים או משענות נוחות לנהיגה ברכב.
14. נעלי בית
15. צעיף
16. מסגרות תמונה בצורת קולאז' או הכנת קולאז' משלכם היא מתנה מקסימה לאבא בכל גיל. הנה כמה רעיונות שאפשר להכין לבד למי שיש לו כישורי עיצוב בפוטו שופ או תוכנות עיצבו, או מתנות לאבא שאפשר להזמין ממישהו שיעצב עבורך:
קולאז' תמונות משפחתי מתקופות שונות
עץ משפחתי מעוצב ממוסגר (ישנן תוכנות לבניית עץ משפחתי, אפשר לנסות לבנות עץ משפחתי לבד א להזמין ממישהו)
תמונת קולאז' : ההבדל בין תמונת קולאז' לקולאז' תמונות: קולאז' תמונות הוא סידור של תמונות רבות במסגרת, או בתוך מסגרות המשולבות זו בזו.
תמונת קולאז' היא מתנה שמיישמת טכניקה שבה לוקחים תמונה של אבא או תמונה משפחתית ומשלבים בתוכה תמונות רבות לפי בחירתכם, כך שנוצר מראה של תמונות משפחתיות רבות המרכיבות יחד את התמונה הכללית.
מתנות לאבא לא צריכות לעלות הרבה או להרשים, הן צריכות לשמח ולרגש ולהשאיר איזשהם מזכרת או מסר בעל משמעות.

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl