יום ראשון, 10 ביולי 2011

מתנות לאישה


אתם נמצאים כאן: מתנות › מתנות לאישה
מתנות לאישה

מתנות לאישה שכיף לקנות, נעים לבחור והכי חשוב: מהנה מאוד להעניק! הבטחה שלי, אם אתם צריכים לבחור מתנה לאישה לאיזה שהוא אירוע, מתנה לאישה ליום הולדת, יום נישואים, חג, מתנה רומנטית לאישה, מתנה לאישה ללידה, לאימא, לחברה, לאחות או לחברה לעבודה, אתם הולכים ליהנות מכל רגע!

כי אספתי את כל הרעיונות הכי מוצלחים שלי לקניית מתנות לאישה לאורך כל השנים, ותוכלו לבחור מתנות לאישה לפי קטגוריות, אופי, גיל, סוג הקירבה וסוג האירוע. יותר פשוט מזה?
אז כן, יש יותר פשוט, הוספתי גם אפשרות לחפש מתנות לאישה לפי מחיר, כך שתוכלו להתאים קניית מתנה גם לפי תקציב.
יש אירועים בחיים שמחייבים אותנו לקנות דווקא מתנות לא מחייבות, כאלה תשורות קטנות ומשמחות, שאינכם רוצים שתהיינה יקרות מדי, או מתנות שתיראנה כאילו עלו לכם במאמץ וכסף רב, ובדיוק בשביל זה הכנתי עבורכם ועבורכן המון רעיונות גם לקניית מתנות קטנות ולא מחייבות לאישה.
אם אתם מחפשים מתנה רומנטית לאישה או לחברה, ליום הולדת, יום נישואין, חג או יום אהבה, תמצאו המון רעיונות לבחירת מתנות רומנטיות לאישה.
אם אתם בכל מתעניינים בקנית מתנה לחברה לעבודה, או לאחות, יש לי רעיונות מקסימים גם למתנות כאלה.
מתנות לאימא, מתנות ליום האם, מתנות לסבתא או מתנות בעלות משמעות מיוחדת ונעימה עבורכם, ימצאו את מקומן בקלות בסדרת הטיפים שלי לבחירת מתנות לאישה לאירועים כאלה.
מתנות לאישה ליום הולדת חשוב לבחור לפי סוג הקירבה וכמובן גיל האישה. לכן הכנתי רעיונות לקניית מתנות לאישה לפי אופי, גיל, מחיר וסוג.
לא בטוחים איזו מתנה כדאי לקנות? פשוט דפדפו וקבלו רעיונות מכל מיני סוגים של מתנות לאישה.
ישנם מקרים שבהם דווקא כדאי להכין מתנות לאישה בעצמכם. הכנת מתנות לאישה פופולארית כמובן ביום האם, אבל אינה צריכה להיות נחלתו העיקרית של החג הזה. תתפלאו איזה מסר מקסים יכולה להעביר מתנה אישית שהכנתם בעצמכם.
אם אתם מחפשים מתנות רומנטיות לאישה, תנו להגיד לכם חד וחלק: רוב הגברים לדעתי מפספסים לחלוטין את הנקודה בעניין הזה. גברים יקרים, כל הרעיון הוא להביע אהבה, רומנטיקה, התחשבות, מחשבה וכמובן השקעה. עכשיו קחו את זה לאיזה כיוון שאתם רוצים. אם האישה שלכם חושבת שיהלומים זה הדבר הכי רומנטי בעולם, לכו על זה. אבל אני מכירה הרבה יותר נשים שמתרגשות ומעריכות ארוחת ערב שהכנתם, שף שהזמנתם, מחוות קטנות כמו משלוח פרחים, בלוני לבבות בסלון ופרחים בחדר שינה, ארוחת ערב במטבח, קרמים חדשים באמבטיה, דיסק רומנטי במערכת וברכה מושקעת. אבל אם אתם מתעקשים לקנות לה דווקא חולצה אז זו בעיה שלכם.
בקניית מתנות לאישה ליום הולדת, צריך לדעתי להתמקד באחד מהשלושה: כל הרעיון הוא הרי לשמח ביום הולדת. או שתחליטו להפתיע, לעיתים אפילו לחדש, באיזו מתנה או מחווה מיוחדת, כי כל הפתעה חיובית היא כבר במהותה די משמחת.  או שתבחרו להעניק מתנה שימושית, שזה כבר מרענן נוכח כל המתנות הלא ממש שימושיות שנשים רגילות לקבל. או שתבחרו להעניק מתנה רומנטית, כי מה שאנחנו באמת רוצות זה בכלל אהבה.  
אם תחשבו על זה, ממש קל לקנות מתנות לאישה. את זה לפחות יודעת כל אישה לדקלם. לא חסרים מיליון רעיונות לבחירת מתנות לאישה, כי נשים שמחות עם מוצרי טיפוח חדשים, אוהבות אריזות יפות, תיקים ואביזרי אופנה, לקים וכמובן בגדים וכל מתנה או חוויה שיכולה לספק עניין והעשרה בחיים, כמו חופשה, אוכל טוב, בילוי, ספא וטיפוח, טיול, ספרים מסוג של העצמה אישית או ספרי קריאה מעניינים.
עבור נשים רבות, אחרי יום עבודה וערב עם הילדים, לשבת בנחת ולקרוא ספר בכורסא נוחה, עם כוס קפה מעוצב ונעים לעין ביד, שבתוכו קפה ממש משובח, כאת ריחנית אחרי מקלחת עם קרם רחצה יוקרתי, קרם גוף ריחני וציפורניים מסודרות במניקור מושלם וצבעוני, זה לא פחות מהנאה צרופה.
תבינו או לא תבינו, אבל אנחנו נהנות מיופי וחוכמה. זה יכול להיות אחר צהריים בטבע, בילוי עם חברה בספא, או כל מה שפשוט גורם לנו להרגיש טוב עם עצמנו.
אז כשאתצם מתכננים לנו חופשת אקסטרים ורכיבות על סוסים, קודם כל תודה רבה, זה לא שאנחנו לא בעניין, אלא שהעניין שלנו לפעמים מגיע מדברים הרבה יותר פשוטים. ואם התמזל מזלכם ואנחנו גם מאוהבות בכם בטירוף, גברים יקרים, העניין שלנו יכול בהחלט להיות כל מה שהצלחתם להכין או לחשוב עליו בעצמכם, כי מחווה כזו, נכון, גורמת לנו להרגיש טוב עם עצמנו.
בקיצור, תתחילו לחשוב בזויות, ואם קשה לכם לעשות את זה, הודו למזלכם הטוב על שנחתתם בדף הזה. אני אשתדל לעשות את השאר, בסדר?
נתחיל עם כל הרעיונות שהעלתי לדורות, לקניית מתנות לאישה, לחברה, לאימא, לסבתא, למורות וגננות, לאחות ולשכנה. מוכנים?
אולי תמצאו ענין גם ב: מתנות לחגים, מתנות לילדים, מתנות לגבר או בכתיבת ברכות לכל אירוע. חיזרו לבקר בדף הבית: מתנות 

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl