יום שלישי, 27 בדצמבר 2011

מתנות לאמא לחנוכה


מתנותמתנות לאישה › מתנות לאימא לחנוכה
אנחנו בעיצומו, ובעצם כבר לקראת סופו, של חג חנוכה.
אך למי שלא הספיק, או שלא יצא, או שפוגש את אמא רק בהדלקת הנר האחרונה של חנוכה, יש עוד הזדמנות מאירה, לקנות לאמא מתנה לחג חנוכה. גם אם נזכרתם ברגע האחרון אל דאגה, הכנתי לכם מספיק רעיונות מקוריים, לא מאוד יקרים, שימושיים והכי חשוב: משמחים, להגיש לאמא מתנה לחנוכה. מוכנים? בואו נצא לחנות או לאתר קניות קרוב, ואפשר אפילו לשלוח מתנה לאמא, אם לא יכולים דווקא עכשיו לצאת מהבית.
1. ארגונית נתלית לתכשיטים – ראיתי את הארגונית הזו בחנות אנטר, וחשבתי לעצמי שהיא שימושית להמון דברים: לתכשיטים, כלי תפירה, כרטיסי ברכה ומה לא. אפשר לתלות אותה על דלת חדר השינה, על דלת ארון הבגדים, על דלת חדר האמבטיה... אין גבול בקיצור. אפשר לאחסן בארגונית הזו כל דבר כמעט, מבלי שיתפוס הרבה מקום. מתנה נהדרת לאמא לחנוכה.
2. שמיכת טלוויזיה עם שרוולים – ניתן לרכוש במספר חנויות ובכמה אתרי אינטרנט שמוכרים מתנות. מתנה חורפית מעולה לחנוכה לכל אחד, וכמובן מתנה מצוינת לאמא. שמיכת פליז לטלויזיה ולבית בכלל, עם שרוולים! לובשים את השמיכה ואפשר להסתובב איתה בבית או לנמנם, לצפות בטלוויזיה על הספה בלי לדאוג כל רגע לשמיכה.
3. בושם – איזו תקופה מעולה לקניית בשמים. כשקר אנחנו מעדיפים בשמים יותר מאשר בעונת הקיץ הדביקה, בדרך כלל. כרגע יש בחנויות הבישום והטיפוח המון מבצעים מעולים על בשמים. ברשת אפריל ראיתי מבצע של בושם אחד + 2 במתנה! אז כל המשפחה יכולה להתחדש בבשמים לחג חנוכה, או אפשר לנצל את המבצע לקניית כמה מתנות חג חנוכה. גם ברשתות הטיפוח והקוסמטיקה הידועות האחרות ראיתי כמה מבצעים מצוינים שכדאי לבדוק.
4. ספר קריאה – מתנה נחמדה לאמא לחנוכה, ויעילה מאוד לכיס לרגל שלל המבצעים שיש בחנויות הספרים כרגע. ניתן לרכוש ספרים במחירים נמוכים מאוד, וכך לקנות ספרים לעמנו, לחברים, למשפחה, וגם כמה מתנות.
5. תבניות עוגה או פאי – נתקלתי בתבניות עוגה ותבניות לפשטידות בעיצובים ביתיים, עיצובי רטרו יפים שפשוט עושים חשק לאפות, או לחילופין לסדר את ארונות המטבח. כך או כך כולם יוצאים מורווחים.
תיהנו בחג, ותמסרו ד"ש לאמא.

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl