יום שני, 4 באוקטובר 2010

מתנות ליום הולדת


מזל טוב, יש למישהו קרוב יום הולדת ואתם רוצים להפתיע בהענקת מתנה יפה ומלאת מחשבה?
שוברים את הראש בניסיון לאתר מתנות יום הולדת מקוריות? אך מכינים או קונים מתנות שזוכרים לאורך זמן? איך מעבירים את המסר הנכון?
רוצים לתת שי לא מחייב ליום הולדת?
שוקלים להעניק מתנת יום הולדת יקרה, עוצרת נשימה למישהו אהוב או לרגל יום הולדת המציין גיל משמעותי, ציון דרך?
או שמא אתם מחפשים מתנת יום הולדת זולה אך מרהיבה , מתנה שווה לכל כיס ועם זאת רבת רושם ושולחת מסר של מחשבה וכוונות טובות?
לאנשים מסוימים, ובעת מסוימת, נרצה להעניק מתנות יום הולדת ששולחות מסר של אהבה, לעומת פונקציונליות או כוונה עמוקה כלשהי מאחורי השי.
לעיתים נרצה להרשים עם מתנת יום הולדת גדולה ויקרת ערך ופעמים נחליט שדווקא כעת מתאים יותר להביא מתנה לא מחייבת. כזו שאינה מלחיצה את מקבל המתנה, שלא גורמת לו חוסר נוחות, שיכולה להתאים לטיפוסים שונים ואנו מרגישים בנוח לתת ולקבל מחווה שכזו.
הגעתם לביקור באתר הנכון, כי כאן נציע לכם מתנות יום הולדת מפה ועד להודעה חדשה... לכל גיל ואירוע, לבנים ובנות, נשים וגברים בכל תקופה ולכל טיפוס.
מה ניתן למצוא כאן?
מתנות ליום הולדת לגבר – מתנות זולות, מתנות רבות ערך, מתנות קטנות, מתנות גדולות, חידושים וממש לא רק גאדג'טים. מתנות ליום הולדת לאבא, סבא, בן זוג, הבעל או החבר, ואפילו לאח הגדול או הבוס.
מתנות אקסטרים לגבר, מתנות רומנטיות או מתנות שימושיות. מתנות מקוריות לגבר, הפתעות קטנות והצעות כיצד להפוך מתנה פשוטה לחוויה בלתי נשכחת.
מתנות יום הולדת לילדים – מתנות קטנות ומשמחות, מעלות גדולות ומשמחות, מתנות זולות או יקרות, תשומת לב קטנה ומעלת חיוך או שי גדול ושימושי.
מתנות יום הולדת לאישה – מתנות לאימא, מתנות לסבתא, מתנות לחברה, בת זוג, מתנות לאחות והכל מוגש בצורה מקורית, מעניינת, ייחודית ומפתיעה!
מתנות רומנטיות ליום הולדת, מתנות חיבה או אהבה המתאימות לכל אופי. מתנות מתחום הקוסמטיקה והיופי, רעיונות להפיכת כל מתנה פשוטה למחווה רומנטית זוהרת, גם בעלות מזערית.
מתנות יום הולדת לילדים – מתנות לימי הולדת לילדים מחולקות לפי גיל, בנים בנות, מחיר המתנה, מתנות גדולות או קטנות, מתנות ליום הולדת לילדים לפי תקופות, עונות השנה, גן או בית ספר וכמובן מתנות לתינוקות ופעוטות.
נציין גם כמה מתנות יום הולדת סמליות, למי שבאמת יש לו הכל ויכול להעריך מחווה כזו. למשל: לתרום תרומה בשם בעל השמחה, לנטוע עץ וכדומה.
הנה טיפ מדליק: אם לא עולה בידכם להמציא אף רעיון מוצלח למתנת יום הולדת, נסו לחשוב באופן מיידי ואינטואיטיבי: מה המתנה שהכי שמחתם לקבל אי פעם? אלו מתנות יום הולדת שמרתם הכי הרבה זמן או שנים? באיזו מתנה מכל המתנות שקיבלתם עד היום, עשיתם הכי הרבה שימוש? איזו מתנה קיבלתם פעם והעלתה חיוך ענקי על פניכם ומילאה את הלב בהתרגשות?
יכול להיות, שזה הכיוון שלכם. כשאתם קונים מתנת יום הולדת מכל הלב, היא חייבת להיות מוצלחת, מאחר והיא מביעה משהו אמיתי.
אם עשית חושבים והגעת למסקנה ששום רעיון מפוצץ למתנת יום הולדת כבר לא יעלה כאן, לפעמים מוטב לגשת לחנות ולתת לעיניים ללכוד בעצמן משהו פנטסטי.
כל שנותר לכם הוא ללקט רעיונות לקנייה או הכנת מתנות יום הולדת לפי הסיווג המתאים:
מתנות לאישה
מתנות לגבר לפי גיל - לא מצאתם את הגיל המתאים? תוכלו לאתר מתנות ליום הולדת לגבר לפי סוגים וגילאים בקישור זה.
מתנות לילדים - אם לא מצאתם את הגיל המתאים, חפשו מתנות לפי סוגים, תקופות ואירועים בקישור הזה.
שלל רעיונות חדשים, חידושים והצעות, כל מה שחדש בתחום וכל מה ששווה משהו מתעדכן באתר לעיתים קרובות, אז שובו לבקר בקרוב, וודאי תצודו רעיון מדליק, להענקת מתנות יום הולדת שמתאימות בדיוק בשבילכם.
מתנות למטייל
טרי על הבוקר - מתנה כיפית ליום הולדת לכל גיל ואירוע
דף הבית נמצא כאן: מתנות

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl