יום שלישי, 27 ביולי 2010

מתנות לסבא


רוצים לקנות מתנה לסבא? מחפשים מתנות לסבא ולא מוצאים משהו מתאים, או לא בטוחים מה ישמח אותו ומה הוא רוצה לקבל?
ראשית, כל הכבוד לכם וירבו נכדים כמוכם! מה שלא תביאו לסבא, הוא כל כך ישמח לקבל מכם מתנה ובוודאי אם תצרפו למתנה גם ברכה יפה. סבא שקנה לכם מתנות כל החיים, בימי הולדת וחגים, ותמיד היה כיף לבוא ולבקר אצלו. חישבו כמה הוא ישמח כשיגלה שלא שכחתם את יום ההולדת שלו, או הבאתם לו, לרגל חג או אירוע חגיגי כלשהו, מתנה מיוחדת לסבא אהוב.
עכשיו כשאמרנו את כל זה, זה באמת חשוב איך בוחרים מתנות לסבא? נכון שהעיקר הכוונה? .
בכל זאת, מה כדאי לבחור ומה מתאים להביא בתור מתנה לסבא היקר? אפשר להביא מתנות שימושיות, כאלה שכוללות כל מיני חפצים שהוא אולי דווקא צריך. אז מה אם לסבא כבר יש הכל, תמיד כיף להתחדש.
אם סבא שלכם אוהב רוגע ומנוחה, ואיזה סבא לא אוהב? הוא וודאי ישמח לקבל מתנות שיהפכו את שעות המנוחה או הרוגע שלו לנעימים כמו: נעלי בית, כלי נגינה, דיסק עם מוסיקה טובה, כסא נוח או כורסא נוחה, שמשייה לגינה, צעיף לחורף, כפכפים נוחות לקיץ, ארנק חדש, בקבוק שתייה או כוס תרמית לשתייה חמה, עציץ או צמחים חדשים לבית או לגינה, כלי גינון, סט דיג ועוד.
ישנן מתנות לסבא שמהוות מזכרות מהנכדים והילדים, למשל:
אילן יוחסין מעוצב – אפשר לעצב בעצמכם או בעזרת תוכנה ולכלול תמונות היסטוריות, תמונות משפחתיות, אנקדוטות משפחתיות וכדומה.
מסגרות לתמונה, קולאז' תמונות מעוצב, מסגרות קולאז' לתמונות משפחתיות, שעון קיר עם מסגרות תמונה, חולצות או ספלים מודפסים וכדומה.
רעיון יפה נוסף המתאים בתור מתנה לסבא אהוב הוא יום ספא או כל בילוי אחר: כרטיסים לקונצרט, בילוי משותף בבית קפה או מסעדה, הצגת תיאטרון, אופרה, מופע מוסיקה וכדומה.

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl