יום חמישי, 29 ביולי 2010

מתנות לגבר בן 60


איפה מוצאים מתנות לגבר בן 60 ומה בכלל כדאי לחפש? אני כאן כדי להשיב בדיוק על העניין הסבוך הזה. כפי שתראו מייד, קניית מתנות לגבר בן 60 היא לא מטלה קשה במיוחד ואפילו מהנה, סתם יצא לה שם של מתנה שקשה לבחור.
למעשה, גבר בן 60 מחזיק בכמה מאפיינים עיקריים, ללא קשר לאופי, אישיות ותחומי עניין, ולכן קל לבחור מתנה לגבר בן 60 על סמך ההנחות הבאות:
בשנות ה 60 שלו, גבר בדרך כלל חי בבית משלו, שמתחיל להיראות קצת גדול עליו. הילדים עזבו את הבית, הנכדים אולי בדרך או כבר ממש בדלת, על קריירה הוא כבר יודע הכל וסביר להניח שהוא כבר מתכנן את הפנסיה, אפילו אם הפרישה עדיין רחוקה. במחשבות הוא שם.
אז מה אמרנו? בית גדול, נכדים, משפחה, זמן רגוע, תכנון הפנסיה.
נוסיף לכך את העובדה שבגיל 60 גבר כבר קנה או קיבל את כל החפצים החשובים והמטופשים שהוא יכול לקבל, הוא יודע שבחיים יש יותר עומק מערימת חפצים וחושב קצת אחרת.
מתנות לגבר בן 60 יכולות לטפח את התחביבים שלו ואת הזמן הפנוי שלו. כורסא נוחה, כסא נוח לחצר, ספר טוב, דיסק חדש, נעלי בית, ציוד ספורט, כרטיסים להופעה, סרט או קונצרט.
אם הוא חובב יין אז בקבוק יין משובח יהיה מוערך ביותר. אם הוא מטפח גינה בעצמו אז ציוד גינון חדש יתקבל בברכה, כמו גם שתילים, עציצים או צמחי תבלין.
אם יש לו נכדים אפשר להביא מתנות שהן מזכרות יפות: מסגרות תמונה מעוצבות, קולאז' תמונות, יומן שנה או לוח שנה עם תמונות הנכדים, מגבת רקומה וכדומה.
אין זה משנה מה האירוע או מה הסיבה למתנה. מתנות לגבר בן 60 ליום הולדת, לנסיעה, ליום נישואין וכולי, חישבו על מה שיכול לשדרג את הזמן שלו בבית, בפינת העבודה או בעיסוק בתחביביו: ספורט, מוסיקה, נגינה, מחשב וכדומה.

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl