יום שלישי, 23 בפברואר 2010

מתנות לילדות


אתם נמצאים כאן: מתנות › מתנות לילדות
מתנות לילדות יכולות להיות יקרות וגדולות או צנועות. גודל המתנה תלוי במי שמעניק אותה, בסוג הקירבה ובארוע. מתנות לילדות שלכם או מתנות לנכדות, חברות או משפחה ובהתאם לסוגים שונים של ארועים – משתנה גם גודל המתנה ומהותה.
חומי העניין של ילדות בגילאים שונים מגוונים. אפשר ללכת על מכנים משותפים כמו: עולם הריקוד, אמנות או יצירה, מוסיקה, איפר וגינדור, קישוטים ובגדים, חפצי נוי ותחביבים נוספים של ילדות, במיוחד אם אינכם יודעים בדיוק מה רוצה הילדה לקבל מתנה או אם אין לכם מושג מה יש ומה אין לה.
במקרה כזה, או במקרה של ילדות ש "יש להן הכל", אפשר ללכת על כיוון של תחביבים או אופנה.
הנה כמה רעיונות:
1. אביזרי אופנה: ילדות בכל גיל יאהבו תיקים אופנתיים, תיקי יד או צד או תיק לחוג או למסיבת פיג'מות, לשינה אצל סבא וסבתא או אצל חברה. ילדות קטנות יעדיפו תיקים עם מותגים של דמויות ובובות אהובות כמו בראץ, פיות וכדומה, מתנות לילדות גדולות יותר יכולות להיות עם מוטיבים כללים יותר של פרחים, פיות או תיקים מעוצבים שונים.
בתחום אביזרי האופנה נכללים גם כובעים: כובעי מצחיה לקיץ, כובעי צמר לחורף, צעיפים, ארנקים, גרביים וגרביונים, כפפות.
תכשיטים ואקססוריז: ישנם אקססוריז מקסימים לילדות, כיסויים לפלאפונים או נגני מוסיקה, תיקים קטנים, אביזרי שיער, שרשראות, צמידים ועגילים בעיצובים מתוקים או אופנתיים לילדות גדולות יותר.
2. פריטי לבוש ואופנה: בגדים, פיג'מות, כותנות, חולצות, חצאיות, שמלות קיץ, ג'קטים ועליוניות. כל אלה מתנות לילדות מגיל בית הספר ומעלה, שעניין האופנה והלבוש מעניין אותן ביום יום והן יודעות להעריך מתנה של בגדים ולא רק צעצועים או משחקים. מתנות לילדות קטנות יותר יכולות להיות מוצלחות גם מתחום הביגוד, אם מדובר בילדה שאוהבת להתלבש ולהתחדש בשמלות או אביזרי אופנה, או אם קניתם בגדים ממותגים עם דמויות וציורים אהובים עליה.
3. משחקים ותחביבים: מתנות לילדות מוצלחות במיוחד מתחומי היצירה והאמנות. כמעט בכל גיל, ילדות יתעניינו במוצרי יצירה מסוגים שונים. בגילאים הצעירים יהיו אלה מתנות של ערכות יצירה, גבס, צביעה, הדבקות והכנת כל מיני פריטי עיצוב לשולחן הכתיבה, לחדר או פריטי אופנה. למשל, יצירת בנדנות או קישוט פריטי אופנה, הכנת צמידים או תכשיטים, שיבוץ אבנים, פסיפס, יצירת מחזיקי מפתחות, בובות, מוביילים, לוכדי חלומות ועוד. לילדות גדולות יותר יתאימו מתנות מתחומי יצירה ואמנות מסובכים יותר כמו: ריקמה, אריגה, הכנת תכשיטים מקצועיים יותר, חימר, פימו וכדומה.
4. כלי כתיבה וגיל בית הספר: מתנות לילדות יכולות להיות מוצלחות מתחומי הכתיבה והציור, ילדות אוהבות לטפח את הקלמר שלהן, וכאן באות בחשבון מתנות כמו: טושים ריחניים, טושים קעקועים, טושים זוהרים, בלוקים ופנקסים, מדבקות, דבק נצנצים, עטים מיוחדים, עטים מכניים וכדומה.
5. מתנות גדולות לילדות: כלי נגינה, למשל אורגנית, מצלמה, נגן מוסיקה, שטיח ריקוד עם חיבור למחשב. בקטגוריה זו נכללים מוצרים רבים מתחום הטכנולוגיה, אך הן יכולות להיות מתנות קטנות כמו: עכבר מעוצב למחשב, משחקי מחשב לילדות או כיסוי לנגן מוסיקה.
6. מתנות לילדות קטנות: בובות אופנה כמו ברבי, בראץ, מוקסי גירלז, בובות פט-שופ ששהסתמנו כלהיט השנה, בובות סוסי הפוני, לילדות קטנות יותר: בובות דורה ובוץ ודמויות מתוכניות הקטנים. לילדות קטנות יותר: בצק משחק, צבעים, כלי מטבח צעצוע, כלי בובה צעצוע, כלי גינדור ותחפושות כמו שרביט, תיק צעצוע, כתר וכומה.
7. מתנות לילדות מתחום הריקוד: נעלי בלט או נעלי ג'אז זה משהו שקשה לקנות בהפתעה מטעמי מידות, נוחות ולפעמים אפילו דרישות המורה. אך ילדות שרוקדות בלט, ג'אז, מחול מודרני או כל חוג אחר, ישמחו לקבל בגד ריקוד חדש, חצאית, חולצת מעטפת לריקוד בחורף או עונות מעבר, גרביונים או טייטס ואביזרי שיער. גם כאן, יכולות להיות בקרב מורות מסוימות דרישות לצבעים או סגנון מסוים.
ראו גם: מתנות לילדים (בנים ובנות), מתנות קטנות לילדים, מתנות לילדים לפסח, מתנות לבנות, מתנות לנערות, מתנות לילדות לפי גיל, מתנות לילדות בנות 4 מתנות לילדות בנות 6 , מתנה לילדה בת 5מתנות לילדות, מתנות שילדות אוהבות. הנה מבחר הצעות של מתנות לילדות שהן ישמחו לקבל לארועים שונים. מתנות לילדות לכבוד יום הולדת, חג, עלייה לבית ספר או לגן, דירה חדשה או חדר חדש, הולדת אח או אחות. נציע מתנות לילדות בגילאים שונים וגם מתנות לילדות בתקציבים שונים.
מתנות ליום הולדת
מתנה לילדה: משחק מסיבת פיג'מות
צמידי ידידות מתנה כיפית לילדות.
מתנות לבנות לסתיו
טופ מודל - מתנה מעולה לילדות בגילאים שונים, ערכות עיצוב מהממות
מתנות לילדות לראש השנה - בית האופנה
דף הבית: מתנות

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl