יום שני, 10 בספטמבר 2012

מתנה לילדות לראש השנה - בית האופנה



אתם נמצאים כאן: מתנות › מתנות לילדות › מתנה לילדות לראש השנה - בית האופנה
יש לי היום רעיון מהמם לקניית מתנה לילדות לכבוד ראש השנה, אך מתנה שמתאימה מאוד גם לחנוכה, מתנה ליום הולדת ולמעשה לכל אירוע גדול.
המתנה מתאימה לילדות בגילאי 8-12, לפי דעתי. כדאי לציין שהתאמת הגיל היא שלי ולא של היצרן.
היתרון של המתנה הזו הוא שהמדובר על מתנה שמתאימה לילדות גדולות, מתנות שמגיל מסוים הופכות להיות קשות יותר ויותר למצוא.
רעיונות מקוריים לילדות שעברו את גיל 7, זה משהו שקשה יותר ויותר למצוא. מדי פעם תהיה גיחה של איזה להיט חדש, כמו טופ מודל או ערכות יצירה חדשות.
הקונספט העיקרי שמנחה קניית מתנות לגילאים הללו, מתרחק ממשחקים וצעצועים ועובר לקניית מתנות לקישוט החדר או לטיפוח עצמי כמו ערכות סבונים ריחניים בצורות שונות, כריות נוי לחדר, קופסאות תכשיטים וכדומה.
והנה מתנה כיפית, יצירה מקסימה שאפשר לחזור ולשחק  בה, לעצב וליהנות במשך זמן רב. מתנה מקורית, חדשנית, מפתיעה וגדולה מאוד!
מחיר הערכה כ 140 שקלים בחנויות הצעצועים, היא מתנה מרשימה מאוד, גדולה כאמור, ולא רק באריזה. המתנה כוללת הרבה מאוד פריטים: מכונת תפירה קטנה, בדים מעוצבים ומקסימים לתפירה, בובות דיגום קטנות, סליל חוטים, אביזרי קישוט לתפירה, ספר גזרות, חוברת הוראות וכדומה.
למעשה מתנה זו מאפשרת לילדות שאוהבות עיצוב בגדים, אופנה וקישוט אופנתי, להתנסות בעצמן בתפירה של בגדי בובות (כמובן שהן יכולות לנסות לתפור גם בגדים אמיתיים עם המכונה הקטנה והמקסימה הזו).
המכונה קלה לתפעול וההוראות ברורות. מוצעים מספר דגמים יפים לעיצוב, שאפשר להתנסות בהם, כולל תמונות צבעוניות להמחשה. הפריטים נהדרים, איכותיים מספיק לעבודה, ובהמשך אפשר לעצב דגמים חדשים מהדמיון או מחוברות, לצייר אותם בחוברת המיוחדת המצורפת, לגזור ולתפור.
הבדים שמצורפים לערכה מאוד יפים, מאפשרים שילובים יפים, ופריטי הקישוט הקטנים בהחלט תורמים.
מתנה מקסימה לילדה לראש השנה! תיהנו. 
ראו גם מתנות לילדים ושיהיה לכולנו חג שמח ושנה טובה ומיוחדת! 

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl