יום רביעי, 19 בספטמבר 2012

מתנה לילד שיש לו הכל



הגעתם לכאן: מתנותמתנות לבנים › מתנה לילד שיש לו הכל
אז מה באמת קונים מתנה לילד שיש לו הכל. כבר ממש הכל.
תלוי כמובן, מה גיל הילד.
מתנות לילד בגיל 4-5 שיש לו הכל:
לילדים בני 4-5, סביר להניח שכאשר אומרים "הכל" הכוונה היא שיש לילד אופניים, אולי אפילו קונסולת משחקים כמו ווי או פלייסטיישן, משחקים רבים ומגוונים, צעצועים ודמויות ובובות של כוכבי על האהובים עליו.
אך בגיל 4-5 אין באמת דבר כזה "הכל" – לכל משחק, צעצוע ואפילו קונסולת משחקים, יש שדרוג ותוספות. אם הילד אוהב ספיידרמן,צבי הנינג'גה, גורמיטי או נינג'גו, חישבו על מתנות שתמיד צריך והן תמיד שימושיות, עם ציורים של הדמויות האהובות הללו. למשל: פיג'מה חדשה לחורף עם הדמויות האהובות, נעלי בית, סט מצעים, כסא קטן לשולחן הציור וכדומה.
עוד רעיון נפלא הוא לקנות מתנה סרט די וי די של סרט חדש שיצא לאחרונה לקולנוע. המחיר יהיה כ 100 שקלים, וההנאה רבה!
אם אתם פחות בקטע של מותגים, אבל עדיין רוצים לקנות מתנה לילד שיש לו הכל, יש לי כמה רעיונות ממש מדליקים בשבילכם, גם לגילאים גדולים יותר.
מתנות לילד בגיל בית הספר – שיש לו הכל:
מה קונים לילד בן 6,7,8,9 ואפילו 10 – שכבר יש לו באמת הכל?
בגילאים הללו, גיל בית הספר, כאשר אומרים שלילד יש "הכל", למה מתכוונים? אולי שיש לילד אופניים, קונסולת משחקים, אולי אפילו מחשב, אייפד או אייפוד – מה אתם יודעים. מכוניות שלט, כדורגל וכדורסל, גלשן לים ו... נו – אז הוא בכלל עוד צריך משהו?
סביר להניח שילדים לא באמת "צריכים" שום דבר מהחפצים הללו. אבל אם אתם מנסים לקנות מתנה לילד שיש לו הכל, אתם בכל זאת רוצים הרי לשמח אותו במשהו שהוא מאוד מאוד יאהב.
כאן יש לכם שתי אפשרויות לקניית מתנה לילד שיש לו הכל, לפי דעתי:
האחת, היא ללכת על מתנה מאוד מקורית ומיוחדת. היא לא חייבת להיות יקרה, אבל חדשנית.
השנייה, היא לחפש דווקא מתנה פשוטה מאוד, משחקים "מפעם" אפילו.
כמובן, יש לי מספיק דוגמאות:
  1. אם במתנות חדשניות עסקינן, אז תוכלו למצוא בחנויות את אותם מסוקים מעופפים על שלט. כן, הם מעופפים באמת. נטענים במטען לחשמל או למחשב, ומוטסים בשלט רחוק בכל רחבי הבית.
  2. מתנה מקסימה נוספת לילד, היא רכב שמטייל על הקירות ועל התקרה! שמעתם דבר כזה פעם? אז זהו, שיש. לא, זה לא מאוד יקר, מדובר על צעצוע לא גדול במיוחד וקל משקל, כך שגם להביאו מחו"ל או לשלוח בדואר מחו"ל לא צריך לעלות הרבה כסף. צעצוע מדליק שכל ילד יתלהב ממנו מאוד!
ולהלן מתנות פשוטות, שהן כה פשוטות ומקסימות, שמרוב פשטותן אף אחד לא חשב לקנות אותן לילד, ולכן יש סיכוי רב שהילד ימצא בהן חידוש, הנה כמה מהן:
באתר בובימה, חנות צעצועי עץ מדהימה, מצאתי מתנות מאוד מקוריות, ולא כולן מעץ, הנה כמה רעיונות:
  1. כדור מגנטי. 216 כדורים מגנטיים קטנים שאפשר ליצור מהם ממש הכל. משחק מוטורי מקסים ומקורי, שמחירו 128 שקלים.
  2. כדור פלא – נשיפה אחת והוא עף. המשחק הוותיק והילדותי הזה, מקסים ושובה לב בפשטותו, נראה מקסים ואיכותי יבותר מעץ, ומחירו מצחיק למדי 25 שקלים. אין ילד, בכל גיל, גם מבוגרים – שלא ירצה לנסות את המשחק הזה, כי הפשטות שובת לב היא, כידוע.
  3. מקל קסם אינדיאני, 17 שקלים
  4. ערכת ג'אגלינג , מחיר: 14-68 שקלים. מתנה מדהימה ומיוחדת לילדים גדולים, מתאימה מאוד לילדי בית הספר, וכן כמתנה מקורית לילדים בגילאי 10 ומעלה, שתמיד קצת יותר קשה למצוא להם מתנה.
  5. גם באימג'ינריום מצאתי מתנות מקוריות לילד שיש לו הכל, גם לילדים גדולים. משחקים אלקטרוניים מקסימים, ופנס ראש מצוין לקמפינג, לילדים שאוהבים טיולים והרפתקאות.
הכי חשוב לצרף ברכה מקסימה מלאת אהבה...
אני מקווה שתמצאו עניין ברעיונות כאן, ואשמח אם תשלחו לי רעיונות מקוריים נוספים, לקניית מתנות (לאו דווקא יקרות, אבל אפשר גם) לילד שיש לו פשוט, כבר הכל. 

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl