יום שלישי, 3 באוגוסט 2010

רשימת מתנות לגבר לפי גיל ולכל אירוע


אתם נמצאים כאן: מתנות › מתנות לגבר
מתנות לגבר, המקום למצוא רעיונות למתנות לגברים. מחפשת מתנה לגבר מיוחד? גלשת למקום הנכון.
כללתי כאן מבחר טיפים לשידרוג כל מתנה, גם מתנות זולות וגם איך להפוך מתנה גדולה ויקרה למשהו מיוחד באמת. כך שללא קשר לתקציב שלך, לדעתי העיקר במתנה הוא ההגשה, המחשבה והמקוריות. אם תצליחי לחשוב על משהו פשוט וקל, אך מקורי ומפתיע, תהיי בטוחה שהוא יצחק, יהנה וישמח. למשל: פיזור מתנות קטנות בכל מיני מקומות בבית, הכנת כמוסת זמן לפי גיל החוגג הכוללת אריזה עם פריטים או מותגי ילדות ועוד. כל הזמן מתעדכנים, חיזרי לבקר בקרוב.
תוכלי למצוא כאן המון רעיונות מקוריים של מתנות לגברים מכל מיני סוגים. למה כל כך קשה למצוא מתנות לגבר שבאמת יתאימו לטעמם של גברים? האם זה באמת חייב להיות מסובך? התשובה די פשוטה, מתנות לגבר הן תופעה קצת יותר מודרנית מקניית מתנות לאישה. גברים תמיד קנו מתנות לנשים, ביום האם, לחגים, יום האישה, יום נישואין או סתם כך, כדי לשמח ובשביל החוויה הרומנטית. נשים מתלבטות מפני שקניית מתנות לגבר צריכה לקלוע לטעמו ושתהיה שימושית, ונשים לא תמיד יודעות אלו גאדג'טים מעניינים גברים, והאם באמת מתנות לגבר מסוג הגאד'גטים זה משהו שגברים היו רוצים לקבל, או שכך פשוט מקובל.
יש סברה כזו, שקל יותר לקנות מתנות לנשים. נשים אולי קונות יותר, מסתובבות יותר ונהנות יותר מחווית קניות מאשר גברים, ולכן קניית מתנות לגבר הופכת להיות יותר בעייתית. גברים שולחים לנשים שוקולד, פרחים, מתנות קטנות ומחוות רומנטיות שונות ואילו לנשים קשה יותר לקנות מתנות לגבר מכיון שיחסית זו תופעה חדשה יותר.
קניית מתנות לגבר הופכת להיות קצת יותר מורכבת היום, גברים לא רק מתעסקים במחשבים, ספורט וגאדג'טים, תודה לאל, גברים נהנים לבשל, לטייל, להתלבש יפה ולבלות ואף להנות ממוצרי טיפוח. אז אלו מתנות לגבר מתאימות בדיוק למי? לאלו גילאים ולאיזה סטטוס? כמובן שיש הבדל משמעותי אם את קונה מתנה לבעלך, או מתנה לבוס או קרוב משפחה.
גם אם נתמקד בקניית מתנות רומנטיות לגבר, עולה השאלה האם הוא בעלך או בן הזוג או החבר שלך? אם אתם נשואים, קניית מתנות לגבר יכולה להיות פשוטה יותר, פשוט מכיון שאת יודעית טוב יותר מה חסר לו ביום יום, ויכולה לפיכך לקנות מתנה שתהיה גם שימושית. בין אם מדובר בבעל או חבר, אבא, בוס או קרוב משפחה, מתנות לגבר אפשר לקנות בקלות אם אנו יודעים משהו על תחומי העניין של הגבר שלו אנו קונים מתנה.
למשל, אם יש לו גינה תוכלי לקנות לגבר מתנה סט גינון כתחביב.
אם החבר שלך קנה לפטופ חדש קל מאוד לאבזר בכל מיני אביזרים משלימים. למשל, כיסוי למחשב נייד, תיק למחשב נייד, מקלדת ניידת, עכבר נייד, מעמד ללפטופ, ערכה למחשב ותוספות שונות שיהוו מתנה מושלמת לגבר ותספק לו התעסקות עם המחשב החדש שקנה.
אם יש לו רכב חדש (או לא חדש) תמיד אפשר להפתיע באיזו תוספות נחמדה, נגן לרכב למשל היא מתנה מעולה לגבר, שכולם יכולים להנות ממנה.
אם את מחפשת מתנות אקסטרים לגבר, לאוהבי האקסטרים או אם סתם רוצים לצאת מהשגרה אפשר להזמין יום של רכיבת שטח בטרקטורונים. מתנות לגבר יכולות להיות בילוי זוג, כמו בילוי בספא או מסאז', צימר רומנטי או ארוחה מיוחדת, רכיבה על סוסים או כרטיסים למופע.
לחילופין, חישבי על מתנות מפרגנות במיוחד, לגבר ולחופש שלו, לדברים שהוא אוהב. אם את בכיוון, קני לו ולחבר או אח שני כרטיסים למשחק כדורגל, מתנה שכל חובב כדורגל, אפילו לא גדול במיוחד, ישמח לקבל. על מה תוכלי לקרוא כאן? איך לקנות מתנה לגבר, מתנות לאב הטרי, מתנות מקוריות לגבר , המלצות על חנות מתנות לגבר, המון רעיונות למתנות רומנטיות לגבר, וכמובן מתנות לגבר לפי גילאים.
מתנות רומנטיות לגבר
מתנה לגבר
מתנות לגבר לחנוכה
מתנות לגבר צפייה מתוכננת
מתנות אקסטרים לגבר
מתנות מקוריות לגבר
מתנה מקורית לגבר ציוד דיג
מתנות לגבר ליום הולדת 60
מתנה רומנטית לגבר
מתנה רומנטית לבעל ליום הנישואין
מתנות לגברים
מתנות קטנות לגבר
מתנות לגבר לחג
מתנות לגבר לוולנטיין
מתנות לגבר ליום האהבה
מתנות לגבר ליום הולדת
מתנות לגבר בן 30
מתנות לאבא
מתנות לגבר בן 40
מתנות לגבר בן 50
מתנות מיוחדות לגבר
מחפשים מתנות לסבא ? ראו הצעות מקסימות למתנות מקוריות ויפות.
מתנות לגבר בן 60
מתנות לגבר בן 20

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl