יום שבת, 7 באוגוסט 2010

עולים לכתה א - מתנות לילדים שמתחילים בית ספר


אם הגעתם לכאן, כנראה שאתם מחפשים מתנות לילדים שעולים לכתה א, מתנות לקראת כניסה לבית ספר ובמיוחד לילדים עולים לכתה א בהתרגשות רבה. ואם הגעתם עד לכאן לא נאכזב אתכם כמובן. הכנו כמה רעיונות מצוינים ושימושיים להביא מתנות לילדים לקראת עלייה לכתה א ותחילת שנת הלימודים החדשה.
אז ילקוט כבר יש להם, יופי. אבל יש המון מתנות אחרות, מתנות קטנות וחביבות שילדים צריכים בכתה א' ותהיינה פשוט שימושיות לילד, כמובן גם מתנות מהנות. מתחילים:
1. רוב הסיכויים שלילד כבר קנו ילקוט, קלמר, יומן, מחברות, טושים, דבק וכולי. אבל אם מדובר בילדה שעולה לכתה א', תתפלאו כמה הילדות אוהבות כל כלי כתיבה שיכול להכנס לקלמר ולהוסיף לו קצת צבע: עטים בצבעים שונים, מרקרים, חותמות, מחקים ריחניים, פנקסים קטנים. קופסא קטנה של כמה אביזרים כאלה תהיה מתנה חמודה לילדה לכבוד כתה א'.
2. שעון מעורר עם דמות אהובה על הילד היא מתנה מוצלחת מאוד לילד או ילדה שעולים לכתה א'. בכתה א' הילדים צריכים להתחיל ללמוד להתעורר בזמן, להתארגן בזמן לבית הספר ולהופיע בזמן לכתה. שעון מעורר בצבעוניות חמודה או עם דמויות מעולם הילדים שהם אוהבים, ואל תשכחו בטריות, הוא מתנה מושלמת לילדים, שגם אוהבים עיסוק בכל מיני חפצים של "גדולים". עכשיו הם גם יכולים.
3. בכתה א' עדיין צריך לרוב להגיע עם ארוחת עשר בקופסאת אוכל, עם מפית וכמובן בקבוק שתייה עם מים. סט כזה יכול להיות מתנה נהדרת לילדים שעולים לכתה א' מכיון שלא רק שהם בטוח יצטרכו אותה וישתמשו בה, אלא שגם אם כבר קנו להם סט כזה או שיש להם, הם הולכים להחליף את הקופסאות הללו בקצב לא נורמלי. קודם כל מפיות צריכות כביסה מדי יום וצריך יותר מאחת, כך שהן תמיד מתנות שימושיות. בקבוקי הפלסטיק מתבלים די מהר וצריך להחליפם כמה פעמים במהלך השנה, וגם קופסאות אוכל נכנסות למדיח מדי יום, לא? אז גם אם קניתם לילד מתנה סט לארוחת עשר וכבר יש לו, היו בטוחים שהוא עוד ישתמש בו, ומהר מאוד.
4. חולצה לבנה ארוכה. חולצה לבנה מכופתרת, או חולצה לבנה פשוטה. לבנות חולצה לבנה בגזרה של בנות, עם או בלי עיטורים קטנים. ילדים בכתה א' נדרשים להגיע פעמים רבות לבית הספר לבושים בחולצה לבנה, לטקסי בית הספר, למסיבת פסח, שבועות, יום העצמאות ועוד. חולצה לבנה תמיד, תמיד שימושית והיא מתנה שגם אמא תשמח לקבל עבור הילד.
5. ארנק. נכון, לא כדאי להביא כסף לבית ספר וגם לא צריכה להיות סיבה להביא כסף לבית ספר. אבל ילדים צריכים לקחת איתם לפעמים כרטיס להסעה של בית ספר, טפסים קטנים שעוברים מהמורה להורים וכדומה. להביא ארנק מתנה (לא ארנק כסף קטן, אלא ארנק גדול יחסית) ישמש את הילדים שעולים לכתה א' או לכל הפחות יגרום להרגיש איזו תחושת עצמאות קלה.
6. עכבר למחשב או סט של עכבר ומשטח: בכתה א' הילדים מתחילים להשתמש במחשב גם ללימודים, לכל מי שרק שיחק בו עד עתה. ישנם עכברים בצורת כדורגל לבנים, בצבעים קסומים ונסיכותיים לבנות, בשלל עיצובים וסגנונות, ציורים וצבעים. מתנה מקסימה שילדים ישמחו לקבל, שוב, מבחינתם זו מתנה של "גדולים".
שנת לימודים פוריה לכל הילדים!

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl