יום ראשון, 15 באוגוסט 2010

מתנות לילדים לקראת שנת הלימודים – מתנות לילדים בגיל בית ספר


מה אפשר לקנות מתנה לילד לקראת החזרה לבית הספר? מתנות כיפייות וגם שימושיות לילדים לקראת השנה החדשה, לגיל בית ספר ולקראת החזרה ל בי"ס, רעיונות? בבקשה:
ילדים בגיל בית ספר צריכים מספר דברים שתמיד בשימוש, בכל גיל ואין זה משנה בן כמה הילד. לכן מתנות כאלה בוודאי תהיינה שימושיות לילד בית ספר בכל גיל, ואפשר ללכת איתן על בטוח. חלק מהפריטים מתאימים בתור מתנות לילדים בגיל בית ספר יסודי, אך לא לכתות הנמוכות. אך מתנות רבות מתאימות מכתה א עד ו וישמחו את הילד, וגם יזכו לשימוש ראוי.
1. מחזיק מפתחות למפתח של הבית .
2. שעון מעורר, מתנה שטובה לילדי בי"ס בכל גיל ואפשר להשיגה בהמון צורות, דמויות וצלצולים.
3. לבנות יתאימו טושים, דבק נצנצים, מרקרים, עטים ריחניים, מחקים בכל מיני צורות וכל הפיצ'פקעס לקלמר שהן כל כך אוהבות, אלו מתנות שהן פשוט אוהבות לקבל ובדרך כלל גם מה שהן קונות לעצמן.
4. לוח שעם עם דמויות או ציורים המתאימים לגיל הילד, לתליית תזכורות ופתקיות, עם כמה סיכות צבעוניות.
5. מצעים למיטה או שמיכה או כרית חדשה. לקראת החזרה לבית הספר כיף להשקיע בחדר השינה הפרטי של הילד, לסדר מחדש את הספרים, המחברות החדשות ושולחן הכתיבה. חלק מסידור החדר הוא חידוש המיטה וכלי מיטה בסגנון אהוב על הילד או הילדה יתקבלו בשמחה.
6. מחזיק עפרונות לשולחן הכתיבה, סט של דפי תזכורת, עטים, לוח שנה וכדומה.
7. ג'ינס וחולצה, או כל סט אחר שיתאים לקראת החזרה לבית הספר. גם ילדים קטנים מתייחסים ללבוש שלהם בבית הספר ונהנים ללבוש בגדים יפים. תוספת למתחה של הילדים לקראת החזרה לבית הספר מועילה גם לאמא שבוודאי מחדשת ברגעים אלו ממש את תכולת ארון הילדים. זה יכול להיות כל פריט, חולצה, ג'ינס , טייץ לבנות או ג'קט. סט בגדים (למשל, מכנסיים וחולצה) בדרך כלל יהיו מתנה יקרה ואפשר להביא גם פריט אחד יפה.
8. לגדולים יותר: נגן mp3 שאפשר לרכוש בכל מחיר החל מכ 50 שקלים ועד כמה מאות. ילדים לא צריכים זיכרון מרובה והעיצובים שהם אוהבים הם דווקא כל הצבעוניים שהם זולים יותר, ועולים בסביבות 50-100 ש"ח. לא בטוח שכדאי לקחת mp3 לבית הספר (מחשש שהוא יאבד או יתקלקל או שלא מרשים בבי"ס להשתמש בו), אבל זו מתנה טובה לתחילת השנה, למשל לנסיעות עם המשפחה.
9. לקטנים: קופסאת אוכל, בקבוק לשתייה, מפית אוכל ובקיצור כל מה שצריך להפסקת עשר מוצלחת.
10. מה עוד צריך להפסקות? גומי, חבל קפיצה, משחקים קטנים, כדורגל.
שנת לימודים מוצלחת ושופינג מתנות מהנה!

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl