יום ראשון, 22 באוגוסט 2010

מתנות לילדים לגן


הפעם מבחר רעיונות למי שמחפש מתנות לילדים שמתחילים גן או מתנות לילדים לקראת החזרה לגן.
החופש הגדול אוטוטו מסתיים, ואתם רוצים לתת מתנה לילד שמתחיל גן חדש או חוזר לגן לשנת הלימודים החדשה הבאה עלינו לטובה. אז אלו מתנות בדיוק מתאימות להתחלה חדשה בגן?
הילדים חוזרים לגן? ילד, נכד או אחיין עולה לגן חדש? מחפשים מתנות לילדים קטנים, לילדי גן לקראת השנה החדשה או החזרה לגן? יש לנו כמה רעיונות במיוחד עבור מטרה זו. אלו מתנות כדאי להביא לילד במיוחד לכבוד הכניסה לגן או לכל ארוע אחר הסמוך לכניסה לגן והשנה החדשה? כמה רעיונות שימושיים לשמח עם מתנות לילדים לגן:
1. סט מגנטים אותיות א-ב או מספרים למקרר. ילדים בגיל גן מתחילים ללמוד לאט את אותיות ה א-ב (בדרך כלל הם יערכו הכרות ראשונית בלבד עם האותיות, שנמשכת על פני כל השנה ואיה כוללת כתיבה או קריאה, אלא רק לקרב את נושא האותיות והצורות אל ילדי הגן). מגנטים של אותיות או מספרים הן מתנות מוצלחות לילד שעולה לגן, כי הוא יכול להצמיד אותם למקרר, לשחק עם האותיות והמספרים וכך צורתם תהפוך מוכרת יותר עבורו.
2. סט בגדים חדש לכבוד הגן, למשל חליפת גן, מכנסיים וחולצה או חולצת טי עם דמות חביבה על הילד או הילדה. בגדים הם מתנות מוצלחות לכל התחלה חדשה.
3. קופסאת אוכל ובקבוק שתייה לארוחת הבוקר בגן. בגן טרום חובה-חובה הילדים מביאים אוכל מהבית בקופסאות אוכל ובקבוקי שתייה למים. הבלאי של הסטים הללו מהיר מאוד, הם נמצאים בשימוש יומיומי וגם שטיפה יומיומית, תמיד צריך להחליף אותם במהלך השנה ולקנות חדשים, במיוחד בקבוקי מים, לעיתים קרובות. סט של קופסאת אוכל (קופסא מחולקת הכי טובה, לפרי וכריך בנפרד) ובקבוק שתייה עם דמות חביבה על הילד או הילדה, הוא מתנה שימושית מאוד לגן.
4. בטרום חובה וגן חובה הילדים נדרשים לפעמים להביא קלמר, טושים, דבק, מספריים ולפעמים אפילו מחברת או קלסר. חבילת טושים או קלמר יפה, מחדד ומחק הם מתנות שיתחילו את השנה בהצלחה ויגרמו לילד להרגיש ממש גדול.
5. תיק גן. תיק גן עם דמות אהובה על הילדים או עם דוגמאות חמודות הוא מתנה שכל ילד תמיד שמח לקבל. בתיק הם שומרים את בגדי ההחלפה שלהם, האוכל שלהם ויצירות הגן.
שיהיה רק כיף בגן, שנה טובה!
עוד מתנות ללילדים לקראת שנה"ל החדשה? בבקשה:
מתנות לילדים לבית הספר
מתנות לילדים שעולים לכיתה א
מתנות לילדים
מתנות
מתנות לגבר

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl