יום רביעי, 25 באוגוסט 2010

חנות מתנות לגבר


חנות קטנה ומטריפה. זה מה שחשבתי כשנכנסתי בפעם הראשונה אל תוך חנות מתנות לגבר, אי שם בסוף שנות התשעים.
היה מן טרנד כזה אז, נכון? של חנויות מתנות לגבר שנפתחו תחת כל קניון רענן ובכל פינה בכל סנטר שכונתי.
חנות מתנות לגבר בדרך כלל מאפיינת בדבר אחד: היא עמוסה לעייפה בצעצועים שאין לך מושג מהם, אין לך מושג למי הם, ולא ברור למה הם משמשים ומי בכלל צריך, תגידו – כל כך הרבה קישוטים לשולחן העבודה או למשרד?
אבל הטרנד הזה שרד. וזה הוכיח לי, באיזשהו מובן, שאנשים כנראה אוהבים חנויות מתנות לגבר.
מה ששוב הוכיח לי, שיש ביקוש ודרישה לצעצועים הללו, גאדג'טים טכנולוגיים או לואו-טקיים כאלה ואחרים, מכשירי כתיבה ופריטי עיצוב של "כמו גדולים".
רוב הסיכויים שלגברים בגיל 30 פלוס כבר יש הרבה מאוד פריטים שהם אוהבים, וכנראה שכבר אספו את מרבית הפריטים הנחוצים להם לעיצוב הבית או המשרד, כי שנות השלושים הן שנות הקריירה בדרך כלל.
אבל חברה בשנות העשרים שלהם, לעומת זאת, מוקסמים עדיין מכל פריטי העיצוב לשולחן, לרכב, לחדר השינה הללו. זה דורם להם להרגיש "כמו גדולים", כבר אמרנו.
חנות מתנות לגבר שוב חוזרת וקורצת, וזו רק דעתי הפרטית, בשנות הארבעים. כשכבר הגיע הזמן שוב להתחדש, בעיקר בחידושים טכנולוגיים והמצאות מדליקות, או בעברית: הגאדג'טים! גאדג'טים לגבר חוזרים לאופנה בגדול, כי עולם ההייטק שנכנס לחיינו דרך האינטרנט ואחר כך דרך הטלפונים הסלולריים, האייפונים וכו' תופס חלק הולך וגדל בשעות היום שלנו.
אם כבר מדברים על העולם המרושת, חנויות לגבר הן כבר לא מה שהיה פעם. כמו בכל קניון וכל פינה רעננה, חנויות מתנות לגבר צצות באינטרנט תחת כל סייבר פיקסל רענן, ויש להן יתרונות מרובים.
חוויית הקנייה באינטרנט משלבת הפתעה, אפשרות למשלוח, שיטוט במגוון רחב של מוצרים, גיוון גדול ומוצרים שמתחלפים ומתחדשים כל הזמן, מחירים נוחים בשל החיסכון בעלויות תקורה של חנויות אמיתיות והיכולת למצוא כל מה שרוצים במרחק קליק, בלי לשוטט בחנויות שונות, לשרוף דלק ולחפש חנייה. לא מצאתם את מה שרציתם? יש מספיק חנויות לגבר באינטרנט כדי למצוא בדיוק את מה שאתם רוצים, לכן המבחר גדול פי כמה. האפשרות להשוות מחירים, תנאי משלוח והחזרה מקלים על חוויית הקנייה והופכים אותה לאופציה מועדפת עבור רבים.
אם אתם עדיין מחפשים חנות מתנות לגבר כמו פעם, אפשר להבין. חנות מתנות לגבר לרוב תפתח גם אתר אינטרנט או חנות מתנות לגבר מקוונת שאפשר להזמין דרך האינטרנט ממוצרי החנות במקום להגיע לבקר בה. מה שנקרא, גם וגם. היתרון הוא שלפעמים, אם ראיתם מוצר שאהבתם ואין לכם זמן לחכות למשלוח, תוכלו לגשת לחנות ולקנות אותו באופן ישיר.

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl