יום ראשון, 29 באוגוסט 2010

אוגרי זוזו – Zuzu מתנה לילדים


אוגרים של זוזו מציפים את הרחובות... זוזו ופנו דרך לאוגרים אלקטרוניים בשם zuzu שיקפיצו את אמא על הספה ואת הילדים עד התקרה. מוכנים?
מה זה זוזו תגידו? אם אתם מחפשים מתנה מדליקה לילדים בגילאי בית הספר, לכבוד ראש השנה, תחילת שנת הלימודים, החגים או החופשה הבאה... אוגרי זוזו מחכים לכם בחנויות.
הילדים משתגעים עליהם משום מה, מי חשב שנצליח לעניין אותם באוגרים, הא?
אבל זה קרה. לא רק גיבורי על, בובות ברבי, ספיידרמן, גורמיטי, בקוגאן או בראץ וחיות פטשופ. וכאילו לא היה לנו מספיק עם חבורת גוגוס המצחיקים. עכשיו מגיעים אוגרים.
אוגרי זוזו הם מתנה מעולה לילדים, כי הם מתאימים גם לבנים וגם לבנות, ולגילאים שונים.
מדובר בבובות אלקטרוניות של אוגרים בשם זוזו שיכולות לטייל, להשמיע קולות, לנסוע, לשחק. אפשר ללטף ולשחק איתן ויש להן המון צעצועים ומשחקים נלווים. איזה כיף! מה שאומר שיש הרבה מה לקנות להם. אז אם שברתם את הראש מה לקנות מתנה לילדים שלכם, נכדים, אחיינים או קרובי משפחה וחברים, אוגרי זוזו הם בהחלט הלהיט כרגע.
סדרת זוזו אוגרים כוללת אוגרים בכל מיני צבעים, שיכולים גם לזוז, מסילות ומבוכים ועוד הפתעות. ישנם כל מיני צעצועים נלווים שאפשר לקנות לאוגרי זוזו, למשל:
כדור לאוגרי זוזו, בית לאוגרי זוזו, מסלול הרפתקאות קטן או גדול, מכונית ספורט של אוגרי זוזו, סט מכונית עם גלשן (כן, אוגרי זוזו רוצים לגלוש, מה הבעיה?), סקייטבורד ומסלול קטן לאוגרי זוזו, מוסך ומכונית, גלגל לאוגר, עגלה לאוגרים תינוקות ועוד.
אם חם לכם, יש לנו פתרונות גם לכם, לאוגרי זוזו שלכם ולהורים: כל ילד יאהב מתנה שהיא בריכה לאוגרי זוזו ויש דבר כזה. אם זה לא מספיק, יש גם סירה לאוגרי זוזו, מגלשה והמון אביזרים קטנים כמו: בגדים לאוגרי זוזו, בית קטן לאוגרים ועוד.
מבחר אוגרי זוזו מגוון וכולל אוגרים בכל מיני צבעים, בגדים ואביזרים כמו משקפי שמש, תיקים ותחפושות. מתנה מושלמת לילדים לראש השנה, כי פשוט לא יכול להיות שיש להם את כל הסדרה. משהו מהסדרה הזו הם וודאי ישמחו לקבל. שיהיה חג אוגרים שמח!

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl