יום שבת, 4 בספטמבר 2010

מתנות לראש השנה לילדים


מתנות לראש השנה לילדים, כבר הגיעה עת לבחור! כן, כן, השנה ראש השנה מגיע מוקדם מהצפוי! לא מוקדם מהרגיל, מוקדם מהצפוי! כלומר, יש לי תחושה כאילו החג הזה ממש מתגנב אלינו, ככה בין סיום החופש הגדול לתחילת ההתארגנות לשנה החדשה, כאילו אין לנו מספיק סידורים, ריצות, קניות, תכנונים והוצאות... פתאום מלחשש לו ראש השנה: זוכרים? אני מגיע בתחילת ספטמבר...
אז כן, חג יקר וחביב, לא שכחנו. זה כתוב לנו בגדול בלוח השנה (שכבר צריך להחליף).
ואם כבר להחליף לוח שנה או יומן, אז אלו מתנות לראש השנה לילדים שכבר יודעים לקרוא ולכתוב. מתנה שמתאימה לילדים שרוצים לתכנן סדר יום או שבוע, לתלמידי בית הספר ולמכיני טבלאות הייאוש למיניהם.
מתנות לראש השנה לילדים קל מאוד לבחור. הלא הרעיון הא להתחדש במשהו יפה, חגיגי או שימושי.
מתנות לראש השנה לילדים יכולות להיות מתנות לשנה החדשה בבית הספר או בגן. למשל, חולצה חדשה, ג'ינס, שעון מעורר, בקבוק שתייה רב פעמי או קופסת אוכל.
הנה כמה מתנות לראש השנה לילדים שהן הרבה יותר מקוריות: מנוי לירחון ילדים או נוער, כרטיסים לפארק מים או לונה פארק, סרט או הצגה שישמשו את הילדים וההורים בחג, ראש השנה או סוכות כששוב יוצאים לחופשה קצרה וכולם מחפשים מה לעשות.
מתנות לראש השנה לילדים במיוחד השנה: אוגרי זוזו החביבים אהובים על ילדים בגיל בית הספר היסודי, בובות פט שופ שכבר נקנו בהמוניהן שנה שעברה מגיעות לארץ במבחר חדש. ומה עוד?
הדרדסים – זוכרים אותם? למרבה הפלא, ערוץ 1 שידר כל החופש הגדול את התוכנית דרדסים ובחלק מחנויות הצעצועים ניתן להשיג בובות דרדסים שישמחו את הילדים שצפו בהם כל הקיץ. בובות פלסטיק קטנות של דרדסים עולות כ 30-40 שקלים לבובה אחת עם אביזר (למשל, רהיט כלשהו) או לזוג בובות דרדסים, סט של כמה בובות עולה כ 50-80 שקלים. בית של דרדסים עם כל מיני אביזרים ו/או דמויות עולה מעל 100 שקלים.
אלו עוד מתנות לראש השנה לילדים מומלצות השנה?
מתנות לראש השנה לילדים לא חייבות להיות יקרות, אך אם אתם מחפשים דווקא מתנות בסדר גודל של 200 שקלים ומעלה, אפשר לקנות נגן מוסיקה או DVD נייד לילדים גדולים יותר (גיל 8 ומעלה), שמשוגעים על הגאדג'טים הללו.
משחקי מחשב, משחקים ל WII או פלייסטיישן ובכלל כל התוספות והאביזרים לקונסולות משחיקם, הן מתנות לראש השנה לילדים טכנולוגיים, שאוהבים משחקים. בדרך כלל מתאים בתור מתנות לילדים בגילאי 6 ומעלה. משחקים לקונסולות יכולים לעלות הרבה מאוד, 200 שקלים ומעלה. יש גם משחקים ב 350 ויותר. אביזרים לקונסולות יכולים לעלות קצת פחות אך עדיין יקרים. בכל זאת, ישנם אביזרים שעולים החל מ 50 שקלים ועד 400 שקלים בערך. למשל, הגה, כיסוי הגה, שלט נוסף, שטיח ריקוד, מיקרופון וכדומה.
מתנות גדולות לראש השנה לילדים: אופניים חדשים יתאימו מצוין ליום כיפור ובכלל לחגי תשרי, כשמזג האוויר קצת פחות חם יוצאים לטייל בשכונה או בפארק ואפשר להסתובב בחוץ בנעימים.
בקטגוריית מתנות כאלה נכללים גם רולר בליידס או סקטים, לילדים קטנים יותר: קורקיטנט, תלת אופן או ממונעים קטנים.
מתנות לראש השנה לילדים מתחום האופניים והגלגלים בלי להוציא מאות שקלים: מגני ברכיים, מגני מרפקים וידיים, קסדה לראש. סט כזה של מגנים עם דמויות שהילד אוהב הוא מתנה שימושית לראש השנה לילדים, ותמיד טוב שיש סט כזה, אפילו שניים. שיהיה נגיש וזמין.
מתנות לראש השנה לילדים לשולחן המחשב: עכבר בצורת כדורגל, מכונית מרוץ או נסיכות דיסני.
מתנות קטנות לראש השנה לילדים: חבל קפיצה, חישוק, כדורגל – כל מה שמתאים לעיסוק בספורט הוא מתנה מעולה, שימושית, חינוכית ומפעילה עבור ילדים.
אוגרי זוזו - מתנה לילדים

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl