יום חמישי, 22 ביולי 2010

מתנות לגבר בן 50


מתנות לגבר בן 50 הן בהחלט אתגר חדש. אם בגיל 20 גבר צעיר מתחיל את חייו ומתעניין בטיולים, מוסיקה וגאדג'טים שיגרמו לו להרגיש "כמו גדולים", גבר בן 30 כבר מיושב יותר ובאות בחשבון מתנות שקשורות בקריירה, לימודים, משפחה, דירה חדשה. אם ארמנו שלגבר בן 40 כבר יש הכל הרי גיל 50 זה כבר משהו מיוחד. אפילו מתנות "מה קונים לגבר שיש לו הכל" כבר קצת פאסה לגבי גבר בן 50.
גבר בן 50 כבר הבין דבר או שניים על החיים, לא רק שהוא כבר קיבל כל מתנה חומרית אפשרית ולא חסר לו דבר, הרי שבגיל הזה הוא כבר יודע שיש דברים חשובים יותר, וגם משמחים יותר, מאשר גאדג'טים או חפצים חדשים.
סביר להניח שבשלב זה של חייו, הקריירה שלו כבר מבוססת ואולי אפילו ילדיו עזבו את הבית או לפחות בגרו, ויש לו יותר זמן פנוי למנוחה ועיסוק בהנאות החיים.
כל מתנה שמשדרגת מטרה נעלה זו, באה בחשבון, תהיה משמחת ושימושית ביותר.
כסא נוח לגינה, שמשייה, פריטים לספרייה או לסלון, לחדר העבודה.
מתנות מתחום היין, ספורט שחשוב מאוד בכל גיל, פריט לשיפור נוחות הנהיגה או הנסיעה ברכב, דיסק או ספר טוב, נעלי בית בחורף או כפכפים קלילים לקיץ, צעיף מחמם ופשוט או מכונת קפה ביתית יוקרתית. כל מה שאומר הנאה ורוגע ומוסיף קצת זוהר לרגעי השלווה היום יומיים יהיה נהדר.
מתנות לגבר בן 50 שלא מפנה לעצמו מספיק זמן לרגיעה והנאה או לבילוי עם בת הזוג יכולות להיות:
כרטיסים לקונצרט
מפגש במסעדה עם חברים טובים או קרובי משפחה
טיול ג'יפים
כרטיסים להופעה, למופע קצב או הצגת תיאטרון
מסאז', רפלקסולוגיה או טיפול פנים מרגיע.
מתנות לגבר בן 50 שאוהב ספורט יכולות להיות:
סט טניס חדש
ציוד דיג
קונסולת משחקים של wii או wii fit, wii sport וכדומה
ביגוד לריצה או מכון כושר
בקבוקי מים לספורט
כובע מצחיה
פאוץ' או תיק נוח לספורט
כרטיסיה לבריכה
כל מה שמוסיף רגע של אושר ורגיעה הוא מתנה מצוינת לגבר בן 50 מכיוון שבאמת לא חסר לו כלום והפאנצ'ים של חידושים גאדג'טיים למיניהם כבר לא עושה לו את זה. הוא יעדיף כוסות קטנות ושקופות לקפה שחור משובח.

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl