יום ראשון, 25 ביולי 2010

מתנות מיוחדות לגבר


בעיני מתנות מיוחדות לגבר הן כאלה שיש בהן סגנון הגשה מיוחד, יצירה אישית או מחשבה מקורית מאוד.
מתנות מיוחדות לגבר יכולות להיות כל מיני מתנות שאינן פיסיות חומריות, למשל כרטיסים להופעה, מסאז', טיול סוסים, טיול ג'יפים, שיט, מסיבה ביאכטה, סופשבוע, טיול מהנה וכדומה.
אך לדעתי מה שהופך מתנה למיוחדת זה החשיבה המקורית. בעזרתה אפשר להפוך כל מתנה, פשוטה וזולה או מתנה גדולה ויוקרתית, למשהו באמת מיוחד, משהו שייזכר לשנים, מתנה שלא מקבלים כל יום.
לפעמים פשוט רוצים להביא מתנה שימושית ומועילה, שיהיה באמת מה לעשות איתה. אך מתנה שימושית וממשית יכולה גם להיות מאוד מיוחדת, ותכף ניתן כמה דוגמאות. לפני כן, בואו נעבור על כמה מהמתנות המיוחדות שאפשר לקנות בקלות, ולא בזול:
מי שמחפשת מתנות מיוחדות לגבר שהיא צריכה לחשוב עליהן יותר מדי, צריכה לדעת שמתנות כאלה לרוב יעלו לפחות כמה מאות שקלים. הנה כמה מתנות כאלה:
קורס ברמנים
סדנאת יין
סדנת סושי או בישול
ערכה להכנת סושי או ערכות יין
טיסות חוויה או צניחה
טיול טרקטורונים
יום ספא
שולחן פינג פונג
טיול תומקאר
קורס קארטינג
והרשימה עוד ארוכה...
אם את מחפשת רעיון שאת יכולה ליצור או להרכיב בעצמך, זה באמת לא כל כך קשה. אולי אין לך סוסים או ג'יפים לרכיבת שטח, אבל הפן הרומנטי כאן אומר הכל, והמחשבה שלך היא שהופכת כל מתנה למתנה מיוחדת לגבר.
מה את יכולה לעשות, למשל?
להניח מתנות שונות בכל מיני מקומות בבית ולחכות שהוא יגיע. מה למשל ואיך עושים זאת?
קודם כל, כדאי שהבית יהיה נקי ומסודר, שיהיה מה לאכול ומוסיקה לשמוע. ועכשיו להפתעה.
מתנות פשוטות למדי יקבלו כאן נופך אחר ומפתיע.
למשל, בלוני הליום בצורת לבבות בכניסה לבית, במטבח – ערכה להכנת סושי או פלטות גבינות, שוקולד ויין. בסלון דיסק חדש, באמבטיה כלי גילוח או סט סט גילוח חדש, פזרי בבית מתנות שונות – מגזין לרכב, ספר, גאדג'ט נחמד ליד המחשב וכדומה.
אפשר לעטוף כל מתנה בנפרד, כל מתנה באריזה אחרת כדי שתהיה חגיגה אמיתית. פרחים על השולחן ונרות יוסיפו אווירה ומובטחת הפתעה משמחת ! מזל טוב.

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl