יום חמישי, 14 באוקטובר 2010

משטח הטענה לפלאפון, מטען אלחוטי לאייפון, gps ועוד. ריספקט.


מתנות לגבר יכולות להיות שבירת ראש לא קטנה, אבל היום אף אחד לא שובר את הכלים ולא מסתבך בחוטים. רעיון מאוד מגניב לקניית מתנה לגבר שחושב שיש לו הכל, אבל עוד לא ראה כלום:
משטח הטענה למכשירים אלקטרוניים קטנים שמשמש למעשה מטען אלחוטי ומספק טעינה במקומות שונים בסטייל, בלי חוטים ובלגן, ועם הרבה יותר שיק. בעצם, תמחקו את השיק, מדברים על מתנות לגבר ולכן מעתה אימרו: מתנה עם ריספקט.
משטח טעינה של פאוורפד מאפשר הטענה אלחוטית של מגוון מכשירים: טלפונים ניידים, בלאקברי, אייפון, אייפוד, gps ועוד. כולל מתאם ועוד.
יש לברר מראש איזה סוג של משטח טעינה מתאים לסוגי המכשירים שלכם, והאם הוא תומך בסוג המכשיר שלכם. בררו בדיוק לפני הרכישה! משטח טעינה מאורך מספק הטענה בו זמנית של עד שלושה מכשירים והוא פתרון קצת יותר קולי לבלגן שיוצרים החוטים והכבלים מאחורי הספה / הארון וכו'.
אבל לא רק בבלגן עסקינן, אלא בעובדה שאפשר להטעין כמה מכשירים בו זמנית וכמובן להוסיף שיק, כלומר ריספקט, למשרד או לחדר העבודה / הסלון שלך.
משטח טעינה אינו יכול להטעין כל סוג של מכשיר, מאחר ולא כולם מתאימים, עליכם לבדוק לא רק לפי סוג היצרן, אלא גם הדגם ולבקש מידע מפורט בחנות איזה משטח כדאי לכם לרכוש עבור אלו מכשירים.
המכשירים נטענים בתוך נרתיק טעינה או מתאם אותו יש למקם על גבי משטח הטעינה. בררו מראש אם העסקה כוללת מתאמים או נרתיקים, שהם אכן מתאימים לסוג המכשיר שלכם ושיש לכם את כל הציוד והאביזרים הנדרשים להפעלה.
היות ונרתיק ההטענה מגנטי, ואולי גם מסיבות אחרות, הוא אינו מתאים לשימוש יומיומי רגיל, אלא רק להטענה של המכשירים. אל תסתובבו איתם והסירו ואתם לפני שאתם מכניסים אותם לכיס או לארנק. מגנטים ליד פסים מגנטים (למשל כרטיס האשראי שלכם) נשמע רעיון רע. בקיצור, אחרי טעינה החליפו נרתיק למכשיר אותו הטענתם.
לסיכום, מתנה מקורית ומגניבה לגבר, לא בטוח עד כמה היא מפשטת את החיים, אבל בטוח שהיא נראית טוב.

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl