יום שני, 11 באוקטובר 2010

מתנות מקוריות לגבר - ציוד קמפינג


מתנות לקמפינג הן מתנות מעולות למשפחות, הן מאוד מתאימות לחגים או חופשים שבהם כל העם כולו אוהב לצאת לטיולים, מחנאות, לישון באוהלים או סתם לנדוד ולספוג קצת שמש, ים וטבע.
בפוסט הקודם הצגתי כמה הצעות לבחירת מתנות לגבר המטייל, שבהחלט מתאימות גם לכל המשפחה או עם חברים. ראו: מתנות למטייל.
אם החלטתם לצאת לקמפינג או שאתם רוצים לקנות מתנה לחברים חובבי טיולים וטבע, תשמחו לשמוע שיש לכם אפשרויות בחירה רבות, שמתאימות כמתנות לאירועים שונים וסוגים שונים של טיולים. טיול קצר, טיול ליום אחד, לינה באוהלים או בחניון, לינה בשפת הים, טיול ג'יפים ועוד.
היות ויש ציוד קמפינג רב מסוגים שונים, מתנה כזו מתאימה לכל כיס.
אפשר לקנות כסא מתקפל ב 20 או 50 שקלים, שק שינה ב 100 שקלים, אוהל ב 200 או 300 שקלים וצליה מפוארת ב 500 שקלים ומעלה.
אז מה תצטרכו בשביל לצאת מהבית? איזה ציוד קמפינג אתם צריכים?
1. צל. צל או מחסה מהשמש, רוח ואפילו גשם קל הוא חובה בכל טיול. אפילו קפיצה לחוף הים לשעה קלה יכולה להיות עינוי מתחת לקרינה החזקה בקיץ. שמשיית חוף פשוטה המתקפלת לגודל של מטריה תשמח מאוד ברגע כזה.
מי שנשאר לישון בשטח או יוצא לטיול בקבוצה, יצטרך קצת יותר צל. מתנה מתאימה לכך יכולה להיות גזיבו מתקפל או צלון לקמפינג, שעלותם מ 300 שקלים ועד 1500 שקלים, יש אפילו יקר יותר. המחיר תלוי בחומרים שמהם מייצרים אותם ותלוי ביצרן.
ישנן צלוני שטח רציניים ואף מעוצבים, וכאלה הכללים קירות צל. וישנה צליה פשוטה אך גדולה הנמתחת על מוטות וקלה מאוד להרכבה.
2. אור: ללינת לילה תזדקקו לפנס. זה אחד הדברים החשובים ביותר בחוץ בשעות הלילה, גם אם אתם ממוקמים במאהל ולא זזים ממנו בלילה. במקומות רבים אין חשמל וכל הליכה לשירותים, או נסיון לאתר חפץ מסוים בתיק או באוהל, הכנת האוכל וכדומה הופכים לעינוי בלי מקור אור. פנס שטח גדול פותר את כל הבעיות.
מתנה אישית יותר ושימושית ביותר, היא כובע פנס אישי. כובע עם פנס לא מאבדים, לא שואלים "אצל מי הפנס?" בכל פעם שרוצים למצוא או להכין משהו.
3. מחצלת חוץ יציבה מניילון, קלה לניקוי ונוחה. מתאימה למשפחה או לזוג, שימושית במגוון אירועים וטיולים והיא מתנה מקסימה ומקורית.
4. שקי שינה אישיים או מזרן זוגי מתנפח לשנת לילה נוחה באוהל קמפינג.
5. גזיה, פינג'ן או ערכת קפה להכנת משקאות חמים בשטח, צידנית וקרחומים גדולים לשמירת מזון, ומנגל – להכנת המזון.
אם אתם יוצאים לטיול קמפינג – אל תשכחו לקחת המון מים! תקנו יותר מים ממה שצריך. לא צריך לסחוב אותם. תשאירו שישייה או שתיים מיותרות באוטו, כך שאם חסר, תמיד אפשר לקפוץ ולהביא עוד.

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl