יום חמישי, 7 באוקטובר 2010

מתנות למטייל


שלום לכולם! היום הכנתי עבורכם הצעות, המלצות וטיפים לבחירת מתנות למטייל , מתנות מקוריות לגבר מתחום הקמפינג והטיולים.
גבר שאוהב לצאת לקמפינג, לחוף הים, לטיול במדבר, לטיול ג'יפים או לכל סוג של מחנאות או ספורט אקסטרים, הלוא זקוק לציוד בסיסי או משודרג. אם ציוד הקמפינג יהיה בסיסי או משודרג, הדבר תלוי באופיו של הגבר, אך בכל מקרה יהיה זה משהו שיקל עליו וישדרג את חווית הטיול והחוץ.
אם אתם אוהבים לצאת לטיול ג'יפים, או לישון באוהל בחוף הים עם כל המשפחה, או פשוט לצאת עם מנגל ולהיזרק איפשהו – הכתבה הבאה תשפוך אור על כל המצרכים הבסיסיים ועל כמה מהחידושים האחרונים, בתחום מתנות למטייל, מתנות לקמפינג ולשהיית לילה בשטח.
1. מחצלת קש או מחצלת ניילון – מצוינת לכל מצב או אירוע, מהקל ועד הרציני ביותר. מחצלת ניילון לשכב עליה בחוף הים בשבת, בפארק או על הדשא, תשמש אתכם גם לפיקניקים וימי הולדת. מחצלת חוף מגלגלים ושמים באופן קבוע בתא המטען של הרכב. כשצריך, פורשים אותה על חוף הים, על החול או בכל מקום אחר. היא נשטפת במים, בצינור או בים – בקלות ומתייבשת מהר. מחירן של מחצלות נע בין 100 שקלים בערך ועד 350-400, תלוי בגודל. מחצלת 2 על 2 היא די מקובלת ומספיק גדולה בשביל משפחה וכמובן מספיקה לזוג. אפשר לקנות גם מחצלות גדולות יותר, של 3 מטר.
2. צליה, צלון לקמפינג או גזיבו מתקפל: כל מטייל מכיר את התופעה: נוסעים לאנשהו, מגיעים ומתמקמים. מתחילים להוציא ציוד כדי להתמקם או שסתם רוצים לעשות עצירה קלה ואז מתחילה ההתארגנות הזאת: איך נעשה צל? כמה אפשר לשבת בשמש עם הקרינה הבלתי פוסקת הזאת על הקודקוד? זה מסוכן, זה לא נעים וזה חם, חם, חם...
גזיבו מתקפל או צלון לקמפינג יפתור את כל הבעיות, וברגע. זו מתנה מעולה לגבר שאוהב טיולים, כי גברים בדרך כלל לא קונים לעצמם גזיבו. יש להם קטע כזה לאלתר מוטות ולמתוח עליהם איזה בד ברזנט או רשתות מצחיקות. מה שלוקח די הרבה זמן ולפעמים גם יעיל רק באופן חלקי.
גזיבו מתקפל עם מוטות טלסקופיים מגיע לגודל של תיק נשיאה ולכן קל לאיחסון ולניידו לכל מקום שתרצו. הוא הופך לסככה מוצלת בכל מקום, כולל 4 מוטות וגג מבד.
גזיבו מתקפל מספק לא רק צל ברגע, אלא גם יכול להגן מפני רוח ואפילו גשם קל במקרה הצורך. אל המוטות אפשר לחבר כל בד שיש לכם, כמו סדין, רשת או ברזנט כדי ליצור קיר או להגדיל את השטח המוצל.
גזיבו מתקפל של 3 על 3 מטר יכול לשמש אתכם לא רק לקמפינג, אלא גם לחוף הים, ליום הולדת בחוץ, לגינה של הבית וכדומה.
זוהי מתנה מקסימה לגבר במקום אוסף של שמשיות שעפות ברוח ומספקות מעט מדי צל.
גזיבו מתקפל מגיע בגדלים שונים מ 2 מטר וישנם אפילו 6 מטר.
לשימוש לקמפינג למשפחות יספיק גזיבו 3 מטר על 3 מטר, ואפשר להשיגו בצבעים שונים: כחול, ירוק, לבן, צהוב בדרך כלל.
מחירו של גזיבו מתקפל משתנה מאוד לפי היצרן והחנות. באינטרנט נמכר גזיבו מתקפל במחירים שבין 450 ל 1600 שקל, תלוי בסוג וביצרן. בהום סנטר, אייס וכדומה אפשר להשיג גזיבו מתקפל בכ 300 שקלים ולעיתים יש מבצעים והוא עולה פחות. בכל מקרה יש צורך לצלצל לחנות או לקפוץ לשם לבירור, מכיוון שאולי הגיעו בנתיים דגמים אחרים ויקרים יותר, ואולי כאמור יש מבצעים וזה עולה פחות.
3. ערכת קפה לקמפינג – מתנה למטייל שעדיים לא סיגל לעצמו את המנהג הפשוט הזה, לקחת לדרך ערכת קפה. מתנה חובה לגבר, אם אין לו כזו עדיין. גזיה, פינג'ן, כוסות קפה וקופסאות לקפה, סוכר, תה. מתנה שתשדרג פלאים את הבוקר המטושטש הזה, שמתעוררים ויוצאים מהאוהל – ועכשיו מה? חייבים לשתות משהו. שלא לדבר על הערב / לילה ליד המדורה או המנגל.
4. מזרן שינה מתנפח – הרבה יותר נוח משק שינה, תופס לעומת זאת אותו מקום איחסון בדיוק. מנפחים אותו לגודל מזרן זוגי, מותחים עליו סדין וזהו זה. שנת לילה מושלמת ונוחה בשטח. לא לשכוח לוודא שהמזרן מגיע עם משאבץ ניפוח ואם לא – לקנות משאבה שמתאימה בדיוק למזרן. מתקפל חזרה לגודל של תיק. מתנה מצוינת לגבר, לזוג מטייל או למשפחה.
אוהל מתקפל ונפתח ברגע הוא פריט חובה בבית מטייל. גם זוג צריך אוהל ל 4, מכיוון שהאוהלים קטנים ויש הרבה ציוד בדרך כלל. מחיר אוהל הוא כ 200 שקלים וישמש מתנה מקסימה לגבר שעדיין לא התאבזר באוהל קמפינג משלו, או מתנה למטייל המתחיל.
5. מנגל, מנגל. ללא ספק פריט חובה ואפשר לשדרג מתנה כזו עם תוספת של צידנית וקרחומים, או שולחן מתקפל קטן, כסאות מתקפלים וכדומה. ישנם שרפרפים קטנים מתקפלים לגודל של מטריה והם נוחים מאוד. מחירם כ 20 שקלים והם תמיד שימושיים. שיהיה באוטו.
שיהיו לכם רק טיולים נעימים! מתנות למטייל מתעדכנות כאן לעיתים קרובות, עם המון חידושים מכל התחומים, אז חיזרו לבקר! ראו עוד המלצות כאן: מתנות לקמפינג

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl