יום ראשון, 24 בינואר 2010

מתנות לגבר ליום האהבה


יום האהבה הגיע, ט"ו באב או ולנטיין ואת כבר יודעת שהוא יפתיע במשהו, איזשהי מתנה ליום האהבה לכבודך. זר פרחים, שוקולד, מוצרי טיפוח, בושם או תכשיט. כמה קל לקנות לנשים...שאוהבות את כל הדברים היפים והרומטיים הללו. ומה עם מתנות לגבר ליום האהבה, זו כבר משימה יותר מסובכת, הא? אז קודם כל, חדשות מסעירות. גם גברים אוהבים רומנטיקה, וגם גבר ישמח לקבל סלסלת טיםוח גברית וריחנית, תכשיט או שעון או מזכרת יפה. ארוחה במסעדה, בילוי בספא או לילה במלון הן מתנות לגבר ליום האהבה שהן גם מתנות בשבילך. אבל לגברים קשה יותר לקנות מתנות בדרך כלל, והאמת שבחירת מתנות לגבר ליום האהבה מאוד תלוי בסטטוס שלכם, מה היחסים ביניכם וכמובן בגילו של בן הזוג שלך. האם אתם חברים או נשואים, כמה זמן אתם יוצאים והגיל הם גורמים בבחירת מתנות לגבר ליום האהבה. יחד עם זאת, ישנן מתנות שתמיד מתאימות ליום האהבה, הן מבטאות רגש, מחשבה, מזכרת חמימה ואהבה. הנה רק כמה רעיונות מתנות לגבר ליום האהבה:
1. צעיף יפה ומיוחד, מתאים לחורף ולעונה, אומר שאת חושבת עליו. זוהי מתנה לגבר ששולחת לו חום וחמימות והרגשה נעימה וגם מזכרת ממך.
2. שמפניה ושוקולד. כן גם גברים אוהבים שוקולד. שמפניה ושוקולד או כל שילוב אחר הן מתנות לגבר ליום האהבה שמשדרות רומנטיקה, תשומת לב וקירבה. הן לא מתנות גדולות ומחייבות ומצד שני כן משדרות מסר רומנטי ברור מאוד.
3. סרט ב DVD. כאמור, יכול להיות בשילוב עם בעיף מס' 2. אין ספק שזוהי מתנה לגבר ליום האהבה שהיא גם קצת בשבילך, והיא משדרת דבר אחד ברור מאוד: הערב אנחנו מבלים ביחד, רק שנינו., וככל הנראה בבית.
4. אביזר אופנה אישי, כמו כפפות, חגורה או עניבה. או-קיי, העניבה צריכה להיות ממש מיוחדת כדי לעבור בתור מתנה מקורית. אבל אביזרים אישיים הן מתנות לגבר ליום האהבה שמשדרות אינטימיות ושוב, סימנו וי על הפרקטיות.
5. כרטיסים להופעה ובה ששניכם אוהבים, תפתיעי אותו במשהו מקורי שתעשו ביחד הערב, זו מתנה נהדרת לחג האהבה שהיא גם בילוי משותף במשהו ששניכם אוהבים. חג אהבה שמח!

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl