יום שלישי, 6 ביולי 2010

מתנות לגבר בן 30


מתנות לגבר בן 30, רעיונות למתנות לגבר ליום הולדת מיוחד. גיל 30 כבר מציין משהו... אחר. נקודת ציון חשובה, גיל עגול שמציין בגרות ומחשבה רצינית יותר על החיים: קריירה, נישואין או משפחה, לימודים או סיום לימודים או דירה חדשה.
מה מביאים מתנה לגבר בן 30 ? תלוי מי מביא, כמובן. ההורים יעניקו מתנות שונות מאלו המתאימות לחברה, בת הזוג או האישה, חבר קרוב או כמה חברים.
אם התבלבלתם, בצדק. מתנות לגבר בן 30 הן סוג של אתגר. אבל זה בסדר, כי כרגיל, יש לנו שפע הצעות! קבלו את הרשימה שלנו, מבחר טיפים לקניית מתנות לגבר בן 30, לשמח ביום המיוחד הזה, ולהעניק משהו משמעותי.
מתנות לבית:
גבר בגיל 30 כבר כנראה מחזיק דירה משל עצמו, אם בשכירות או בבעלותו, והחלום שלו בעניין הזה הוא לצייד את הדירה בכל הרהיטים והאביזרים הנחוצים לה. כמו כל גבר, הוא גם רוצה לאבזר אותה במיטב אמצעי הבידור והגאדג'טים שיש לחנויות האלקטרוניקה להציע.
כאן הגבול הוא השמיים, ויש המון מתנות שאפשר לבחור, בכל מיני תקציבים:
אביזרים קטנים לבר יכולים לעלות כמה עשרות שקלים ועד כמה מאות שקלים, כך שיש מבחר של מתנות המתאימות לכל כיס בגזירה הזו.
מצעים למיטה בעיצובים נקיים או דרמטיים שמתאימים לגבר בן 30, הם אביזר הכרחי נוסף לדירה חדשה.
מתחום האלקטרוניקה והמחשבים, שלטים חכמים, תיק ללפטופ, מעמד ביתי ללפטופ, רמקולים וכל מה שיכול לאבזר את הסלון או חדר העבודה.
מתנות לגבר בן 30 באווירת קריירה:
מזוודות לנסיעה. כן, כן, שפעם אחת בכר יהיה לו סט נסיעות כמו שצריך ושמתאים לגילו, ומספיק עם כל התיקי בד הקרועים האלה שהוא סוחב. סט תיק נסיעות או מזוודה, תיק אישי ותיק כלי רחצה ו/או תיק מסמכים יהיו שימושיים ויפים.
תיק ג'יימס בונד לעבודה, תיק עור איכותי או ארנק חדש.
חולצה לבנה מכופתרת ועניבה.
מתנות לגבר בן 30 באווירה אישית:
מצלמה חדשה, תיק אישי, משקפי שמש, צעיף יפה לחורף או פריטי לבוש ואקססוריז שעד היום הוא נמנע מהם, ויכולים לשדרג את מראהו בשנות השלושים שלו.
מתנות לגבר בן 30 הן אמנם אתגר, אך המבחר גדול מאוד. זה השלב לפני "הגבר שיש לו הכל", כלומר, יש עוד הרבה מה לקנות. בגיל 30 רוב הגברים אמנם סיימו ללמוד ויודעים לפחות בערך מה הכיוון שלהם מבחינת מגורים ועבודה, אך הם בתחילת דרכם בכיוונים הללו, שלא כמו בגיל 40 המיושב יותר.

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl