יום ראשון, 4 ביולי 2010

מתנות לילדים לחצר או גינה


מחפשים מתנות מיוחדות, גדולות או מפתיעות לילדים? אם לילדים, נכדים או חברים שלכם יש חצר, גינה או גג בבית, יש המון מתנות חוץ מגניבות שתוכלו לקנות להם ולהפתיע בגדול.
תתפלאו, אבל חלק מהמוצרים הללו אינם יקרים יותר ממתנות רגילות, חלקן אפילו זולות יותר. כך שלא מדובר דווקא במתנות יקרות במיוחד, פשוט בציוד חצר מושקע וטוב, שישמח ויעסיק את הילדים ויהיה שימושי מאוד, לכל ימות השנה. יעסיק אותם בחופש הגדול ובחגים, בשבתות בבית או בילוי עם חברים או עריכת מסיבת יום הולדת בחצר.
אגב, גם למי שאין לו חצר, אלא חדר משחקים גדול, יתאימו חלק מההצעות הנ"ל.
מתנות לילדים לחצר, לגינה, לגג או לחדר משחקים גדול:
1. טרמפולינה. יכולה להיות קטנה או גדולה מאוד, המחיר משתנה באופן משמעותי לפי הגודל. החוויה לילדים היא עצומה, הרווח הוא גם התעמלות וספורט, וגם משחק מהנה לכל ילדי המשפחה. ילדים בכל גיל (וגם מבוגרים) אוהבים לקפוץ, כך שגם אם הבאתם מתנה לילד בן 6, היו בטוחים שהילדים הגדולים יותר גם יצטרפו לניתורים.
2. בריכה מתנפחת: המתנה האולטימטיבית לילדים שיש להם חצר או אפילו מרפסת גדולה. איזו בריכה כדאי לבחור? אם יש דק או ריצוף, בריכה מתנפחת יכולה להיות מוצלחת. לעומת זאת, אם הבריכה מיועדת לדשא, עדיף לבחור בריכת פלסטיק. החיסרון של בריכה מפלסטיק הוא האחסון שלה: לא ניתן לקפל אותה כמו בריכה מתנפחת ולכן היא תופסת מקום. אך אפשר להשעין אותה על הקיר או אפילו לתלות אותה, והיתרון הוא שהיא לא מתפנצ'רת, לא יורד לה האוויר, היא לא נקרעת מהדשא או הקוצים וקלה יותר לניקוי מאשר בריכות מתנפחות. מתנה מקסימה לקיץ או לאביב לכל ילד. המחיר: נמוך יחסית, אך בטוח רחב. בריכה יכולה לעלות 50 שקלים ועד כמה מאות שקלים, תלוי מה היא כוללת. ישנן בריכות עם כדורסל, מגלשות, מזרקה קטנה ועוד. לא תמיד התוספות הללו שימושיות, ולאורך זמן עדיף להביא בריכה אחת טובה שלא מתקלקלת. מה שבטוח, הילדים מאוד אוהבים את כל התוספות הללו.
3. מגלשה קטנה מפלסטיק. שוב, המחיר יכול להיות נמוך יחסית, כ 50 שקלים, תלוי בגודל המגלשה ואיכות הפלסטיק, ועד כמה מאות שקלים. מתהנ מעולה לילדים קטנים, סביב גיל 3, יש להם חצר.
4. נדנדה מכל מיני סוגים היא מתנה מצוינת לילדים שיש להם גינה, דנדה תלוי או סוסי נדנדה מפלסטיק. המחירים נעים מכ 50 שקלים ועד 300 שקלים בערך. יש גם יותר, כמובן.
5. כדור קפיצה. מתנה משמחת לגילאי 3 ומעלה, כדורי קפיצה עולים בערך 50 שקלים, גדולים יותר כ 70-150 שקלים. טובים גם בתור מתנות לילדים שדווקא אין להם חצר, אבל כן יוצאים לשחק בגינה ציבורית או בפארק.
6. בית משחק. מתנה יקרה יחסית, שעלותה כ 400 שקלים ומעלה, תלוי בגודל הבית, איכות הפלסטיק ומה הוא כולל: מגלשה למשל. ילדים מאוד אוהבים לשחק בבית בחוץ וזו מתנה מצוינת כמעט לכל גיל.
7. מי שבית לחצר זו מתנה יקרה מדי עבורו, או שמחפש מתנות לילדים שאין להם חצר או גינה, יכול לקנות אוהל לחצר או אוהל כדורים. אפשר גם לקנות אוהל עם מנהרה. אוהל כדורים רגיל עולה כ 70 שקלים, כולל 50 כדורים. האוהל מתקפל בשניות כך שאינו תופס מקום רב כשהוא לא בשימוש. האוהל לא מתאים לקמפינג, אלא למשחק בחצר או בסלון, או בחדר הילדים. ישנם אוהלים שמגיעים אן מנהרה שאפשר לזחול בה, אף היא מתקפלת, או שאפשר לקנות מנהרה לחוד. זה ל חובה, משמש בעיקר ילדים קטנים, בעוד שאוהל כדורים מתאים לגילאים שונים.
8. כדורסל קטן: מתאים לא רק לחצר, אלא גם לחדר משחקים או סלון, אך בהחלט תופס מקום. מחירו כ 100 שקלים ומעלה לסט קטן של עמוד כדורסל עם סל שאפשר להרכיב ולקפל.
בהצלחה, ושימו לב שאתם קונים מתנות כדי לשמח ולא לפי המחיר שלהם. חשו ביותר שתבדקו מה כבר יש לילדים ואלו משחקים הם היו שמחים לקבל.

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl