יום רביעי, 9 בפברואר 2011

וולנטיין דיי 2011 - מתנה לגבר


מחפשות מתנה לגבר לוולנטיין 2011 ? אתן לא לבד, בחיי. ולנטיין הקרוב מגיע ב 14 לחודש, אם שאלתן את עצמכן. נכון, בדרך כלל אתן לא צריכות להטריח את עצמכן במחשבות כאלה בכלל. אתן יודעות מתי מגיע וולנטיין, כאשר במטה קסם נשלח אליכן זר פרחים רומנטי ורוד, או שמא אדום, או איזה שוקולד מהמם ומשובח.
אבל השנה, פלאי פלאות, בא לכן להפתיע את הגבר שבחייכן, כאילו לשכוח, רק ליום אחד, את הגרביים שהוא משאיר בסלון ואת הכלים בכיור שהוא אף פעם לא ידע כיצד קורה והם פשוט נשטפים מעצמם. השנה, אתן מחפשות מתנה לגבר לוולנטיין, כדי שגם הוא ירגיש מיוחד, נאהב ומופתע מהמסד עד הטפחות.
אז קודם כל, ברכות על היוזמה השנית.
ועכשיו לעניין:
כל המטרה היא להיות רומנטית. אל תסתבכי יותר מדי. נכון, את יכולה לקנות לו בושם, ערכת טיפוח או איזה סטנד עם לבבות למשרד, ואפילו דיסק ישראלי חדש. אבל בינינו, למה לך? הרי כל מה שהוא רוצה זה אהבה, ואם כבר וולנטיין, אז זה בדיוק הזמן.
מתנה לגבר לוולנטיין צריכה להיות מפתיעה, מחווה רומנטית כלשהי, עדיף שתכלול יין ומשהו טעים לאכול.
נכון, הוא מעדיף פיצה ושווארמה, כנראה. אבל מתנה לגבר לוולנטיין צריכה להיות קצת יותר איכותית, את יכולה להכין ארוחה רומנטית בבית, עם כל המרכיבים הנדרשים לערב מוצלח, או להזמין ארוחה הביתה.
כן, אפשר גם לקחת את זה החוצה ולהזמין אותו לארוחה רומנטית במסעדה הכי שווה, אבל תזמיני מקומות מראש, כי צפוי עומס.
אם אתם בקטע משועשע ואת רוצה מתנה לגבר שגם תצחיק אותו ותשמח אותו בוולנטיין, את יכולה לקנות מצעים מצוירים או מצעים מעוצבים לגבר, זה די אופנתי כרגע ומסתבר שגברים כנראה מתלהבים מזה, לכי תביני.
עוד מתנות:

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl