יום חמישי, 10 בפברואר 2011

סטנד עוגות – מתנה לולנטיין דיי 2011


השבוע קיבלתי משלוח של סטנד עוגות מעוצב ומקסים, מתנה מהממת שכאן אמליץ עליה בחום לב.
מתנה שהתקבלה בקריאות שמחה, זכתה לתגובות נלהבות ותשבחות רבות.
גם מבחינה קולינרית והן מבחינה עיצובית, זו פשוט מתנה מדהימה, מתוקה, מקורית ומפתיעה מאוד. שימושית ואכילה, מרגשת מאוד. המלצה חמה ומתוקה:
מתנה קסומה ומתוקה לולנטיין דיי 2011, מתנה אופנתית שמתאימה מאוד לשנה זו, וכמובן לחג האהבה הקרב אלינו. אם עוד לא העלתם בחכתכם רעיון מקורי למשלוח מתנה לולנטיין, הרשו לי להמליץ לכם על סטנד עוגות מקסים ורב שימושי, דו קומתי, הנשלח אל בחיר/ת לבכם עמוס עוגות, מיני מאפים, מיני טארטים צרפתיים כמו בפאריס... עם כל הצבעוניות, ריחות האפייה הטובים והטעם המשגע שאתם יכולים לחלום עליו... באריזה אחת.
סטנד עוגות יוקרתי הכולל, בגודל מיני, כ 15 מיני פטיפורים טעימים, עוגות ועוגיות מעשה ידי אמנית אמיתית, קונדיטורית משובחת בכל רמה וסטנדרט. בגודל הבינוני והגדול, כבר תקבלו כמות עוגות גדולה מאוד, אבל גם גודל המיני מספיק כדי לכבד את בני הבית או בני הזוג ואפילו חברים שקפצו לבקר.
למה שחברים יקפצו לבקר בולנטיין דיי? שילכו לבית שלהם וישלחו אחד לשני פרחים...
ובכל מקרה, זו מתנה מרשימה לונלטיין דיי, אני מאוד התלהבתי, הופתעתי והתמוגגתי מהטעם.
היופי בסטנד הזה הוא העיצוב, הצבעוניות, המבחר הגדול של הקינוחים, הכל טרי וגדוש, נראה יוקרתי ומאוד מרשים.
סטנד עוגות טעים הוא לא רק מתנה מרשימה וטעימה, אלא גם מקורית מאוד, וכרגע טרנדית וסטיילית, כך שאתם יכולים לסמוך על כך שהמשלוח שלכם יהיה מקורי ואופנתי. ההפתעה של מי שיקבל מתנה כזו מובנת מאליה, הרי לא כל יום זוכים לקבל משלוח טעים ומושקע, לפרטי פרטים, לכבוד יום מתוק כמו ולנטיין דיי.
אז לגבר או לאישה, או פשוט לשניכם לרגל יום האהבה, סטנד מיני טארטים במגוון מסחרר, זו מתנה שתעשה לכם טוב על הנשמה, ותגרום לכם להרגיש מאוד יוקרתיים, ליום חגיגי אחד. ולנטיין דיי שמח!

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl