יום ראשון, 13 בפברואר 2011

מתנות לולנטיין דיי 2011


יום האהבה של החורף. חודש פברואר שולח לנו את וולנטיין דיי ב 14 לפברואר, ועמו קניית מתנות לוולנטיין, איזה כיף למי שאוהב לבבות ופרחים.
מתנות לוולנטיין תמיד כוללת משהו מתוק או טעם, ריחני או פרחוני, וכמובן מלא לבבות, כרטיסי ברכה ושירים. אין הרבה שינויים. בכל זאת, כל שנה צצות מתנות ולנטיין חדשות, טרנדיות יותר, אופנתיות יותר, מקוריות יותר, מפתיעות יותר.
אז אלו מתנות לוולנטיין דיי 2011 ליקטתי עבורכם? המבחר היה באמת מסחרר, כמעט הלכתי לאיבוד.
יתרה מזו, מרבית האתרים באינטרנט ממחזרים את אותן מתנות, אותן אריזות, ערכות ומשלוחים, כך שקל יחסית להשוות בין המחירים. אך כדי להשוות באמת, שימו לב לאותיות הקטנות כמו מחירי המשלוח או בונוסים ומתנות נלוות קטנות שכל אתר אולי מציע.
מעבר לזה, יש הרבה דמיון בין מתנות לוולנטיין, ואלו הרעיונות הכי יפים שנתקלתי בהם:
1. בושם
2. תיק מוצרי ספא מעוצב הכולל סבון קרם לגוף, סבון פילינג, פרחי משי, סבוני קישוט, ספוג רחצה, מגבת גוף, מגבת פנים, ליקר או שוקולדים איכותיים.
3. זרי פרחים מדהימים בטווחי מחירים של 100-300 שקלים. לנשים, העדיפו את הורודים, סגולים, אדומים כמובן, וולנטיין דיי הוא חג של אהבה, לכו על זה כמו שצריך.
4. זרי פירות: כמעט כל החנויות מציעים את אותם זרי פירות, מדובר בזרי פירות מדהימים, מעוצבים ומושקעים במיוחד. כוללים למשל, זר פירות תותים מצופים בשוקולד, זרי פירות בתוך כלים איכותיים ועוד. זר תותים טריים מצופים שוקולד ורוד עם עיטורים נראה פשוט מהמם, אין לי מושג מה טעמו.
5. זרי שוקולד וזרים מתוקים: כאן המבחר כבר רחב יותר, כמעט כמו זרי הפרחים. כל חנות פרחים מציעה מתנות וזרים מתוקים שונים, טווח המחירים רחב ביותר, אפשר לשלוח מתנות לוולנטיין דיי בהתאם לכל כיס. מדובר על זרים בתוך כלים יפים, סלסלות שימושיות ונעימות למראה ועוד, בהם מסדרים באופן דקורטיבי פרלינים משובחים, צבעוניים, פרלינים בצורת לבבות, שוקולדים בצורת פרחים ואפילו זרים של סוכריות מתוקות. באתר מיי סטייל המקסים מצאתי זר פרלינים לבנים, נתון בכלי לבן ונראה כמו זר פרחים, הוא למעשה זר שוקולד צחור, במחיר 135 שקלים לא כולל משלוח. בכמה חנויות אחרות מצאתי זרי שוקולד מהממים בגוונים ורודים ואדומים.
6. סטנד עוגות – משלוח מתוק וטעים, מתנה מקסימה לוולנטין דיי. ראו כאן: משלוח סטנד עוגות.
7. למי שחייב להעניק מתנה אישית, אפשר תמיד להביא הביתה פרחים עם דיסק של שירי אהבה, בקבוק יין ומשהו מתוק. מתנות לוולנטיין דיי שהן קטנות ומתוקות, ועושות פשוט יום שמח לכולם.

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl