יום שני, 11 בינואר 2010

מתנות לגבר לוולנטיין valentine gifts for him


וולנטיין דיי הוא חג האהבה שאנו אוהבים כל כך לנצל מלבד ט"ו באב, כי אם נותנים לנו שני חגי אהבה בשנה, אז למה להסתפק באחד? בהחלט. ולנטיין דיי הוא הזדמנות לבלות עם בני הזוג ערב חגיגי ביחד, להעניק מתנות רומנטיות או לנסוע לסופשבוע, לבלות ביום כיף, ספא או טיול, או להנות מארוחה במסעדה. כל החוויות הללו יכולות להיות מתנות נהדרות לגבר לכבוד וולנטיין, והם כמובן מתנות גם בשבילך, מה שנקרא מתנות זוגיות. יחד עם זאת, יש לנו הצעות למגוון מתנות לגבר לוולנטיין שהן שימושיות, לא גדולות במיוחד ולאו דווקא כוללות גאדג'טים ומוצרים לרכב או ציוד אלקטרוני, הגם שגברים אוהבים את הדברים הללו מאוד. אז מה כן מתאים בתור מתנה לגבר לוולנטיין? קבלו את המצעד שלנו:
1. צעיף הוא מתנה לגבר לוולנטיין שמשדרת מסר של אהבה, חום ומזכרת ממך ומתאימה לעונה הקרה של חג וולנטיין. בחרי צעיף יפה ואופנתי או משהו שתואם את הטעם שלו והרווחת גם מתנה שימושית שלא תשב על הטלויזיה כמו יתר החפצים שלו.
2. בושם. בושם הוא מתנה לגבר לוולנטיין שמעידה על קירבה והיא מתנה רומנטית בדיוק כפי שאת היית תופסת אותה אם הגבר שלך היה מביא לך בושם. כל מה שקשור בטיפוח אישי הולך בחג וולנטיין ובארועים רומנטיים בכלל, וכן, גם לגבר.
3. הלבשה תחתונה. כן, לגבר. מתנות לגבר לוונלטיין יכולות להיות כל מה שאת היית רוצה או רגילה לקבל. תחתונים יפים או עם הדפס השם שלך, בוקסר משעשים מיוחדים לוולנטיין קיימים בשפע בחנויות מתנות לגברים.
4. שמפניה, שמפניה ושמפניה. וגם עוד משהו שכל הגברים אוהבים: אוכל! שמפניה וסלסלת ארוחת בוקר במיטה או ארוחת ערב הן מתנות לגבר לוולנטיין שכל גבר ישמח לקבל. מתנות רומנטיות שהוא יזכור וישמחו את שניכם. וולנטיין שמח!

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl