יום שני, 14 בפברואר 2011

מתנה רומנטית לולנטיין דיי


וולנטיין דיי בפתח, ה 14 לפברואר הוא התאריך וכולנו מתחילים לחוש כמו לבבות אדומים, מזמרים לעצמנו כל מיני זמזומים ושריקות, כאילו כל היום שלנו משלוחי פרחים והחיים שוקולדה בזר ורוד.
אם אתם מחפשים או מחפשות מתנות רומנטיות לוולנטיין דיי, הרשו לי, רק לרגע כמובן, לדחוף את זווית הראיה הצרה שלי בעניין הזה, ובא הסדר על כנו. כמו שאני רואה את זה, כל מחווה לוולנטיין דיי, היא מתנה רומנטית מעצם הגדרתה. אם מישהו חשב עלייך וקנה לך משהו, זה באמת משנה מה זה? אם מישהי טרחה להכין עבורך משהו, ארוחה, כרטיס ברכה או סופשבוע – הרי המחווה היא שעושה לך את כל היום, ולא החפץ או הקנייה עצמה. מתנות זה נפלא, אבל זה רק חומר. בסופו של דבר, מתנה רומנטית, מעצם הגדרתה היא מתנה שיש בה מחשבה של אהבה. מחשבה.
מתנה רומנטית לוולנטיין דיי יכולה להיות, לפיכך, כל מחווה קטנה כגדולה, שמראה על אהבה והתחשבות. להלן אמנה כמה מתנות רומנטיות לוולנטיין דיי, קטנות, גדולות, יקרות, זולות, חינמיות, מוחשיות ולא... תעשו בהן סדר כאוות נפשכם, העיקר שיהיה לכם וולנטטין דיי רומנטי:
1. ארוחת בוקר. בבית או בבית קפה, מתנה רומנטית וכיפית, שאנו מקבלים כאשר מישהו אחר דאג שיהיה לנו בוקר טוב.
2. מסאז'. זה יכול להיות מסאז' זוגי כזה אמיתי, כמו ביום ספא זוגי שכולל ארוחת בוקר, טיפול פנים ומסאז' מרגיע, מתנה רומנטית לוולנטיין דיי, זוגית ומהנה, אין ספק. מתנה רומנטית לוולנטיין די יכולה גם להיות מסאז' שתעשו בעצמכם לבני הזוג, בהפתעה, ולאחר תכנון מדוקדק של כל הפרטים. לפעמים זה קל יותר משאר לקחת את המסאז' מחוץ לבית, ואת הגבר לשלוח לאיזה ספא, למשל.
3. סטנד עוגות מעוצב יוקרתי, מתנה רומנטית וטעימה לוולנטיין דיי, מתנה זוגית שכיף לאכול יחד, לבחור טעמים, מתנה שתעביר כל ערב בשמחה ואווירה מתוקה.
4. משלוח זר פרחים, בלונים, או שוקולד הוא כמובן מתנה רומנטית ומקובלת מאוד לרגל וולנטיין וכל אירוע שבו רוצים להפגין אהבה. השנה ישנם זרים רומנטיים מהממים מכל הסוגים שבעולם: פרחים, שוקולד, עוגות ועוגיות, פירות טריים, מוצרי ספא, ממתקים, בלונים ומה לא.
5. טיול או סופשבוע. סופשבוע בצימר או בבית מלון, או טיול כיפי ביחד, אלה מתנות רומנטיות, מקרבות, מהנות, של זמן איכות ורוגע זוגי.
וולנטיין דיי רומנטי ושמח!

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl