יום שישי, 18 בפברואר 2011

תחפושת גורמיטי לילדים לפורים


פורים עוד לא בפתח, אבל כולם במתח. למה הילד יחליט להתחפש השנה? ואיפה אני אמור למצוא תחפושת של איש האדמה של גורמיטי??
אין לי ספק כי תחפושות גורמיטי תהיינה להיט אדיר השנה. גורמיטי חזרו אלינו במלוא עוצמתם, לאחר הפוגה קלה של כמעט שנה, עם סדרת טלויזיה חדשה וסדרת דמויות חדשות, בדיוק בזמן להלהיב את הילדים לקראת פורים.
אז במיוחד לפורים, לא אכזבו את הילדים, חנויות הצעצועים כבר נמלאו תחפושות גורמיטי, ניתן להשיג תחפושות גורמיטי בחנויות, במחירים הזויים מבחינת השוני: המחירים נעים מ 160 שקלים ועד 240 שקלים, על אותה תחפושת גורמיטי, אפילו אותה דמות. מסקנה: תערכו סקר שווקים לפני שאתם קונים!
תחפושות גורמיטי מהסדרה החדשה כוללות את איש האור, או שליט האור העליון. תחפושת שליט האור היא תחפושת יפה ומושקעת, בהירה בצבעי לבן זהב, כוללת גם כתר / כובע של אנשי האור, ומחירה כ 200 שקלים.
תחפושת של גורמיטי כוללות גם את: איש האדמה, שליט היער, תחפושות שונות של שליט הים: בגווני כחול, ובגווני כחול וזהב. ראיתי גם תחפושות גורמיטי שנראות כמו אנשי הברק, או אנשי הר הגעש – נראות תחפושות יפות ומשוקעות למדי. לילדים שאוהבים גורמיטי, בהחלט מומלץ. הסיבה היא שפעמים רבות אני רואה תחפושות לא כל כך מושקעות, תחפושות קנויות לילדים שעולות המון כסף ואינן מצדיקות, לדעתי את מחירן. הסיבה למחיר היקר היא אך ורק המותג, וזה נעשה באמצעות איזשהו איור של המוצג על גבי התחפושת, ללא קשר אמיתי לדמות וללא פרטים מיוחדים.
תחפושות גורמיטי השנה, לעומת זאת, כן מושקעות מבחינת הפרטים והמראה הכללי, נראה כי יש תמורה לכסף וזה כיף לקנות. פורים שמח!!

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl