יום ראשון, 20 בפברואר 2011

תחפושת בייבלייד לפורים


אז אתם מחפשים תחפושת של בייבלייד, הטירוף המשוגע ביותר לילדים, סביבון שעולה הון תועפות ומטריף את כולם. בבית הספר כבר אסרו להביאו לחצר ולשחק עמו בהפסקות, בצורת של ייבוא בייבלייד לארץ לאחר חנוכה איימה למוטט את הילדים ובעיקר את הוריהם, שלא הבינו לאן נעלמו כל הבליידים מהחנויות, אותם הבטיחו לילדים.
והנה מגיע פורים כדי לשגע את הילדים מחדש, עם תחפושות של כל הדמויות האהובות עליהם.
לגבי תחפושת של בייבלייד, התאכזבתי באופן אישי למראה התחפושת. לא ראיתי כאן איזה שהם פרטים מיוחדים או תחפושת מעניינת במיוחד, ולמעשה אם לא הייתם אומרים לי שזו תחפושת בייבלייד, לעולם לא יכולתי לנחש.
תחפושת בקוגאן משנה שעברה דווקא הייתה מוצלחת מאוד, כי הרי קשה מאוד להתחפש לבקוגן, אבל להתחפש לדן בקוגן (הילד), זה אפשרי, ובמקרה הזה הביצוע היה מוצלח והמחיר היה נמוך יחסית. תחפושת של ביילבייד: סביר להניח שהילדים לא יתחפשו לסביבון, ולכן התחפושת של בייבלייד, היא למעשה תחפושת של בליידר, כלומר ילד שמפעיל את הבליידים. לא ראיתי כאן ייחוד מסוים שמשווה לתחפושת הזו מראה של בליידר, ואיך בכלל אמור להיראות בליידר? ואילו סממנים מאפיינים אותו? לסיכום, ממש לא התלהבתי. גם תחפושות בייבלייד שחיפשתי בחו"ל העלו תמונה דומה, לצערי.
אם הילד רוצה דווקא תחפושת של בייבלייד, החדשות הטובות הן, שלפחות ניתן להשיג תחפושות כאלה, בניגוד לעמיתה הדבר האמיתי, קרי הבליידים עצמם, שעדיין במחסור חמור בשוק הישראלי.
מחיר תחפושות בייבלייד שנצפו בחנויות היה סביר ואף נמוך ביחס לתחפושות מושקעות אחרות, אז הרי החדשות הטובות לכיס שלנו. הכי חשוב שהילדים יהיו מרוצים, ואם זה מה שעושה להם טוב, והמחיר סביר, בסך הכל תודו על מזלכם הטוב שעוד פורים עובר לו בהצלחה ויש לכם תחפושת מוכנה בזמן, בלי ריצות מתישות והסיבובים מיותרים. חג שמייח!

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl