יום שלישי, 16 בפברואר 2010

מתנות לפורים לילדים


מחפשים רעיונות מתנות לפורים לילדים? יש לנו כמה הצעות בשבילכם.
פורים הוא חג של שמחה, חג חשוב שבו שומרים על שמחה, גם פנימית וגם חיצונית, גם שלנו וגם של אחרים. בחג פורים אנו שולחים משלוחי מנות איש לרעהו, מתנות לאביונים, צדקה, ארוחה או משלוח מנות, כי פורים הוא חג של נתינה, חג שמזכיר לנו שהגיע העת לשמוח, אך גם לשמח.
אם אתם מעונינים להעניק מתנות לילדים לפורים, לילדים שלנו, לנכדים, לבני הדודים או החברים, למשל לכבוד מפגש משפחתי או סתם כדי לשמח בחג, יש כמה מתנות מיוחדות לפורים שיכולות לשמח את הילדים.
פורים, חג שילדים אוהבים במיוחד: תחפושות, משחקים וכמובן ממתקים.
קיימות הרבה אריזות ממתקים לילדים בצורת משלוחי מנות, בצורת אוזני המן או בכל מיני אריזות משחקיות – כלומר שאפשר לשחק איתן: תיקים קטנים, בובות, קופת חיסכון וכדומה.
אם אתם כבר שוקלים לקנות משלוחי מנות לילדים בכמות גדולה, שיקלו לרכוש את משלוחי המנות דרך בית איזי שפירא. מזה כעשרים שנה, בית איזי שפירא מציעים לרכוש חבילות שי של ממתקים לחגים, למשל לפורים או לפסח, הנארזים על ידי מתנדבים, וההכנסות ממכירת חבילות השי הללו מוקדשות לרווחת ילדים ומבוגרים עם מוגבלויות הנעזרים בשירותי בית איזי שפירא.
חג פורים הוא לא רק ממתקים, מתנות לפורים לילדים יכולות להיות מתנות קטנות מתחום היצירה והתחפושות. ניתן לרכוש בחנויות או באינטרנט ערכות ליצירת מסכה, שעולות החל מכמה שקלים ועד כ 30 שקלים. ערכת עיצוב מסכה מתאימה בתור מתנה לפורים לילדים בטווח גילאים די רחב, ערכת יצירה של מסכה, ערכות צביעה.
כך גם מתאימים אביזרים לתחפושות או משחקי דמיון, בתור מתנות לפורים לילדים בגילאי הגן בעיקר, אך גם עד גיל 7-8, תלוי באביזרים.
למשל, אביזרים של פיראטים, נסיכות, גלימות, אבירים, שרביט, כתר וכדומה.
ערכות יצירה נוספות שמתאימות לפורים ואפשר להביאן מתנה לילדים הן ערכות יצירה של מראה, שרביט או קישוט כתרים או אביזרי שיער.
מתנה לילדה לפורים יכולה להיות סט איפור מיוחד לילדות בעיצוב מתוק, ילדות יהנו להשתמש בו ולהתאפר בחג פורים, שבו מרשים להן לתת דרור לדמיון ולצייר לעצמן על הפנים לבבות, פרפרים או איפור נסיכותי כמו גדולות. מתנות לפורים לילדים הן גם רעשנים מסוגים שונים, דיסק שירים לפורים או סט של דיסק שירים עם רעשנים או כלי נגינה קטנים, שיהיה ממש שמח.

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl