יום רביעי, 17 בפברואר 2010

מתנות לפסח לילדים


מתנות לפסח לילדים, מתנות לאחיינים, בני דודים, ילדים, חברים או נכדים? יש לנו כמה רעיונות מוצלחים עבורכם, מתנות לפסח לילדים לגילאים שונים ובתקציבים שונים.
1. מה בעצם אתם מחפשים? מתנות לפסח לילדים שלנו או לנכדים שלנו לרוב תהיינה יקרות יותר מאשר מתנות פסח לילדים של חברים או לאחיינים. יחד עם זאת, מתנות לילדים באופן כללי אינן חייבות לעלות הרבה כסף. הילדים כמובן חשובים, אך המתנה אינה חשובה כמו הכוונה, ההפתעה, האריזה היפה והעובדה שהביאו להם משהו מפתיע, משמח, לכבוד החג.
זאת ועוד, ילדים אינם יודעים להבחין, לרוב, בין מתנה יקרה מאוד לבין מתנה זולה. אלא אם מדובר במותגים שהם מכירים ואוהבים, כמו בקוגאן, ברבי, בראץ, פטשופ וכדומה. ילדים צעירים יותר, או ילדים שלא מתעניינים במותגים שונים של צעצועי ילדים, משחקים או טרנדים, לא יתעניינו במתנה יקרה יותר משהם ישמחו לקבל מתנה צנועה, כזו שעלתה כמה שקלים.
2. ילדים בגילאי שנתיים-שלוש ישמחו לקבל ערכות עם פריטים רבים שאפשר להתעסק איתם, למשל כלי מטבח צעצוע, פירות וירקות מפלסטיק, חבילת חיות פלסטיק, חבילת מכוניות קטנות, כלי בובה או אביזרים לתחפושות ולמשחק "כמו גדולים".
כך למשל, בנות בגילאי שנתיים וחצי-ארבע יהנו מכל מיני מתנות של פריטי נסיכות: שרביט, כתר, תיק נסיכות, איפור "בכאילו", אביזרי שיער וכדומה.
3. בנות השנתיים-שלוש יהנו גם מכלי מטבח או כלי בובות. ילדים בגילאים הצעירים הללו אוהבים ערכות עם פריטים רבים שאפשר לשלב ביניהם ולהמציא באמצעותם משחקי דמיון שונים, הם לא מתעניינים בעלות שלהם. ערכות כאלה יכולות לעלות מ 20 שקלים ומעלה ושוב – ילדים אינם יודעים להבחין במחיר, אם קניתם ערכה יקרה מאוד או זולה מאוד זה לא מעניין אותם. זה עשוי לעניין חלק מההורים, אבל לא את הילדים.
4. מתנות לפסח לילדים, בנים, בגילאים הצעירים הללו יכולות להיות ערכות של פריטי משחק דמיון שבנים אוהבים: ארגז כלי עבודה מפלסטיק, סט חיות פלסטיק, סט מכוניות קטנות, סט אביזרים של פיראטים (אביזרים הנמכרים בחבילות: מצפן, אפודת פיראט מניילון, מפה, תיבת אוצר, שק מטבעות ועוד). עלותן של ערכות כאלה, החל מ 20 שקלים ועד כמה עשרות שלקים. ישנן כמובן ערכות יקרות בהרבה, שוב- בגיל הצעיר הזה הילדים אינם יודעים להבחין במחירים ומה שמעניין אותם זה שיש הרבה פריטים קטנים לשחק איתם ולשלב במשחקים קיימים ובמשחקי דמיון שהם ממציאים.
5. מתנות לפסח לילדים גדולים יותר, בגילאי 4-6: בנים יאהבו צעצועים או דמויות של ספיידרמן, צבי הנינג'ה, בקוגאן, בן טן. דמויות ממותגות יכולות להיות יקרות יחסית, עלותן מכ 50 שקלים ועד 150 שקלים בערך, תלוי בסטים ובאביזרים הנלווים, הערכות יכולות להיות גם יקרות יותר.
גם במקרה הזה, רוב הילדים הצעירים לא ידעו להבחין בין ערכות יקרות של דמויות שעולות 150 שקלים לבין דמויות שעולות 50 או 60 שקלים.
6. אם רוצים לקנות מתנות לילדים לפסח מעולם המותגים והדמויות שהם אוהבים אפשר לקנות משחקים ממותגים שעלותן מ 30 שקלים ומעלה. למשל, ערכות יצירה, קעקועי בקוגאן או ספיידרמן, ערכות מדבקות לצביעה עצמית של הדמויות האהובות, משחק זיכרון או פאזל עם הדמויות האהובות.
מה עוד? מגבת, כובע, פיג'מה או חולצה עם הדמויות האהובות עליהם, אם בגדים ואביזרים הם מתנה שנראה לכם הם יאהבו. יש ילדים שאוהבים מאוד לקבל מתנות בגדים, במיוחד בגיל צעיר, מכיון שכיף להם ללכת לגן עם חולצה של ספיידרמן או סופרמן, בן טן וכדומה, ויש ילדים שבפירוש מעדיפים צעצועים.
7. מתנות לפסח לילדות בגילאי 4-6 יכולות להיות בובות ברבי, בראץ, מוקסי גירלס, פטשופ, דמויות של סוסי הפוני וכודמה. פטשופ הוא להיט די חם כרגע, מדובר בדמויות – בובות קטנות של חיות חמודות, חלקן מגיעות בנפרד ונמכרות בכ 25 שקלים, וחלקן מגיעות עם אביזרים נלווים ועלותן כ 45 שקלים ומעלה, סטים של משחק קטנים של פט שופ עולים כ 100 שקלים ואילו בית בובות של פט שופ בערך 200 שקלים.
גם כאן, אם רוצים לקנות מתנות לפסח לילדות מתחום הדמויות והמותגים שהן אוהבות, אבל לא להוציא הרבה כסף, אפשר ללכת על משחקים ממותגים: פאזל פטשופ, משחק זיכרון, ערכות יצירה של בראץ וכדומה.
8. לבנות בגילאי 4-7 מאוד מתאים להביא משחקי יצירה שונים, לאו דווקא ממותגים, שעלותם כ 30-50 שקלים לערכות ממוצעות. הכוונה לערכות יצירה של ריקמה, צירת דמויות, פסיול בגבס, צביעת דמויות גבס, יצירת אביזרי אופנה מסול, בד, קישוטי מראה, הכנת תיק אופנתי, קופת חיסכון ושאר דברים שבנות אוהבות. הן יוצרות ונהנות מיצירה, וגם מהתוצר שנשאר לשימושן.
9. מתנות לפסח לילדים גדולים יותר, בגילאי בית הספר יכולות להיות: ספרים, אם הילדים אוהבים לקרוא ומחליפים ספרים רבים או שהם בדיוק קוראים ספרים מתוך סדרה מסוימת.
מתנות לילדים לפסח הן כמובן ביגוד חגיגי, ג'ינס, ג'קט אביבי, שמלה חדשה, חולצה לבנה מכופתרת וכדומה.
מתנות לפסח לילדים בגילאי בית הספר מגיל 7-8 יכולות להיות יקרות למדי, כמו נגן MP3 שעלותו החל מ 100 שקלים ועד כמה מאות שקלים, תלוי איזה יצרן ודגם, נפח זיכרון וכדומה.
מלצמה, שטיח ריקוד, טמגוצ'י, משחקי מחשב, משחקי מחשב, משחקי מחשב. נו, מה לעשות.
אבל רגע, גם כדורגל או משחקי מסלולים הן מתנות מתאימות לבנים גדולים, לבנות – כן, אנחנו עדיין במשחקי יצירה והם עדיין, גם בגיל הזה, עונים להגדרה של מתנה טובה. אך בגיל בית הספר בנות יאהבו לקבל גם מתנות אופנתיות. למשל, עגילים, שרשרת, תיק אופנתי לחוג או כשהולכים לישון אצל חברה וכדומה.

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl