יום חמישי, 18 בפברואר 2010

מתנות לחג | מתנות לחגים


מחפשים מתנות לחג הקרוב או מתנות לחגים ואין רעיונות מקוריים? לפעמים אנחנו מחפשים רחוק מדי, ולפעמים פשוט אין לנו מספיק זמן. למי יש זמן בערב חג, עם הבישולים, הנקיון, המשפחה או הנסיעה, החופשה או הכמה דברים שאתם ממש חייבים להספיק בעבודה חפני שיוצאים לחג...לחשוב על מתנות מקוריות? אז מה עושים? אנחנו קופצים לחנות הכי קרובה שאנחנו מכירים, בוחרים הכי יפה, מנסים גם הכי מהר, אם יש לנו מועדון לקוחות בכלל טוב, אורזים...(זה לוקח זמן, מה לעשות) מתנות ואריזות נערמות להן יפה בשלל צורות, גדלים וצבעים, כובים ברכות ומדביקים פתקי החלפה על מתנות. רגע, זה לא נגמר: מכניסים הכל לשקיות מעוצבות ומתחילים להנדס את המושבים באוטו: איך מכניסים 7 מתנות בגדלים שונם ובצורות הנדסיות כה מורכבות ושונות, חלק שבירות וחלק סתם מעיכות, בערמה אחת מסודרת באוטו, כך שתגענה בשלום גם הביתה וגם לערב החג?
יוהו, בטח שאנחנו מותשים, וזה עוד בלי שדיברנו על התור...כי ככה זה כשכל עם ישראל, לא רק אתם, נזכרים לקנות מתנות דווקא ברגע האחרון.
מתנות לחגים יכולות להיות הרבה יותר מקוריות אם נשקיע בהן קצת מחשבה, אבל זה דורש זמן. אם לא תיכננתם קניית מתנות לחג מספיק זמן מראש, אל תנסו ברגע האחרון למצוא דווקא עכשיו מתנות הכי מקוריות שאפשר, כי זו משימה קשה לקבל החלטה יצירתית בזמן קצר, להשוות מחירים וסגנונות ולהיות סגורים על הכיוון החדשני שאתם הולכים עליו.
אם אין לכם מספיק זמן, קנו מתנות לחג יפות, צנועות או מרהיבות – כאלה שמתאימות לחגים.
בדרך כלל מתנות לחגים הן מתנות שקשורות ביופי, התחדשות, פריחה, מתנות לבית, למשפחה, מתנות אישיות או מתנות שמסמלות משהו. למשל, פרחים, כלי בית, פריטי עיצוב ונוי לבית, דיסקים עם מוסיקה אהובה. שוב נאמר: מתנות לחגים ישראליים הולכות טוב עם דיסק של מוסיקה ישראלית, בשביל האווירה והמסר ותחושת החג. אך כל דיסק, גם לועזי, הוא מתנה מקסימה של אווירה, חופש ותחושת רוגע או שמחה. בקיצור, אם חושבים על זה, דיסק זו אחלה מתנה.
מתנות לחג שהן קצת יותר אישיות מפריטי עיצוב לבית יכולות להיות בגדים או פריטי אופנה כמו תיקים, כובעים, צעיפים, עניבות וכדומה.
מתנות לחג כמו אריזות שי של מוצרי קוסמטיקה, ממתקים, קפה או יין הן מקסימות. מתנות כאלה לא רק שימושיות, רבות מהן מעוצבות ועונות גם על הרצון להעניק משהו יפה וחגיגי. הן גם מתנות שמתאימות להביא למשפחה מארחת, ולכן הן מתנות מקובלות בחגים.
מתנות לחג מסוים מתאימות במקרה שאתם מכירים את המפשחה או האדם שאתם מביאים לו מתנה, למשל: מתנה לחג פסח – קערת פסח, מגש מצות מעוצב. מתנות לחג חנוכה: חנוכיה, פמוטים, מעמדי נרות. מתנות לחג פורים: חבילות שי של ממתקים, קפה, יין ובקיצור – כל מה שעושה שמח!

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl