יום שני, 22 בפברואר 2010

מתנות קטנות לילדים


מחפשים מתנות קטנות לילדים? לילדים שלכם או לנכדים, חברים של הילדים או קרובי משפחה? יש לנו כמה הצעות של מתנות קטנות לילדים במיוחד בשבילכם.
לפעמים אנו רוצים להפתיע את הילדים עם מתנות קטנות, לא מחייבות -את ההורים שלהם, לא יקרות מדי - בשבילנו, לא גדולות מדי - שלא יתפסו יותר מדי מקום בחדר הצעצועים העמוס ממילא.
לפעמים אנו מחפשים מתנות קטנות לילדים מכיון שאין כל ארוע מיוחד כמו יום הולדת או חג, אלא לרגל ביקור אצל חברים, משפחה מארחת, שבת, או סתם כדי להפתיע במשהו נחמד ולשמח.
לפעמים אנו רוצים להעניק מתנות קטנות לילדים לרגל ארועים כמו חג, תעודת מחצית או סוף שנה, עליה לכתה א', מעבר דירה וכדומה – לשמח במשהו קטן, מתנה נחמדה שתפתיע.
זה הרי הכי כיף להפתיע. אם אין ארוע מיוחד כמו חג או יום הולדת, הולדת אח או אחות או משהו בסגנון, ילדים אינם מצפים ולא מחכים לקבל מתנה. כשיש להם יום הולדת הם יודעים שהם הולכים לקבל הרבה מתנות ומתכוננים לזה מראש...הם חושבים ומדמיינים כיצד יפתחו ערימה ענקית של מתנות, זה הרי חלק מהעניין. חלק חשוב מבחינתם.
אבל ביום רגיל וללא התראה מוקדמת? וואו, איזה כיף לקבל מתנה סתם כך. כל הפתעה קטנה תשמח ותפתיע, ילדים לא צריכים מתנות יקרות כדי להעלות חיוך על פניהם. מתנה קטנה להתעסק איתה ולשחק בזמן שהמבוגרים מדברים את שיחות השיעמום שלהם, מתנה חדשה או הפתעה שגורמת להם להרגיש מיוחדים, מישהו חשב עליהם. לא יותר מזה.
אם חיפשתם מתנות קטנות לילדים בדיוק מהסוג הזה, יש לנו כמה הצעות בשבילכם, בהתאם לגיל.
1. פעוטות יהנו מצעצועים קטנים לאמבטיה. ברווזי גומי, למשל, שעולים כמה שקלים.
2. ילדים קטנים מאוד, בגילאי שנתיים וחצי עד ארבע, לעיתים קרובות ישמחו לקבל בצק משחק או פלסטלינה. מה ששמעתם. הם גם ישמחו מאוד לקבל בועות סבון, אבל אם אצטרך לשכנע אתכם שמה שהם הכי אוהבים עולה שקל וחצי תגידו שזו הגזמה, נכון? אז בואו נמשיך לבצק משחק.
מה ילדים כל כך אוהבים בדבר הקטן, דביק והצבעוני הזה? את האפשרות ליצור, למעוך, לשנות צורה, לשחק בכאילו, לדמיין, להתעסק פיסית עם משחק, ללכלך בלי שיגידו שאסור, את הצבעים, המרקם, הריח ואת העובדה שהבצק מגיע בחלקים רבים.
מה ששמעתם.
בגיל הזה, וכאן הניסיון מדבר, ילדים אוהבים משחקים וצעצועים עם הרבה חלקים. למה? כי הם אוהבים לגלות. כי הם אוהבים לגוון. כי יכולת הריכוז שלהם מספיקה לטווח די מוגבל ואחר כך הם רוצים להחליף. כשהם מקבלים משחק עם הרבה חלקים שהם יכולים לעשות איתו מה שבא להם (לא, עם פאזל אי אפשר לעשות מה שבא, פאזל הוא משחק מובנה ולא משחק דמיון) הם יכולים להחליף חלקים, לשנות, לנסות ובקיצור יש שם הרבה עניין.
עוד בתחום החלקים והאביזרים, ילדים בגילאים הללו יאהבו: סט כלי מטבח קטן או סט חיות פלסטיק (אם יש בסט גם איזו גדר פלסטיק חומה ועץ קטן ירוק בכלל שיחקתם אותה, הם כבר יבנו חווה בדמיון).
בצק משחק עולה כ 10 שקלים ועד כ 50 שקלים, תלוי בגודל הסט, אביזרים נלווים וכדומה. פלסטלינה קטנה או דלי בצק קטן עולים כמה שקלים.
סט חיות פלסטיק פשוט עולה כ 10-20 שקלים, סט כלי מטבח פשוט יעלה כ 30 שקלים.
3. ילדים גדולים יותר, בגילאי 4-6 ישמחו לקבל מתנות קטנות שמאפשרות עיסוק וגם כוללות כל מיני חלקים, אבל קצת שונים: טושים ריחניים, קעקועים, מדבקות, מכוניות קטנות. בנות יאהבו לקבל פימו, בצק משחק קופצני וערכות יצירה קטנות. גם בנים וגם בנות יאהבו מתנות קטנות כמו דביקי (מה הם מוצאים בדבר הזה – זה לא ברור! אבל הם משוגעים על זה משום מה), כדורים קופצניים ודמויות קטנות.
4. ילדים גדולים יותר, בגילאי בית הספר: אפשר להביא המון מתנות קטנות כמו משחקים קטנים: דוקים, דומינו, חמש אבנים.
מתחום בית הספר, הכתיבה ותחומי העניין: טושים, קלמר, סט דבק נצנצים, סט איפור קטן לבנות, ערכת קסמים קטנה וכדומה. אלו מתנות שעלותן שקלים בודדים עד כ 20 שקלים. כמובן שהכל תלוי בגודל הערכה וכמות האביזרים.

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl