יום שבת, 19 בדצמבר 2009

מתנות לגבר - צפייה מתוכננת men & gifts


מה אנחנו חושבות על הגברים שלנו? האם סף הציפיות שלנו מגברים כה נמוך שאנו חשובים שלא ימצאו עניין באיזשהי מתנה קצת יותר מתוחכמת ממאפרה מספל שתייה מנגן או גאדג'ט לשולחן הכתיבה, האוטו, המחשב, האייפון או נעליי הריצה שלו? וזה אם הוא בכל עושה כושר. בואו נניח רק בשביל הפנאן, שכן. מתנות לגבר ידועות בחוסר שימושיותן הבולט. מה יש לגבר לעשות עם מתנות שנראות כמו צעצועים, מה גברים הם ילדים? אופס, אני כבר רואה כמה נשים ישיבו לשאלה זו ב"כן" מוחלט. אבל זה לא חייב להיות ככה. בטוח יש לנו משהו מעניין יותר להציע לגבר כדי לשמח אותו ביום הולדתו או יום הנישואין, איפשהו צריכות להיות מתנות לגבר שהן קצת יותר מקוריות, רעיונות מיוחדים של מתנות לגבר, או אפילו מתנות לגבר שהן פשוטות למדי, שימושיות ומשמחות, וזו לא חייבת להיות חולצה חדשה למרות שזה רעיון בכלל לא רע. אבל מי שמחפשת חולצה יודעת לרוב היכן למצוא אותה, היא פשוט נכנסת לחנות בגדים מסתכלת על הגבר הכי קרוב במידה ומבקשת יפה "אכפת לך למדוד את זה רגע?" מעניין מה לגבר שלה היה להגיד על זה.
ואולם, בלי לפגוע בכל האמור לעיל בנוגע לכל מיני מתנות לגבר מצחיקות וילדותיות, אני רוצה לאמר, שכן. בנושא הזה נשברתי. לאחר מחקר לא כל כך מעמיק אבל שאפשר לקרוא לו: התבוננות מחושבת, מתוכננת מעמיקה ובלתי אמצעית, ממושכת ותכופה אחרי מתנות לגבר שקיבלו כל מיני גברים בסביבה בנסיבות שונות: יום הולדת, יום נישואין, תפקיד חדש או חג – גברים אוהבים גאדג'טים. כנראה. גם אם נראה לכם שחולצה הוא רעיון מעולה, וזה באמת רעיון מעולה, נשים כנראה מתלהבות מבגדים בכל זאת קצת יותר, ואילו גברים אוהבים כל מיני דברים נשלפים, רוקדים, מאירים, מנגנים. צעצועים, אבל לא ממש. כי כשאנחנו מדברים על מתנות לגבר שעושות כל מיני טריקים ותעלולים, אנחנו לא באמת מדברים על מתנות לגבר שמשמיעות מוסיקה תוך כדי כתיבה או שתייה, אלא מתנות שמשמשות לכל מיני פונקציות שמעניינות גברים. מה למשל? אלו מתנות לגבר ראיתי לאחרונה, וראיתי במו עיני שגברים מאוד התלהבו מהן? מקלדת ניידת. למה מקלדת ניידת זה דבר מלהיב, זה מאוד ברור. אם יש לך לפטופ ואתה מרבה לעבוד איתו מחוץ לבית, אז נכון שבבית קפה או פגישה קצרה הכי נוח להוציא את המחשב הנייד, וגם הכי קל לסחוב. אבל אם אתה בנסיעה של כמה ימים, או ביום עבודה ארוך מחוץ לבית, מקלדת ניידת יכולה לשפר לך את החיים ולו במקצת. והרי לכם מתנה לגבר שכל גבר, גם אם לא ימצא בה שימוש מיידי או ידע בכלל שחסרה לו מקלדת ניידת, ישמח לקבל. מדוע? מכיון שמקלדת ניידת היא בדיוק מסוג המתנות ה: מנגנות, מאירות, נשלפות. היא לא באמת מנגנת, אבל יש מספיק מה להתעסק איתה. יש לזה בטריות? זה נטען? וכמה זיכרון יש לזה? הן שאלות שגברים אוהבים מאוד לשאול, כך עלה ממחקר ההתבנוננות הבלתי מדעי שערכתי ואשר הוזכר לעיל. אלו עוד מתנות לגבר נצפו בסביבה התרבותית המרתקת הזו? ובכן, מעמד למחשב נייד. או-קיי, תודו שלא חשבתן על זה בנות. מעמד למחשב נייד. למה לפטופ צריך מעמד זה לא ברור, הרי הוא יושב על כל שולחן או זוג ברכיים, אבל מסתבר שהוא גם מחמם את הרגליים ועלול להכאיב קצת את הגב אם השולחן לא בדיוק מתאים לגובה הלפטופ וגובה הגבר שלך. מעמד למחשב נייד מאפשר, ביום עבודה ממושך עם הלפטופ, לכוון את זוית המסך של המחשב, להגביה את מסך הלפטופ כך שהעבודה איתו תהיה נוחה יותר. שלבי את זה עם מקלדת ניידת ועכבר נייד, ויש לך להיט ביד. מתנה לגבר שהיא לא סתם מתנה, אלא גאדג'ט אמיתי, כמו שהן אוהבים. ואם הם לא אוהבים, הרי שבחנות המחשבים שבה רכשת את הפריט העיצובי הזה, הם ימצאו משהו מתאים למידותיהם להחלפה. עוד מתנות לגבר שנראו במחוזותינו ואשר זכו להתלהבות: טוסטר מעוצב לרווק החדש, נגן לרכב, ושעון יד מהמם. עוד מסקנה מעניינת ובלתי צפויה שעלתה מצפייה בגברים שמקבלים מתנות לגבר: גברים אוהבים מתנות משעשעות כנראה יותר מנשים.
הבעיה במציאת מתנות לגבר היא, שקניית מתנות לגבר היא בכלל תופעה שלא הורגלנו אליה משחר ההיסטוריה שלנו. גברים קונים מתנות לנשים, נשים קונות לגבר שעון מתנה. לאישה היה תמיד יום האם, יום האישה ועוד סיבות כיפיות לקבל מתנות, גברים חיכו ליום הולדת או חג ממש מיוחד. גברים שולחים לנשים פרחים, שוקולדים, מוצרי טיפוח וכל מיני מתנות רומטיות. אצל נשים עניין קניית מתנות לגבר הגיע מאוחר יותר. אז אלו מתנות לגבר מציעות החנויות השונות? הנה כמה רעיונות מתנות לגבר למתלבטת המתחילה, החל מתקציבים קטנים ועד גדולים מאוד. צריך לקח בחשבון הבדלים בין גברים נשואים לרווקים, צעירים ומבוגרים. תחומי העניין מעט שונים, מטבע הדברים. מתנות לגבר, רעיונות:
שעון יד
ארנק או תיק לעבודה
כיסוי איכותי למחשב נייד
כוסות שתייה או מתקן לשתייה
שעון קיר
עניבה
ערכה לרכב
נגן לרכב
כרטיסים למשחקי כדורגל או ספורט
קורס משיטי יאכטות
מאתר מפתחות אלקטרוני. הנה מתנה לגבר שרק צריך לזכור איפה הנחת אותה, אחרת תצטרך לאתר גם אותה.
שואב אבק למחשב. מסוג מתנות לגבר של עשה זאת בעצמך.
עכבר מעוצב למחשב
סט מנגל Link
כרטיסים לקארטינג
סדנת בישול
העיקר שיהיה שמח! מתנות

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl