יום שני, 15 בדצמבר 2008

מתנה לגבר - איפה מוצאים משהו נורמלי?


הו, שאלה טובה. טובה מאוד. מתנה לגבר לא חייבת להיות גאדג'ט על מחזיק מפתחות, עט... (כמה מקורי), מאפרה מנגנת (נו באמת), מחזיק ניירות לדסק (הממ...זה היה פיהוק) ורצוי מנגן/מתפשט, ועוד ב 150 שקל.
לא ייתכן שאין מתנה נורמלית לגבר. נורמלית, כלומר: גם שווה את מחירה, גם שימושית, משאירה טעם טוב וזכרונות נעימים ליותר מדקה, לא מתקלקלת ברגע, לא קיצ'ית וגם בעלת משמעות ומעבירה איזשהו טעם/מסר שמבקשת להעביר נותנת המתנה (או נותן), והלא לכך בעצם מתכוונים כשמשתמשים בביטוי השגור "מתנה מיוחדת", לא? כזו שמעבירה חוץ מחומר, גם את ה "משהו" הזה, שלשמו התכנסנו להענקת מתנה.
אז זהו, זה כבר עניין אישי. פה אנחנו יוצאים במסע לדליית מתנה לגבר שמצדיקה את שמה. ובא למאפרות, עטים, מחזיקי מפתחות ופסלונים - גואל.
אז מה יש לנו? אחרי שהוצאנו מהתמונה: מאפרות, מסגרות תמונה, פסלונים, מצתים עם בחורות, עטים ומחזיקי מפתחות, בטיעון: "לא בא בחשבון בשום פנים ואופן"?
באתר artlook מצאנו מחזיק ספרים בהשתקפות מראה...מאוד מיוחד בעיצובו ופשוט נעים לעין. מתנה שכיף להסתכל עליה, ובמכיון שבמילא כל מתנה שנביא לגבר בסופו של דבר תשב על המדף...הרי שתכלית קיומו של מחזיק ספרים הוא לשבת על המדף! סימנו "וי" גם על השימושיות.
באתר 522 נמצא ספר תמונות מודפס: מעלים תמונות, מעצבים (בקלות, כך נכתב שם) את הספר כרצונכם ומקבלים ספר (לא אלבום, ספר כרוך ומודפס)...נראה יפה יפה. למה כן: כי מתנה לגבר, כבר אמרנו, סופה שתשב על המדף, ספר גם ככה יושב על מדף, שוב סימנו "וי" על שימושיות.
באתר gimmick העלתה חכתנו את המתנה לגבר-גבר: "תחנת תדלוק לאכוהול", משהו כמו מיני-מיני בר למזיגת וויסקי, בצורת תחנת דלק, מעוצב מאוד מגניב. למה כן: כי תמיד מצחיק להגיד "תדלק אותי".
באתר המצוין באמת mystyle, שמצטיין בעיצוב וטעם מאוד משובח מצאנו המון מתנות מקסימות! זרי פירות יפייפיים, ספר שירים מקסים למראה ומה שליקטנו לכאן כ "מתנה לאב הטרי": מתנה לגבר הנולד. מדובר בחבילת שי בצורת סושי הנקראת "רול סושי" ומצוין כי היא בלעדית לאתר. החבילה מעוצבת כסושי רול וכוללת שמיכת כירבולית וצ'פסטיקס לאבא, בגד גוף לתינוק, בובת דג לאח הגדול, ומתכון לסושי, שיהיה. מתנה שכיף לקבל במשלוח הביתה. לאמא היולדת - האתר שופע הצעות.
קניות נעימות ואל תגזימו: מתנה צריכה לשמח, להעלות חיוך ולהעביר "חשבתי עלייך", לא לצייד את מקבל המתנה בחפצים מיותרים...חג חנוכה שמח.
מתנה לגבר
מתנות מקוריות לגבר
מתנות לגבר
מתנה לגבר לחנוכה
מתנות לגבר בן 30
מתנות ליום הולדת

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl