יום חמישי, 7 בינואר 2010

מתנות לגבר לחג


בחירת מתנות לגבר לחג היא משימה לא קשה במיוחד. בוודאי קל יותר לבחור מתנות לגבר לחג מאשר מתנות ליום הולדת או מתנות לחג האהבה. מתנות לגבר לחג לא חייבות להיות רומנטיות דווקא, יכולות להיות לא מחייבות או מתנות קטנות, והכל תלוי בגיל וגם במהות הקשר ביניכם, האם אתם חברים או נשואים וכמה זמן אתם ביחד משפיע על בחירת המתנה ועל המסר שתרצי להעביר. יחד עם זאת, ישנן כמה מתנות לגבר לחג שמתאימות לכל חג וכמעט לכל גבר או זוג. קבלי כמה רעיונות מתנות לגבר לחג:
1. דיסק מוסיקה ישראלית מתאים תמיד בחג. ראש השנה, פסח, חנוכה תמיד מתאים להביא לחג ישראלי, מתנה דיסק עם מוסיקה ישראלית. לא משנה איזה זמר או להקה או איזה סגנון מוסיקה, העיקר משהו שהוא אוהב כמובן, ושאין לו.
2. תחדשי לו את המלתחה בחולצה חגיגית או לא חגיגית, או אביזר משלים להופעה, משהו שהוא לא היה קונה לעצמו אבל את רואה אותו לובש אותו ונהנה ממנו. למשל, עניבה, כובע, כפפות, צעיף. פריטים שימושיים כאלה הם מתנות לגבר לחג שמתאימות לכל חג, לכל גבר ויכולות להיות אישיות ורומנטיות או לא מחייבות כלל, זולות או יקרות והכל תלוי ברצונך.
3. בקבוק יין או שמפניה עם שוקולדים, פירות או סלסלת מטעמים, גברים אוהבים לאכול, הנאת חיים פשוטה שאת יכולה להגיש לו בצורה משודרגת ואיכותית, את כל המטעמים שהוא אוהב, במיוחד לחג.
4. מוצרי טיפוח לגבר זה פשוט מאוד: תיכנסי לחנות ובחרי כמה מוצרי טיפוח במיוחד לגברים עם ריח מעולה, הוא כבר יתאהב בהם. קצף גילוח, בושם, סבון גוף, מגבת. מוצרי טיפוח מתאימים מאוד בתור מתנות לכל חג, גם לגבר.
5. סרט ב DVD או ספר הם מתנות מתאימות לגבר לחג, ספר הוא לא ממש מתנה רומנטית, סרט קצת יותר. בכל מקרה זו מתנה יפה לחג לכל אחד. ספר קריאה או ספר בישול, אמנות, גינון, גולף – כל דבר שהוא מתעניין בו. שיהיה לכם חג שמח!

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl