יום רביעי, 6 בינואר 2010

מתנות קטנות לגבר small gifts for man


מחפשת מתנות קטנות לגבר? מתנה קטנה, אולי מתנה לא מחייבת, אולי מתנה לגבר שכבר יש לו הכל, או מתנות קטנות מקוריות, ששולחות מסר מסוים, מעלות חיוך ומשמחות לרגע. לכבוד יום הולדת, חג האהבה, יום נישואין, ציון ארוע מיוחד או תפקיד חדש, או סתם כדי להגיד אני אוהבת אותך. מתנות קטנות לגבר יכולות להיות פשוט מקסימות, רומנטיות או משעשעות או פשוט פרקטיות, שימושיות. יש המון רעיונות של מתנות קטנות לגבר שפשוט מדויקות לטעם שלו. ובשביל זה אולי צריך להכיר קצת את הטעם שלו. למשל, אם הוא אוהד קבוצת כדורגל, כדורסל מסוימת, לא תוכלי לטעות עם ספל של הקבוצה או מגבת, למשל. זו מתנה קטנה, שימושית, לא יקרה אך מקסימה שאומרת שאת יודעת בדיוק מה אוהב. הוא ישמח להשתמש בה והנה משהו שלא סתם יישב על המדף. דוגמא זו באה להמחיש שגם מתנות קטנות לגבר יכולות להיות מקסימות, אפילו יותר מאשר מתנות גדולות ויקרות מאוד כמו יום כיף או ספא או טיול סוסים. לא חייבים לקנות משהו מחנות אלקטרוניקה כדי שהגבר שלך יהיה מרוצה מהמתנה. גם מי שלוקחת את בן הזוג ליום בילוי בספא או ארוחת ערב במסעדהבתור מתנה, רוצה לפעמים להוסיף מתנה מוחשית כלשהי, ולו בשביל הברכה. מתנות קטנות לגבר יכולות להיות מצוינות גם למטרה כזו ובהחלט לספק את הסחורה. אז מה אנחנו מציעים? יש לנו כמה רעיונות של מתנות קטנות לגבר שיוסיפו לכם שמחה לחגיגה:
1. כל דבר ממותג בקבוצת הכדורגל / כדורסל שהוא אוהד, אם הוא כזה. מחזיק מפתחות, ספל, מגבת, כובע מצחייה. אל"ף, זו מתנה שימושית, בי"ת זו מתנה מגניבה, משעשעת שהוא בטוח יאהב.
2. חורף? קני לו צעיף. צעיף יפה הוא מתנה קטנה ונהדרת לגבר בחורף. צעיף הוא מתנה רומנטית, מחממת, מתאימה לחורף, שימושית ואם קונים צעיף יפה ומיוחד, אז מדובר כבר במתנה ממש יפה.
3. מנוי למגזין. מתנות קטנות לגבר יכולות להיות מגזין או סדרה של כמה מגזינים, בתחום שמעניין אותו. מכוניות, כלכלה, מכוניות...טוב, בטח יש עוד כמה נושאים שמעניינים גברים. אמנות, גולף, ספורט ועוד. מתנה לגר שאוהב לקרוא וגם למי שלא.
4. אביזרים לרכב. מתנות קטנות לגבר יכולות להיות כמה אביזרים שונים או דבר אחד שאת חושבת שהוא יאהב. כדאי שתדעי מרא שמה יש לו ומה לא. אבל למשל, דיבורית או אוזניות, נגן לרכב ועוד. תכינסי לחנות ולא תאמיני כמה פיצ'פקעס יש להם להציע רק למכונית.
5. מתנות קטנות לגבר שאוהב טיולים או טבע הן מגוונות באמת: תרמיל, בקבוק שתייה רב פעמי, שק שינה, מנגל.
6. טאצ' אישי: מתנות קטנות לגבר יכולות להיות דברים פשוטים ואלגנטיים שהוספנו להם את המשהו המיוחד שלנו, ברכה או הקדשה. למשל, בקבוק יין עם לייבל אישי שהדפסת סעצמך עם ברכה אישית. כמה שזה קל להכין ככה זה כיף.

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl