יום שלישי, 15 בנובמבר 2011

מתנות לגבר לסתיו


אתם נמצאים כאן: מתנות › מתנות לגבר › מתנות לגבר לסתיו
מתנות לגבר לסתיו: כי אחרי הילדים, האישה, סבא וסבתא – גם לגברים מגיע!! שמעתם/ן??
אז אחרי שציידתי אתכם ברשימות מתנות לסתיו לכל העוברים ושבים, חוץ מהשכנים שלכם, הגיע הזמן להתכנס ולהתרכז לרגל פינוקים מסוג מאצ'ואיסטי יותר, מתנות שוות לגבר לסתיו.
כי אם יש לגבר שלך יום הולדת בדיוק בימים אלה, או איזשהו אירוע משמח אחר שדורש מתנה או חגיגה קטנה, הנה ההזדמנות שלך לשדרג לו את המלתחה, להכין אותו לחורף, לקנות מתנות שימושיות, מחממות לחדר העבודה שלו, למחלקת הביגוד הביתית שלו, לחדר השינה שלכם ועוד.
  1. מתנות לגבר לסתיו צריכות להתחיל מארון הבגדים שלו. כאן אמליץ על חולצות ארוכות דקות, שמתאימות לסתיו, ואפשר ללבוש מעליהן ג'קט או סוודר. מכיוון שבעונת הסתיו רבים הגברים שעוד מסתובבים עם חולצות קצרות (חם להם לישראלים שלנו), וחולצות עבות פשוט לא שימושיות במיוחד כרגע. חולצות ארוכות איכותיות בצבעים בסיסיים, או דווקא חולצה ארוכה מעוצבת או מעניינת במיוחד.
  2. את המשך מתנות הסתיו מתחום ארון הבגדים של הגבר שלך, נמשיך עם ג'קט חדש או סריג יפה, וזה כהכנה לשעות הערב או לעונה הקרה יותר שתגיע מייד כשהסתיו יסיים לסמן את מעבר העונות ובכך יעשה את שלו.
  3. כל פריטי המלתחה הסתווית המתבלים בקלות, יוחלפו ויחודשו לאלתר, כגון: גרביים, גרבי ספורט, נעלי בית, גופיות חמות. בפקודה. הפקודה היא לא לך, חס וחלילה, הפקודה היא לגבר שלך: תזרוק כבר את הסמרטוטים שלך והנה, תתחדש – זה ממני. בליווי נשיקה.
  4. התחום הבא שאני רוצה להיכנס בו לרגל עונת הסתיו וקניית מתנות לגבר, הוא האוטו שלו. כן, המכונית הפרטית, קודש היחסים שבין אדם לרכבו. קחי את הגבר שלך, שימי ידו בידך ושימי פעמייך לחנות אביזרי רכב נחשקת כמו אוטו דיפו או אחת מעשרות החנויות באינטרנט המוכרות אביזרי רכב, והציעי לו להתחדש עם ריפודים לרכב, מערכת סטריאו, GPS, בקבוקי שתייה ועוד. למה? זה באמת לא ברור, אבל משהו בחנויות הללו עושות את זה לכולם, גם לנשים כמובן, כי מי לא רוצה רכב קצת יותר מטופח ומריח נהדר?
  5.  משחק לקונסולה. מה שתגידי, אבל גבר וצעצועיו אינם נפרדים בקלות, זאת יודעת כל אישה. אז צקצקי עד מחר, אבל הם רוצים משחקים וזו עובדה. זה לא רע בכלל בתור מתנה לסתיו, מכיוון שכולנו נבלה יותר שעות בבית, אז לפחות שתהיה תעסוקה. כן, גם ספר או שחמט באים בחשבון על אותו עיקרון.
  6. מאתר מפתחות, ארנק, משקפיים וחפצים שונים אחרים שנותנים להיעלם אל ארץ ה "אבדו לי" "נעלמו לי" "ראית אולי איפה ה...?" ועוד ארצות שכנות. זה מאוד פשוט. זו מתנה שעולה כ 120 שקלים, מצמידים חצי מיחידת האיתור אל חפץ כלשהו (נניח מפתחות), ואת החצי השני מנסים באופן נואש לא לאבד לעולם. לוחצים ומאתרים באמצעות צליל ואור. מגניב ושימושי.
  7. חזרנו לארון הבגדים. תתפלאי לשמוע על כמה מעט גברים ראיתי צעיפים יפים או כאלה שבכלל מתאימים להם, עוד פחות מכך גברים עם כפפות. הנושא הזה לא ברור לי עד הסוף. הרי לכולם קר בצוואר, ובטח בידיים. אז נניח שאתם לא משתגעים על כפפות בארץ חמה כמו שלנו, אבל צעיף יפה הוא לא רק פריט מחמם, הוא אופנתי מאוד, ויכול לשדרג פלאים את ההופעה המשעממת שלכם חבר'ה. ויפה שעה סתווית אחת קודם. צעיף כותנה או צמר, בצבעים מוחלטים או דוגמא נועזת.
  8. מתנה לגבר שאוהב לבשל (תודה לאל שכבר יש מספיק כאלה באזור! חיכינו מספיק שנים כדי שהפינה הנידחת הזו תהפוך לטרנד גברי, והנה זה מתחיל לקרות) מאוד יעילות בעונת הסתיו, עת כולנו ספונים בבתים והערב יורד מוקדם מתמיד.  אז אנחנו מדברים על סט בישול שמתאים לגבר שלך, כמו סט סושי, פסטה, בשר וכדומה, אם הוא בעניין.
  9. לאותו גבר מבשל, ולכל מי שמעריך, כמוני, את תחושת הדומסטיות הנפוצה הזו שמתפשטת עלינו בסתיו, הנה עוד רעיון חמוד למתנה לגבר: סט פונדו (מתאים לשוקולד או גבינה). זו מתנה סתווית נהדרת שאפשר להעביר איתה ערב נחמד, או אפילו ארוחת ערב עם חברים.
  10. ולסיום סיומת, אפשר להשקיע במתנה מחממת כמו כרית מתחממת, מושב מסאז', שמיכת פליז בדוגמא גברית טיפוסית, שלא תהיינה טעויות באשר להבנתך את טעמו האישי, נעלי בית אורטופדיות וכל מה שקשור בכך. מתנות נעימות! נתראה בחורף!!

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl