יום ראשון, 13 בנובמבר 2011

מתנות לילדים לסתיו


אתם נמצאים כאן: מתנותמתנות לילדים › מתנות לילדים לסתיו
מחפשים מתנות לילדים בדיוק עכשיו? בסתיו, לרגל יום הולדת או אירוע מכל סוג שהוא.
אז בהחלט גלשתם למקום הנכון, כי כבר הכנתי לכם המון רעיונות מקסימים והולמים לסתיו: קניית מתנות לבנים או לבנות, אם נגמרו לכם הרעיונות, מוטיב הסתיו בהחלט יכול לשחק כאן תפקיד משמעותי.
חנויות הבגדים והנעליים מלאות עד אפס מקום כרגע, מהטעם הפשוט: בני ובנות הארץ יוצאים לחדש את המלתחה, לקנות בגדי חורף, נעלי ספורט ומגפיים ואיזה ג'קט חדש. ככה זה כשמתחילה עונת החורף, ורגע לפניה, הסתיו שתופס את רובנו לא מוכנים, עם ערימת בגדים ארוכים במעלה ארון הבגדים, מחסור בגרביים, ונעליים שכבר קטנות בשתי מידות על רגלי ילדינו.
מתנות לילדים לסתיו, אפוא, קל מאוד לבחור, אם רק תיצמדו לנושא הזה, תעברו את מסכת הקניות בהצלחה ובהנאה.
הנה כמה רעיונות:
  1. פיג'מה חדשה ארוכה, יכולה להיות דקה, כזו שמתאימה לסתיו, או פיג'מה עבה, שמתאימה גם ללילות חורפיים וקרים יותר. מתנה נעימה ומחממת, שיכולה להגיע בדמויות, ציורים וצבעים אהובים, כל מה שיהפוך את טקס השינה לכיפי.
  2. נעלי בית עם דמויות, או דובונים, גרביים עבות עם ציורים או דוגמאות. אלה מתנות שמתאימות גם לבנים וגם לבנות, ונעלי בית הן פריט הכרחי בחורף, ובדרך כלל ניתן לחזור ולקנות אותן אחת לשנה, מכיוון שהן נוטות להתבלות וכיף להתחדש בסתיו עם נעלי בית חדשות.
  3. סרט DVD חדש לילדים, משהו להתכרבל איתו על הספה בימים הקרים.
  4. ואם כבר להתכרבל, מתנה לילדים לסתיו, אם כבר טלוויזיה, יכולה להיות שמיכת פליז או שמיכת טלוויזיה עם דמויות שהם אוהבים או פשוט ציורים חביבים ומאירי עיניים.
  5. משחק קופסא משפחתי, כמו מונופול, פלונטר, דומינו ראלי, תפוס נוצה וכדומה. מתנה שכל המשפחה יכולה ליהנות ממנה בשבת או על השטיח בסלון, בערב סתווי.
  6. מטריה מצוירת, כפפות, צעיפים, מעיל גשם... הסתיו מספק לנו שפע של מתנות לילדים שהן שימושיות במיוחד, כאלה שכולם צריכים לצאת לקנות מתישהו בקרוב.
  7. ערכות משחק להכנת עוגיות, שוקולד, סוכריות וכדומה. ישנן ערכות אפייה מקצועיות לילדים, שיש בהן צורות לאפייה, סינר, מערוכים, מתכונים – אפייה ביתית מתאימה מאוד לעונת הסתיו, ילדים נהנים ממנה מאוד וזו יכולה להיות מתנה מוצלחת להעביר ימים קרים בתוך הבית. ישנן גם ערכות משחק לאפייה בחנויות הצעצועים, הללו כוללות בעיקר הכנת שוקולד, עטיפות של פרלינים או סוכריות, יצירת שוקולד בצורות וכדומה.
  8. ערכות יצירה כמו הכנת סבונים או צמידים שאפשר להעביר איתה את הזמן ביצירה בתוך הבית.
  9. סט איפור לילדות יכול להעשיר את ארגז התחפושות של הבנות. לבנים: תחפושות או חלקי תחפושות, אביזרים של צבי הנינג'ה, למשל או של פאוור ריינג'רס (כפפות, שעונים, מכשיר קשר, מסכה וכדומה) – בסתיו ולקראת החורף אנחנו נמצאים יותר בבית עם הילדים, והם נהנים ממשחקי דמיון, תחפושות והרפתקאות בתוך הבית, כך שכל אביזרי ההתחפשות והדמיון יכולים להיות מתנות מצוינות לעונה זו.
  10. ספונת נפתחת לחדר שינה (מדובר על מזרן קטן ועבה, צבעוני, המתקפל לספונת. רהיט קטן ונייד לחדר הילדים, שמחירו כ 130-150 שקלים בערך, תלוי בעיצובים). לבנים ראיתי ספונת של מכוניות דיסני, צעצוע של סיפור, בוב הבנאי, מיקי מאוס ועוד. לבנות ספונת של נסיכות דיסני, ברבי, דורה, פו הדוב, דובוני אכפת לי ועוד.
אולי תמצאו עניין מיוחד בדפדוף אל מגוון הרעיונות שלי במיוחד לבנים או לבנות, למשל: מתנות לבנים לסתיו, מתנות לבנות לסתיו.
מה נותר לי לאחל? אני מקווה שעזרתי במקצת במציאת מתנות לילדים לסתיו, ואם יש לכם שאלות אתם מוזמנים כמו תמיד, להגיב. תיהנו!

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl