יום ראשון, 6 בנובמבר 2011

מתנות לבנות לסתיו


אתם נמצאים כאן: מתנות › מתנות לילדות › מתנות לבנות לסתיו
אז אתם צריכים לבחור מתנות לבנות לסתיו. מתנה לחברה, מתנה לנערה, מתנה ליום הולדת או אירוע מיוחד שנפל בחלקנו בסתיו. אלו מתנות לבנות קונים בגין הסתיו? למרבה נחת הרוח, קיימות מתנות למכביר שמתאימות לבנות, במיוחד לעונת הסתיו. מתנות שתמיד כיף וניתן להגיש, אבל מתאימות בעיקר לסתיו. הנה מקצתן:
  1. נעלי בית: נעלי בית בדמות דובונים, נעלי בית בסגנון כריות, נעלי בית רכות, שיש להן הרגשה מעודנת ונעימה. נעלי בית הן מתנה נאותה לבנות לסתיו, הן הולמות את העונה המתקררת אט אט, ומסייעות לנו במעבר השנתי הזה, של הכנת הבית ועצמנו, לעונה קרה יותר.
  2. צעיף אופנתי: צעיף צמר או צעיף כותנה נעים למגע, מתנה ראויה לשמה בעונת הסתיו, עת אנו מחפשות לא רק כיצד להתחמם קצת, אלא גם תרות אחר דרכים חדשות לחדש ולאבזר את המלתחה החורפית שלנו. צעיף מלבב הוא מתנה נהדרת לבנות בסתיו, מכיוון שניתן בעזרתו ללבוש בגדים רבים שחוזרים על עצמם, בשינוי קל בעזרת גיוון עם אביזרי אופנה, למשל צעיפים.
  3. קרם ידיים באיכות מעולה: קרם ידיים מעולה יתקבל בחיוך ובהבנה אצל בנות רבות, מאותה סיבה שגם שפתון יתקבל באותה ברכה: היובש בחורף, אשר נותן את אותותיו הראשונים כבר בסתיו, מותיר רשמים על עור הידיים של חלק מהבנות, וכאן הקרם נכנס לתמונה. קרם ידיים מצוין הוא מתנה נכונה לסתיו, ומכיוון שאנו מתייחסים כאן לקרם כאל מתנה, הוא חייב במקרה זה להיות גם בעל ריח מצוין! חובה.
  4. סוודר או סריג מכופתר / נרכס: סריג קרדיגן או סריג מכופתר, או סריג קל אחר. מדובר בפריט אופנה שיש לו כל כך הרבה שימושים בסתיו: הוא אינו כבד וחם מדי ואפשר ללבוש אותו מעל גופיה כשלא קר מאוד, ומעל חולצה ארוכה כשקצת יותר קריר. בימים הראשונים של הסתיו, כשעדיין לא קפוא, הוא משמש בתור עליונית ומחליף למעשה את תפקידו של ג'קט קל. כשמזג האוויר מתקרר יותר, הוא נרכס ונלבש מעל חולצה ארוכה ומשמש כשכבה שנייה, מתחת לג'קט או אפילו מעיל. השימושים הרבים של הפריט הזה אינם נגמרים רק בחימום, כמובן. פריט אופנתי כזה בצבעים מרנינים או בדוגמאות פרחוניות/עלים/צורות/פסים משדרג ברגע כל הופעה ומוסיף הרבה צבע לארון הבגדים הסתווי. בעזרת פריטים כאלה, אנו יכולות לקנות וללבוש בגדים בסיסיים, מכנסיים, חצאיות, גרביונים, חולצות בגזרות בסיסיות ונוחות ובצבעים בסיסיים, כשמעל הבגדים הללו ניתן לגוון בפריטי אופנה צבעוניים יותר, ומתחלפים. אחלה מתנה.
  5. ספר טוב: תמיד מתנה ראויה לדעתי, ובעונת הסתיו יש לה הצדקה נוספת: ההתכנסות, הביתיות וההתכרבלות מצדיקות קנייה של מקור עניין והשראה חדש.
  6. כרבולית, שמיכה חמה, שמיכת טלוויזיה: איזה כיף לקבל שמיכה חדשה לסלון או לפינת העבודה, להתכרבל במשהו חדש ורך, בצבעים חדשים או תחושה חדשה. שמיכת פליז או כותנה בצבעים בסיסיים או צבעונית, להקפצת המצב רוח, היא מתנה נפלאה לבנות בסתיו.
  7. גרביונים או טייצים מעניינים: שוב, מדובר על מתנה שהיא פריט אופנתי שמאפשר שילובים, מיקס אנד מאצ'ים מעניינים שהם בבחינת גיוון המלתחה. אפשר ללבוש אותם מתחת לחצאית בשילוב צעיף וג'קט, מגפיים גבוהות, או מתחת למכנסיי שלושה רבעים חורפיים, מבד עבה.
  8. סט תה, כמובן. סט תה יפה, חדש הוא מתנה נפלאה לבנות לסתיו, זה יכול לכלול קומקום הגשה משובב לב או כוסות וצלחות יפות ומעוטרות.
  9. כפפות בצבעים הכרחיים ובסיסיים, או כפפות צבעוניות לשדרוג המראה החורפי. מתנה נהדרת לעונת הסתיו, כי למי לא קר בכפות הידיים?? הן חשופות לחלוטין והתקררותן גורמת לנו לתחושת קיפאון, אפילו אם כל הגוף עטוף היטב. על חוסר הנוחות יכולות לפצות כפפות עם ללא כיסוי אצבעות, כפפות גזורות שאפשר גם לכסות במקרה הצורך. כן, יש דבר כזה. פשוט מקפלים את חלקה העליון של הכפפה לאחור וסוגרים בגב הכפפה, או פותחים ומכסים את האצבעות לפי הצורך.
  10. שטיחון לחדר השינה. שטיחון חורפי למרגלות המיטה יכול להיות מאוד יעיל בסתיו ולקראת החורף, ולכן הוא מתנה שימושית לבנות בסתיו, ויכול להיות אפילו אובייקט קישוטי בחדר, מען ההתחדשות והמעבר. ולמען כפות הרגליים של כולנו.
  11. מוצרי אמבטיה טיפוח: כמה כיף לעשות אמבטיה חמה ונעימה בעונה הסתווית, כמה קל לקנות מתנה לסתיו שתהלום את המעמד הכיפי הזה. שמן אמבטיה, פילינג גוף, קרם גוף, מלח אמבט ריחני הם רק מקצת הרעיונות המחממים, מטפחים, ממריצים לעונה הקרה, בהחלט נהדר להתחדש בכמה מתנות כאלה.
  12. פיג'מה סתווית, ארוכה וקלה, או כותונת כותנה או פלנל נעימה. מתנה מצוינת לחתום איתה את הכירבול הסתווי, חידוש ארון הבגדים, וכמובן – פשוט פריט לבוש נוח שאפשר להסתובב איתו בבית. חלוק ארוך גם יכול לבוא בחשבון, כמו גם סט טרנינג חורפי שאפשר להסתובב איתו בבית, שנותן תחושה של נוחות ויופי גם בתוך הבית.
ראו עוד מתנות לסתיו כאן: מתנות לילדים לסתיו
לאחר רשימת מתנות מיוחדות לבנות לסתיו, ובשם כל הכיר בולים שבעולם, אאחל: לכו והתחממו, צאו ותתחדשו.
ראו עוד המון מתנות לבנות, מתנות לנערות, מתנות לאישה , מתנות לילדות וכמובן מתנות לילדים. חיזרו לבקר ולהתעדכן בכל החידושים בדף הבית: מתנות

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl