יום רביעי, 2 בנובמבר 2011

מתנות לסבא או סבתא לסתיו


טוב, זה כמעט קל מדי. סבא, סבתא – כשאנחנו חושבים על האנשים היקרים הללו בחיינו, על האנשים האהובים הללו, לרובנו עולה בראש תמונה של סבא וסבתא שלנו בבית. נכון, לסבא וסבתא שלנו אולי יש עבודה, עיסוקים, תחביבים, טיולים, חברים – אבל אנחנו רגילים לראות את סבא וסבתא שלנו או להיפגש איתם, בסביבה הביתית שלהם. אנשים מבוגרים אוהבים פעילות, אבל גם מנוחה, והרבה ממנה מתרחשת בבית, בעת צפייה בטלוויזיה, אירוח בני משפחה או חברים, עיסוק בתחביבים או בישול.
מתנות לסבא וסבתא לכן קל מאוד לקנות כשמגיע סתיו. מה יותר מתאים מצעיף חמים, שמיכה חדשה, ספר טוב או כלים יפים לאירוח? הנה כמה רעיונות בשבילכם, כשאתם מתכננים לקנות מתנות לסבא או סבתא בסתיו:
  1. צעיף מחמם ונעים: צעיף שאפשר להסתובב איתו בחוץ ויכול להיות גם פריט אופנתי, חדש ומשמח, וגם פריט מחמם ונעים.
  2. שמיכת טלוויזיה נעימה ויפה.
  3. כריות נוי חדשות לספה או לחדר השינה.
  4. ספר מתכונים יפה ומעניין לבישול בסתיו בבית: ספר שגם יעניק עניין לקריאה ועיון, וגם יהיה שימושי לבישולים החמימים בימי הסתיו.
  5. נעלי בית חדשות. כי בואו נודה בזה, נעלי בית ממש צריך לחדש מדי שנה.
  6. גרביים רכות ועבות.
  7. פיג'מה חדשה, חלוק רחצה או מגבות חדשות.
  8. ספר קריאה מעניין או ספר עיון.
  9. סרט בדי וי די או דיסק מוסיקה ישן שהם אוהבים, או דווקא דיסק של מוסיקה חדשה ולא מוכרת, שיכולה לפתוח קצת את הטעם המוסיקלי וליצור עניין מחודש.
  10. יומן שנה או לוח שנה בהכנה אישית עם תמונות הילדים, הנכדים, תמונות מאירועים משפחתיים, טיולים משותפים וכדומה.
  11. סט כלים חדש או כלי מטבח חדשים.
  12. כלי רחצה חדשים, סט אמבטיה חדש, סבונים או קרמים לטיפוח.
  13. זמן מעולה לשדרג בכר לסבא וסבתא את הנייד!! ואפילו לקנות טלפון אלחוטי חדש לבית. כן, מה ששמעתם. אה, כן – ותפנו גם איזו שעה קצרה להסביר להם איך להשתמש בכל המכשירים החדשים הללו, רק למקרה שהם יצטרכו.
  14. או לקנות להם מכונת קפה כמו שצריך! נכון שלכם עדיין אין מכונת קפה אפילו, אז מה – לסבא וסבתא שלכם מגיע יותר מאשר לכם. וזה בשיא הרצינות. זה גיל שמגיע להם שיהיה להם נוח, מפנק, נעים בבית יותר מלכל אדם אחר, שבמילא יושב בבית קפה שלוש פעמים בשבוע.
  15. חשבתי וחשבתי, והחלטתי שקופסא לשלטים, כזו שתעשה לסבא וסבתא שלכם סדר בכל המכשירים בבית, יכולה להיות רעיון מעולה למתנה לכבוד הסתיו. המזגן, הטלוויזיה, הדי וי די, המערכת. תעזרו להם לארגן הכל בצורה יפה ותעלו חיוך על פניהם. באמת באמת.
קראו על כל הרעיונות שלי להענקת מתנות שוות! לאחרונה: מתנות לאישה לסתיו. תיהנו.

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl