יום חמישי, 10 בנובמבר 2011

מתנות לבנים לסתיו


מתנותמתנות לבנים › מתנות לבנים לסתיו
אם יש לכם יום הולדת שאתם צריכים להגיע אליה, יום חג מכל סוג או אירוע משפחתי או חברתי שדורש הבאת מתנה חדשה לבנים, והנה הסתיו מקבל את פנינו – יש לכם את כל הסיבות בעולם להשקיע בקניית מתנה סתווית הולמת. התמזל מזלכם, כי לעונת הסתיו יש המון מה להציע בתחום הקניות והחידושים לבית, לארון הבגדים, לכל הגילאים.
הפעם נדבר על כמה רעיונות להבאת מתנות לבנים לסתיו, נתרכז בשימושים, התחדשות, וכמובן כל מה שנחוץ או כיף לקבל בעונת הסתיו, המעבר מהקיץ לחורף.
  1. משחק קופסא, משחק חשיבה חדש: כל פעילות שיכולה להעסיק את הבנים בתחומי הבית כשקר בחוץ, היא מבורכת, נקודה. בנים ישמחו לעיסוק חדש, ומכיוון שרובם אינו עסוק בדרך כלל ברקמה, עבודות מלאכה או איפור, ערכות משחק או ניסויים מדעיים יכולים לספק עניין ומקור לכמה מתנות מעניינות.
  2. נעלי בית: מי לא צריך נעלי בית חדשות בסתיו? כולם צריכים. למה נעלי בית הם מתנות טובות לבנים בסתיו. כי נעלי הבית והגרביים החמות משנה שעברה כבר מרופטות, ישנות, או הלכו מזמן לאיבוד ונשארה רק נעל אחת, עם דובון מקורזל. קנו להם נעלי בית חדשות ומחממות רגליים!
  3. ג'קט קל לעונת המעבר, שיכול לשמש כמעיל קל בימים שמזג האוויר אינו ברור, או לא קר דיו כדי לסחוב מעיל. מתנה מעולה ושימושית לבנים, שיכולים לזרוק על עצמם את הפריט הזה ובעזרתו אף לגוון מעט את המראה הכללי.
  4. פריטי עיצוב לחדר: מתנות כגון שטיחון לחדר השינה (או לילדים: לחדר המשחקים), שעון קיר יפה, עכבר חדש למחשב וכדומה. בסתיו אנו מתחילים להתכנס יותר ויותר בבית, התכנסות שמגיעה לשיאה החורף, כמובן. אז למה לא להכין את החדר שלנו מבעוד מועד לכך שאנו והלכים להימצא בו הרבה מאוד בזמן הקרוב?
  5. כובע צמר חורפי או כובע פליז: מתנות נהדרות בעיני הם כובעים נעימים שמסייעים לחימום ברגע שמתקרר בחוץ, עם לוק אופנתי שיכול לשמש כפריט עיצובי, מהסוג שחסרים קצת לבנים בסתיו, לעומת שפע אביזרי החורף שיש לבנות.
  6. צעיף צמר או פליז: על אותו עיקרון בדיוק, צעיף חורפי לא רק יחמם את הצוואר בסתיו, אלא גם עומד כאן בפני עצמו על תקן פריט אופנה לכל דבר. עם פריט כזה בארון, אפשר לסמוך על ביגוד בסיסי בכמה צבעים עיקריים, ואת הטאצ' הצבעוני ייתנו צעיף או כובע, ג'קט וכדומה.
  7. סרט די וי די חדש, לשם התעסוקה בין ארבע קירות... סרט כיפי שאפשר לצפות בו שוב ושוב, או סרט שכיף להזמין חברים ולצפות יחד, או סרט לכל המשפחה.
  8. כוסות שתייה חמה, מתאימות בתור מתנות סתוויות גם לבנים קטנים, וגם נערים ואפילו גברים. בהתאמה, אלו תהיינה כוסות שוקו, כוסות תה או קפה. כוסות מאוירות, מצוירות, ספלי פטנטים על כל סוגיהם, מתנה שימושית ויום יומית, שמתאימה מאוד לסתיו.
  9. משחקי מחשב: אין מה לעשות נגד הישארות בבית בעונה זו של השנה. אנו נארגן טיולים, מפגשים עם חברים ומסלולים בחוץ, אבל בסופו של דבר, כל הבילויים כולם אינם מתקרבים למידה שבה אנו מוצאים את עצמנו בחוץ באביב או בקיץ. מתנה מעולה לבנים בסתיו, היא משחק מחשב חדש. כמעט כל אחד יהנה ממתנה כזו, והיא תשמש למשחקים עם חברים או לשעת פעילות בבית בזמני תפר / מעבר כשיש קצת זמן להעביר, ואפילו לאיזה יום גשום שבו אי אפשר להוציא את האף מהבית, או שסתם לא מתחשק.
  10.  פיג'מה חורפית חדשה. מתנה נהדרת לעונת הסתיו, יכולה להיות פיג'מה לא עבה מדי, פיג'מה ארוכה וקלה שמתאימה לעונת המעבר. זו מתנה שימושית לבנים, מתנה ביתית וסתווית ותמיד משמחת!
תיהנו מהעונה הקרה הזו, ותשמרו קצת מרץ – כי העונה הבאמת קרה, עוד לפנינו. בתפילה שירד הרבה מאוד גשם השנה, וסתיו נעים לכולם.
קראו גם רעיונות לקניית מתנות לבנות לסתיומתנות לילדים, מתנות לילדים לסתיו - רעיונות נוספים לעונה זו.

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl