יום ראשון, 20 בנובמבר 2011

מתנות לאימא לסתיו


מתנותמתנות לאישה › מתנות לאימא לסתיו
מתנות לאימא לסתיו, רשימת מתנות מיוחדות לסתיו לאמא, כי גם לה מגיע – במיוחד אם יש לה יום הולדת בסתיו או איזשהו אירוע מיוחד שמתחשק להביא בו מתנה. אפשר להביא מתנה לאמא גם בלי סיבה, במיוחד אם זו תשומת לב קטנה ולא מתנה גדולה, אתם יודעים – אמא תמיד תגיד לכם: לא הייתם צריכים, בשביל מה הלכתם להוציא כסף עליי... וכולי. בכל זאת, ולמרות כל מה שהאמהות שלנו יגידו לנו, אנחנו הרי כבר מספיק חכמים כדי לדעת שמתנה קטנה יכולה לעשות לאמא שמחה גדולה, רק מעצם המחשבה שלנו עליה כך סתם באמצע השבוע.
אז הנה רשימת רעיונות לקנות או להכין מתנות לאימא במיוחד בעונת הסתיו:
  1. צעיף אופנתי או צעיף צמר. אימא תשמח לשלב צעיף או כל אקססוריז אופנתי אחר במראה הסתיו שלה, והיא בוודאי זה עתה סיימה לסדר ארונות חורף-קיץ, ויש לה איזשהו מושג של מה קורה במלתחה שלה מבחינת מה יש ומה חסר לעונה הקרובה. כך שצעיף חדש יכול להשלים הופעה של כל סט בגדים שיש לאימא בארון.
  2. ספר טוב. הסתיו בעיצומו, החורף כבר בועט אלינו בצעדי ענק. ספר טוב לשבת איתו בבית, לקרוא מתחת לשמיכה או על הספה בסלון. יש עכשיו המון מבצעים בצומת ספרים, בסטימצקי, של ספרים: ספרי קריאה רבי מכר ב 25 שקלים, ספר + שניים מתנה ועוד. זה הזמן לקנות ספר!! אנא בררו בחנויות מראש על מבצעים, אין לי מושג מתי הם מסתיימים.
  3. כריות נוי לחדר שינה, שמיכת טלוויזיה, שמיכת פליז וכל פריט מחמם שיכול לאבזר את חדר השינה או הסלון לקראת החורף שתכף מגיע.
  4. קנו לאימא קומקום תה חדש לכבוד הסתיו, זו מתנה מקסימה לאירוח חברות, וישנם כלי הגשה מגוונים לתה. למשל, קומקום תה מעוצב, קומקום תה עם פטנט מזיגה ועוד.
  5. נעלי בית: זה פריט שכל אחד ואחת מאיתנו צריכים כשמגיע הסתיו, ואפילו שניים לא יזיקו, כדי שיהיה מה לכבס. אתם מבינים, נעלי בית צריך להחליף לעיתים קרובות, יכול מאור להיות שנעלי הבית של אימא משנה שעברה פשוט כבר לא: לא מתאימות, לא נוחות, בלויות או סתם הלכו לאיבוד. גם זו אפשרות, למרות שלנעלי בית אין רגליים משל עצמן, לפעמים הן מצמיחות רגליים ופשוט אובדות, כמו גרביים.
  6. עם אמירה זו נקבע ללא ספק: גם גרביים חמות, גרביים פלאפיות ורכות הן מתנה מעולה לאימא לסתיו! לפעמים גרביים כאלה משמשות במקום נעלי בית, מכיוון שהם חמות, עבות ורכות מאוד. גרביים עבות שלדרוך בתוכן מרגיש כמו לדרוך על כריות... קנו צבעים כיפיים ונעימים לקיץ ויש לכם מתנה חביבה ומלאת תשומת לב לאימא לסתיו.
  7. קרם גוף, קרם פנים או שפתון נגד יובש עם ברק: מתנות שלוקחות בחשבון את היובש הרב שמביאה עמה עונת הסתיו בואך חורפה, לא יכולות להיות רעות. מה עוד, שמדובר על מתנות שמגיעות בטווח מחירים די רחב. אפשר לקנות מתנה סמלית שכזו במחיר של 20 שקלים, ולעומת זאת זו מתנה שיכולה לספק תשומת לב יקרה מאוד.
  8. כפפות חמות, כפפות צמר, כפפות ללא אצבעות במראה טרנדי, כפפות שרוולים ועוד – היכנסו לחנויות האקססוריז, יש כל כך הרבה סוגים ודוגמאות של כפפות חורף מהממות, וזו מתנה מעולה לאימא, כי למי לא קר בידיים בחורף? אז יפה שעה אחת קודם כדי להתכונן לקור המקפיא הזה שסובלות הידיים שלנו בחורף, ולקנות לאימא מתנה חורפית מדליקה ומחממת לידיים.
  9. מחברת כתיבה, פנקס ועט, פנקס מגנטי למקרר – לכל מי שמחפש מתנות לאימא בסגנון צנוע, לא יקר מדי, משהו קטן רק בשביל להראות תשומת לב ולשמח, אלו כמה רעיונות מצוינים לקניות לסתיו ולקראת החורף. החנויות מלאות פנקסים מנייר ממוחזר, מחברות כתיבה, דפי ממו מעוצבים, פנקסים לתלייה על המקרר ועוד. ככה סתם, בשביל לכתוב תזכורות, רשימות וכדי שיהיו כלי כתיבה נגישים תמיד ליד ולעין. בעונות הקרות נאחנו מתרכזים יותר בבית, וכל מה שיכול לשדרג את חוויית הביתיות שלנו, הוא בבחינת מתנה מופלאה.
  10. בתור מתנה שתחתום את הסשן הזה, של מתנות לאימא לחורף, החלטתי ללכת על מתנה מתכלה, לא יקרה ומאוד נעימה לאימא. משהו טעים, חורפי, מחמם. קנו עלי תה משובחים, או שקיות תה מיוחד, סדרו אותם יפה בסלסלה עם קוביות סוכר או שקיות שקופות של סוכר חום, מקלות ערבוב מעוצבים ושתי כוסות תה, אפשר גם צנצנת דבש אם נגמר המלאי מראש השנה. איזו מתנה חמימה!
הכי חשוב, תכתבו משהו יפה, תעניקו מכל הלב, חייכו חיוך גדול ותעשו את אימא מאושרת מאוד, ככה סתם, לכבוד הגשם שהגיע!

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl