יום שני, 28 בנובמבר 2011

מתנות לאבא לסתיו


מחפשים מתנות לאבא לסתיו, לרגל אירוע מיוחד כמו יום הולדת או חגיגה משפחתית / אישית כלשהי? הגעתם למקום הנכון, איזה מזל. כי יש לי המון רעיונות מעולים להענקת מתנות לאבא במיוחד בעונה זו של השנה, אז הישארו איתי והתחממו:
אתם נמצאים כאן: מתנות › מתנות לגבר › מתנות לאבא לסתיו
  1. אלו תרמוסים יפים ראיתי בחנויות! יצאו סדרות שלמות של תרמוסים, כוסות תרמיות, כוסות שתייה חמה ששומרות על חום השתייה לאורך כמה שעות, והן מעוצבות, אלגנטיות או דרמטיות ומרשימות, גם במראה ביתי וגם במראה עסקי / משרדי. מתאים לאבא? קשת המחירים במקרה הזה די רחבה, כך שאתם יכולים לקנות לאבא מתנה יקרה או תשומת לב שלא עולה הרבה כסף ואבא ישמח ששמרתם כסף לעצמכם.
  2. צעיף חורפי. כן, צעיף הוא מתנה מעולה לאבא לסתיו, גם אם הוא עדיין לא לובש מעיל של ממש, הרי ג'קט, סוודר או צעיף דווקא באים בחשבון. צעיף צמר רך יכול לחמם מאוד בסתיו אף ללא צורך במעיל, או בשעות שעדיין שלא מספיק קר בשביל מעיך, אבל כבר מרגישים ש "צריך משהו מעל".
  3. במסגרת מתנות סופר יקרות לאבא לסתיו, קבלו את (תופים בבקשה) ... מכונת אספרסו! אם יש לכם אלף או אלפיים שקלים בצד, זה הזמן ללמד את אבא איך שותים קפה.
  4. משחק חשיבה. כדי שיהיה לאבא מה לעשות כשכולם במילא ספונים בבית ומחפשים את התנור, צריך גם לעשות משהו בזמן הזה, לא?
  5. ספר גם הולך, על אותו משקל של "למלא את שעות הפנאי בבית", אבל שיהיה משעשע, מעניין, מרתק בכל צורה שהיא.
  6. אם כבר קניתם ספר, משחק קלפים חדש, משחק חשיבה או כל מתנה אחרת שדורשת ריכוז והתבוננות, כדאי לכם לבדוק את ההמצאה החמודה הזאת, של פנס נתלה לספר. מכירים את זה שהאור אף פעם לא בדיוק... בזוית שאתם מחפשים? אתם זזים שמאלה, הוא בא מימין, אתם זזים ימינה, עכשיו צריך לסדר מחדש גם את הכרית מאחורי הגב... וכן הלאה? פנס קטן, נצמד לספר. יכול לעשות את כל ההבדל, טראסט מי.
  7. אם אבא שלכם בשלן, או סתם אוהב לעשות ניסויים במטבח, סתיו היא עונה מושלמת לקניית מתנות בישול, כלי בישול מיוחדים, גאדג'טים מדליקים וצבעוניים מחנויות הבישול והשפים הקורצות, שאפשר לבלות בהן שעות ולהתפעל מ... תבלינים מיוחדים, קולפנים, מסחטות, מחבתות, סינרים וכולי.
  8. ארנק אקולוגי. כי ככה בא לי. כי ארנק אקולוגי הוא מתנה מעולה לאבא, שאיכות הסביבה חשובה לו כמו לכולנו, כי אבא צריך ארנק, כי מדובר על ארנקים חזקים, עמידים, פרקטיים מאוד ולא פחות חשוב: אופנתיים, מיוחדים, חדשניים וקדימה, הגיע הזמן להיפטר מהישן ולהביא איזה משב רוח חדשה ופורצת דרך, לפחות בצורת ארנק.
תיהנו, תקנו או תכינו, העיקר שתכתבו ברכה ושלחו המון אהבה!
אולי תמצאו עניין גם ב: מתנות לאימא לסתיו, מתנות לגבר לסתיו

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl